Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #21 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har en sommerfuglvibrator som jeg brukte en stund, men så gikk jeg lei. Dusjstrålen funker ganske bra den og. Skal bestille noen lekre saker når jeg får penger igjen.
Gjest Konservativ jente, 27 Skrevet 7. mars 2006 #22 Skrevet 7. mars 2006 Tror ikke det med dildoer er så veldig vanlig som det kan virke fra media. Verken min evenninner eller jeg har slikt, vi synes det er temmelig harry - og alle benytter seg av den ekte varen i stedet, dvs. menn.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #23 Skrevet 7. mars 2006 Har ikke noen formening om at det er harry, men har aldri prøvd noe sånt og er forøvrig enig med siste taler.
Ginen Skrevet 7. mars 2006 #24 Skrevet 7. mars 2006 Har ikke dildo, men har veldig lyst på. Ja, jeg har kjæreste også! Har bare lyst å eksperimentere
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #25 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har mange, men ingen blir noe særlig brukt. Når jeg er alene, liker jeg best min egen finger. Når jeg er sammen med samboer, så...vel.. vi kommer ikke på det, og uansett er jo hans best...
Gjest -eline- Skrevet 8. mars 2006 #27 Skrevet 8. mars 2006 Synes leketøy er kjekt jeg, både fordi jeg er i et langdistanse forhold og fordi det vi bruker det sammen som et supliment... Variasjon er kjekt! Skal man kjøpe seg leketøy så er FunFactory verdt å sjekke ut. De selges i de fleste nettbutikkene (inkl. kondomeriet og erotikknett), god kvalitet, kult design (ikke slike småharry avstøpninger med "blodårer") og de funker!
Johann Skrevet 8. mars 2006 #28 Skrevet 8. mars 2006 Det er få av mine venninner eller tidligere damer som har hatt dildoer. Forrige dama hadde jeg med for å kjøpe flere ganger, men hun syntes det var flaut og dumt, og ville heller ha "skikkelige saker". Jeg synes jo at det må være kjekt å ha litt variasjon i lekene.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. mars 2006 #29 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har ingen sexleketøy av noe slag, og kommer ikke til å anskaffe meg det heller. Og hvis jeg skulle bli singel, kan jeg benytte meg av godt gammeldags håndtverk. Det enkle er ofte det beste.
Gjest Margareta, 31 Skrevet 8. mars 2006 #30 Skrevet 8. mars 2006 Tror ikke det med dildoer er så veldig vanlig som det kan virke fra media. Verken min evenninner eller jeg har slikt, vi synes det er temmelig harry - og alle benytter seg av den ekte varen i stedet, dvs. menn. ← Sier meg enig der, ja..
Gjest Elfrida Skrevet 8. mars 2006 #31 Skrevet 8. mars 2006 Både mine venninner og jeg har slikt, vi synes det er temmelig gøy - og alle benytter seg av den ekte varen i i tillegg, dvs. menn. Uansett, en dildo vil aldri kunne erstatte en mann, det sier seg selv. Det betyr jo ikke at ikke man kan bruke litt leketøy for å variere og leke litt.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #32 Skrevet 8. mars 2006 Jeg anbefaler G-ormen Veldig god er den! Jeg bestilte fra kondomeriet.no, de sender fra en annen adresse, så det står ikke at den er fra kondomeriet
flopp Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #33 Skrevet 8. mars 2006 Tusen takk for masse svar og tips . Mannen var i går ute på shopping alene - og gjett hva han kom hjem med...?! Nettopp: en dildo! Litt sprøtt da når jeg går og leker med tanken om å anskaffe meg en! Han kjøpte en damen på kondomeriet hadde anbefalt han. Han hadde veldig lyst til å teste den ut i går, men jeg syntes det ble litt flaut Tror jeg må teste den ut alene først...
Z@l@ Skrevet 8. mars 2006 #34 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har et par stykker, og vi koser oss sammen med dem
Gjest StoreSky Skrevet 8. mars 2006 #35 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har....og mange mange av venninnene mine har også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå