Anglofil Skrevet 4. mars 2006 #1 Del Skrevet 4. mars 2006 Hva er den siste tv-serien du så på? Så på The Pretender Season 3 på dvd i går. Skal se på den i dag også. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 4. mars 2006 #2 Del Skrevet 4. mars 2006 Littel Britian på SVT 2 var den siste jeg så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #3 Del Skrevet 4. mars 2006 Fruene, er det eneste jeg ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 5. mars 2006 #4 Del Skrevet 5. mars 2006 Simpsons 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 5. mars 2006 #5 Del Skrevet 5. mars 2006 The Shield Før det var det prison break 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mars 2006 #6 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg er dårlig til å følge med på serier. Den siste jeg så var "Krøniken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #7 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg ser på Fruene, og har sett på Akutten (teite TV3) Men nå følger jeg med på Stolthet og fordom så klart Dessten ser jeg på Heartbeat (syns den er søt) og Stingers, men de to ser jeg bare på hvis jeg sitter i stuen når de begynner, jeg planlegger ikke helgen ut fra dem........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2006 #8 Del Skrevet 5. mars 2006 Friends! så mange episoder på DVD her om dagen da jeg hadde fri. Ellers følger jeg med på Fruene. Det er den beste serien noensinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #9 Del Skrevet 5. mars 2006 Stargate SG-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #10 Del Skrevet 5. mars 2006 ER er den siste sette tv-serien. Er så glad fordi Abby og Luka venter barn sammen. Hadde aldri trodd at de skulle bli sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #11 Del Skrevet 5. mars 2006 Holder på å se gjennom Angel-DVDene mine for tida, sesong 1 - 4. Nå har jeg kommet midt uti sesong 4. Må lete litt på ebay for å få tak i sesong 5 slik at den ligger klar, så det ikke blir pause mellom sesongene når jeg er ferdig med firern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. mars 2006 #12 Del Skrevet 5. mars 2006 Lost. Ser på DH også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #13 Del Skrevet 5. mars 2006 Så på og så på fru blom (er hun i slekt med deg blom?) nei nå! Jeg så halve dharma og greg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 6. mars 2006 #14 Del Skrevet 6. mars 2006 En engel i blandt oss,ser den enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #15 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Stargate SG-1 ← Som forøvrig er en kjempebra serie dersom du ser bort ifra enkelte mangler på logikk. Som f.eks at så og si alle vesener i universet snakker engelsk, med amerikansk aksent . Og Richard Dean Anderson er virkelig kjekk i denne serien, i motsetning til i MacGyver . Men føler meg litt "hjernevaska", etter å ha sett 8 sesonger i løpet av 3 uker. Kanskje på tide med en pause Endret 6. mars 2006 av Fairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 6. mars 2006 #16 Del Skrevet 6. mars 2006 Prison Break. Et must på torsdager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. mars 2006 #17 Del Skrevet 7. mars 2006 Ser første sesong av 24 for tiden. Har sett de 10 første episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 7. mars 2006 C.S.I Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #19 Del Skrevet 7. mars 2006 Mythbusters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mars 2006 #20 Del Skrevet 7. mars 2006 Frustrerte fruer Elsker den serien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå