AnonymBruker Skrevet 13. januar 2025 #61 Skrevet 13. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 7.36): Nå håper jeg du klarte å henge med i diskusjonen her. Ts skriver at hun ikke var flink til å ta initiativ, og at heller ikke han var det. Konklusjonen fra enkelte her er at han ikke var interessert, for en mann som er interessert tar initiativ. Konklusjonen fra andre er at han var en bæsj. Hvorfor man ikke kan trekke samme konklusjon med ts skulle jeg likt og visst, og hvorfor man ikke kan si at en dame som er interesser tar initiativ er da et spørsmål. Bare Ts vet hvem det var som tok initiativene og hvem som faktisk holdt tilbake. Så kan hun lære til neste gang Anonymkode: 6cd4c...4da Hvem som henger med i diskusjonen eller ikke, det kan nok diskuteres. TS har tatt initiativ, og hun skriver nå at det var hun som tok soleklart MEST initiativ. Da er faktisk denne mannen svært tafatt, og det vil jeg hevde taler sterkt for at han ikke var spesielt interessert i TS. Han var lunken. At noen (antagelig 14-åringene på forumet) kaller ham for en bæsj, tror jeg ikke vi skal legge noe vekt på. Vi er mange voksne her inne, og svarene i tråden ellers gjenspeiler det. Bare å overse flåsete svar. Tror ikke TS trenger å lære noe spesielt av dette. Fyren hun var sammen med ga henne en kald skulder straks han traff på en dame som han mente var penere, altså var han ikke så investert i TS. Handlingen taler for seg. Anonymkode: be1bb...54b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2025 #62 Skrevet 13. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 22.03): Datet drømmemannen i flere måneder. Følte det gikk bra, men var ikke flink nok til å ta initiativ osv (prøvde å ta det rolig og ikke mase). Men jeg var stormforelsket, og det virket som han også begynte å utvikle ekte følelser for meg. Han var heller ikke så flink til å ta initiativ, så vi møttes cirka en gang i uka, noen ganger annenhver uke. Så traff han en jente i jula og ble tydeligvis stormforelsket. Hun er mye penere enn meg. Jeg reagerte med å trekke meg helt unna, og han avsluttet det med meg. Nå dater han henne, og jeg er så utrolig knust! Jeg har fått høre at de møtes ofte, feiret nyttårs sammen, og sees flere ganger i uka. Jeg sliter med å slippe taket, selv om jeg vet jeg må. Jeg føler det er så urettferdig at han tydeligvis tar mer initiativ med henne, og at han glapp mellom fingrene mine. Dette er første gang jeg har møtt noen jeg har blitt ordentlig forelsket i, etter mange mislykkede forsøk, siden 2019. Noen som har råd til hvordan holde ut dette? Jenta er i nesten samme omgangskrets som meg, så jeg får i tillegg høre om henne fra venner stadig vekk. Vær så snill og hjelp, det er det eneste jeg tenker på. Anonymkode: 37c96...2dd Hardt,brutalt og heavy og det du opplever er vel hovedgrunnen til at mange ikke vil binde seg! Hvem vil bli såret slik? Trøsten er at han var jo ikke drømmemannen din! Han var din illusjon om drømmemannen. Ser du forskjellen? En drømmemannen hadde aldri sviktet deg. Så gratulerer du slapp bruke mer tid på han. Du kan nå være åpen for en ekte drømmemann Anonymkode: e3262...cc9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #63 Skrevet 5. februar 2025 Jeg skulle ønske det ikke var sant, men jeg sliter fremdeles helt latterlig mye med å gå videre. Jeg bare takler ikke tanken på at de fremdeles treffes, og de gjør meg helt lamslått og fryst i alt jeg gjør. Det er det eneste jeg klarer å tenke på hver kveld. Føler meg så utrolig teit. Skulle så ønske det skar seg mellom de. Jeg vet at sånt er long game, og umulig å spå, men det plager meg så vanvittig likevel. Jeg tenker bare på alt jeg skulle ønske jeg hadde gjort annerledes. og hvordan hun kunne gjør det mot en annen jente. Gutter utro hele tiden, men jeg hadde aldri klart å gå etter en mann jeg visste datet noen andre og som ville bli lei seg. Anonymkode: 37c96...2dd
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #64 Skrevet 5. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skulle ønske det ikke var sant, men jeg sliter fremdeles helt latterlig mye med å gå videre. Jeg bare takler ikke tanken på at de fremdeles treffes, og de gjør meg helt lamslått og fryst i alt jeg gjør. Det er det eneste jeg klarer å tenke på hver kveld. Føler meg så utrolig teit. Skulle så ønske det skar seg mellom de. Jeg vet at sånt er long game, og umulig å spå, men det plager meg så vanvittig likevel. Jeg tenker bare på alt jeg skulle ønske jeg hadde gjort annerledes. og hvordan hun kunne gjør det mot en annen jente. Gutter utro hele tiden, men jeg hadde aldri klart å gå etter en mann jeg visste datet noen andre og som ville bli lei seg. Anonymkode: 37c96...2dd Det at du tenker på det er det som holder det i livet. Det er ingenting du kunne gjort, du ville aldri fått han som det hun har han, fordi han ikke følte nok. Det er ikke personlig mot deg, mange menn der ute er langt bedre for deg enn han også kan bli. Hun er kjip, han er kjip og du vil glemme. Anonymkode: 32001...cd0 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #65 Skrevet 5. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 17.38): Takk for overveldende respons. Jeg var nok ikke nok "på" fordi jeg opplevde at han ikke tok så mye initiativ, og ble usikker på om han så på det som en seriøs relasjon. Da han forlot meg for hun andre skrev han en ordentlig melding og avsluttet, og da skjønte jeg (på meldingen) at han faktisk hadde sett på det som seriøst, og hadde nok respekt for meg til å faktisk avslutte. Han sa indirekte i meldingen at han hadde forventet at vi skulle bli noe mer, frem til de møttes. Jeg har på grunn av disse vennene fått vite at de møtes oftere, og at han er ganske lik med henne (selv om han er kjempeforelsket i henne!), det er likevel hun som må ta mest initiativ, og de møtes hos henne når hun foreslår. Hun er imidlertid mye tøffere enn meg og tør å kreve og foreslå. Det gjorde ikke jeg. Jeg angrer som en hund, og tenker selvfølgelig på alt jeg kunne gjort annerledes. Selv om det kanskje hadde endt sånn uansett. Jeg er ordentlig skuffet. Mest skuffet fordi jeg hadde håpet at når de begynte å treffes så var ikke gresset så grønt på den andre siden likevel. Jeg opplever også at våre felles venner er veldig skamfornøyde med at jeg ble dumpet for henne, og de har fortalt meg at jeg må jo forstå at hun er veldig ung og pen. Jeg føler meg utrolig stygg og uattraktiv og gammel på grunn av dette. Innimellom får jeg små glimt av gode følelser, og tenker at jeg skal fokusere på meg selv fremover. Samtidig er det vondt å vanskelig å gå en helt usikker fremtid i møte, jeg begynner å bli redd for at jeg går tom for tid hvis jeg ønsker meg en familie osv. Anonymkode: 37c96...2dd For meg høres det ut som om det egentlig ikke er ham du savner. Men at du er redd for å ende opp alene og at du føler tiden er i ferd med å renne ut? Husk at hvis han virkelig var interessert i deg, så hadde han aldri i livet ha sviktet deg for en annen dame. Dette var 100 % hans valg. Syns forresten at du først og fremst skal prøve å få deg noen nye venner enn de dere har felles, for hvis det du skriver stemmer (at de er skamfornøyde med at du ble dumpet), så er de utrolig frekke og respektløse ovenfor deg. Og hvis du lar deg bli behandlet respektløst, så vil du fort ende opp med feil type mann... Du må bli trygg i deg selv og elske deg selv først ❤️ En gubbe som du skal rydde og vaske opp etter og ha pliktsex med vil komme rekende på ei fjøl før du vet ordet av det. Anonymkode: 7a97d...5a3 2
AlternativX Skrevet 5. februar 2025 #66 Skrevet 5. februar 2025 Høres rart ut at dere var så stormforelsket, men at dere ikke tok initiativ til å møtes mer. Når man er forelsket vil man jo være sammen hele tiden? Utrolig kjipt at det er for sent nå, men lite å gjøre med. Her må du bare ta tiden til bruk.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #67 Skrevet 6. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 7.1.2025 den 22.24): Om du dater drømme mannen over en lang periode så bør en vel treffes mer enn en gang pr.uke. En blir ikke kjent om en treffes maks en gang pr.uke eller hver annen. Sånt er bare tidsfordriv. Han traff vel en annen som viste litt mer interesse Anonymkode: 2daf4...06e Ja denne var en teit kommentar! Som om du kritiserer ts for å ikke tatt nok initiativ og at det liksom skulle være grunnen for at han fant en annen. Sånn at ts kunne for det selv liksom.. BS! Bullshit! Menn som er interesserte TAR initiativ. Det er umulig at begge er stormforelsket men at ingen tar initiativ nok. De speiler hverandre og kontakten øker og øker på om følelsene er der. I dette eksempelet var ikke mannen interessert nok. Han bare hang med. Så det er veldig bra at ts ikke la seg langflat og knegikk ham for kontakt. Hun kan gå videre med hode hevet. Anonymkode: 9a37f...b2e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå