Gå til innhold

Han traff en annen - Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Datet drømmemannen i flere måneder. Følte det gikk bra, men var ikke flink nok til å ta initiativ osv (prøvde å ta det rolig og ikke mase). Men jeg var stormforelsket, og det virket som han også begynte å utvikle ekte følelser for meg. Han var heller ikke så flink til å ta initiativ, så vi møttes cirka en gang i uka, noen ganger annenhver uke. 

Så traff han en jente i jula og ble tydeligvis stormforelsket. Hun er mye penere enn meg. Jeg reagerte med å trekke meg helt unna, og han avsluttet det med meg.

Nå dater han henne, og jeg er så utrolig knust! Jeg har fått høre at de møtes ofte, feiret nyttårs sammen, og sees flere ganger i uka. 

Jeg sliter med å slippe taket, selv om jeg vet jeg må. Jeg føler det er så urettferdig at han tydeligvis tar mer initiativ med henne, og at han glapp mellom fingrene mine. Dette er første gang jeg har møtt noen jeg har blitt ordentlig forelsket i, etter mange mislykkede forsøk, siden 2019. 

Noen som har råd til hvordan holde ut dette? Jenta er i nesten samme omgangskrets som meg, så jeg får i tillegg høre om henne fra venner stadig vekk. 

Vær så snill og hjelp, det er det eneste jeg tenker på. 

Anonymkode: 37c96...2dd

• Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva trenger du hjelp til? Og hvorfor? 

Altså du hadde en hundepose med bæsj i som du gikk rundt og bar på bare fordi posen så fin ut.. Og så kom det noen og overtok posen for deg? Det er jo kjempe praktisk! Er du klar over hvor dritt det der kommer til å lukte etter hvert? 

💩

Anonymkode: bff87...a91

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Så vondt, så fryktelig vondt 🫂 det er lov å tenke på det og sørge. Det er et sår som du har, som vil trenge tid til å lege. Det er ikke rart at du sliter med å slippe taket når det er så ferskt, men det er nå du skal ta litt ekstra vare på deg selv. Hva med en god vin? En tur på spa? 

Men kjære, vakre, fine, nydelige deg ❤️ ikke sammenligne deg selv med henne. Dette var ikke mannen for deg. 🫶 Du er perfekt akkurat som du er!

Sender deg masse varme tanker❤️

Endret av Blått
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff den er lei, kutt ut kontakten helt hvis du ikke har gjort det og hold deg selv opptatt. 

Anonymkode: 90da7...5d7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forferdelig vondt! Føler med deg! Men ikke slutt å ha tro på deg selv, selv om det ikke funket med akkurat dere.

god klem❣️

Anonymkode: 09b78...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er urettferdig og vondt. Men han er ikke mannen for deg. Den rette vil investere i deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om du dater drømme mannen over en lang periode så bør en vel treffes mer enn en gang pr.uke. En blir ikke kjent om en treffes maks en gang pr.uke eller hver annen. Sånt er bare tidsfordriv. Han traff vel en annen som viste litt mer interesse

Anonymkode: 2daf4...06e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke den rette for deg. Forstår veldig godt at du har det vondt nå 🫂. Håper det kommer en mann som tar bedre vare på deg enn det han her gjorde. Det fortjener du! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det positive er at du slipper å kaste bort mer tid på han. Han ville ikke ha blitt en god kjæreste for deg- han viste jo før han møtte henne at han ikke prioriterte deg uansett.

Det at han blir en god kjæreste for henne betyr ikke at du har gått glipp av noe bra. Igjen: Han hadde ikke blitt en god kjæreste for deg uansett.

Bedre å bli kvitt han nå enn i en alternativ fremtid der dere ble sammen og du hadde sterke følelser mens han hadde svake følelser og egentlig var åpen for andre kvinner.

Innse at dette var det beste for deg, og tillat deg å sørge- ikke over han, men over drømmen du hadde om hva du håpet han kunne bli for deg som brast.

Anonymkode: 3e0a1...7de

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du dater drømme mannen over en lang periode så bør en vel treffes mer enn en gang pr.uke. En blir ikke kjent om en treffes maks en gang pr.uke eller hver annen. Sånt er bare tidsfordriv. Han traff vel en annen som viste litt mer interesse

Dette blir for lettvint...For alt du vet så kan det være han som holdt tilbake... Iniativ må gå begge veier. Finn deg en som gir deg mer oppmerksomhet enn han du hadde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Teit kommentar. Prøver å trykke TS ned, med å kommentere på hva hun gjorde feil. Hun skulle sannelig hørt med deg først om passende møte frekvens. 
Var han interessert nok, så hadde han selv eskalert det 

Anonymkode: 13297...1fe

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Teit kommentar. Prøver å trykke TS ned, med å kommentere på hva hun gjorde feil. Hun skulle sannelig hørt med deg først om passende møte frekvens. 
Var han interessert nok, så hadde han selv eskalert det

Anonymkode: 13297...1fe

Jeg er veldig enig med deg. Jeg syns det var en utrolig teit og upassende kommentar å komme med i en sånn tråd. Hva som er grunnen til at de møtes en gang i uken er ikke relevant. Jeg har selv barn, og hadde maksimalt fått til date en gang i uken. 

Endret av Blått
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart å trekke konklusjoner om hvordan han er?! Du sier jo selv at du ikke var flink til å ta initiativ…Hvorfor skulle han «vente» på deg? Du må selv ta ansvar for dine egne handlinger. Nå lærer du kanskje neste gangen du møter «drømmemannen» at det lønner seg å gjøre en egeninnsats.

Anonymkode: 9087c...0f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror at når det er kjærlighet er begge like forelsket og at han desverre ikke er din mann. Det kunne kanskje blitt et forhold, men som andre sier, ikke det forholdet du ønsker og ikke det han gir henne. 

Men du vil finne han en dag. 

Anonymkode: 32001...cd0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rart å trekke konklusjoner om hvordan han er?! Du sier jo selv at du ikke var flink til å ta initiativ…Hvorfor skulle han «vente» på deg? Du må selv ta ansvar for dine egne handlinger. Nå lærer du kanskje neste gangen du møter «drømmemannen» at det lønner seg å gjøre en egeninnsats.

Egeninnsats gjør ikke at noen elsker deg, om det ikke er den rette gnisten der. Det er bra ts ikke prøvde hardere, for det vil ikke bli hardt med rett person.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ingen av dere var særlig interessert, er bare ille nå fordi han fant en annen. Bare å gå videre.

Anonymkode: 9a9f5...1a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Egeninnsats gjør ikke at noen elsker deg, om det ikke er den rette gnisten der. Det er bra ts ikke prøvde hardere, for det vil ikke bli hardt med rett person.

Tror poenget gikk deg hus forbi. Jeg har selv likt noen og tenkt det ikke var gjensidig, for i ettertid hørt det motsatte. Man kan faktisk vinne noe med en egeninnsats.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror poenget gikk deg hus forbi. Jeg har selv likt noen og tenkt det ikke var gjensidig, for i ettertid hørt det motsatte. Man kan faktisk vinne noe med en egeninnsats.

Ufint å komme med en sånn kommentar i en tråd til en som har kjærlighetssorg. Det er åpenbart at hun har det utrolig vondt nå og da trenger man litt fine kommentarer, men så skal folk komme inn her og gni salt i såret. 

Endret av Blått
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Han har ei ny ei. Han bryr seg ikke om  henne, da har han prøvd.

Det er ikke enn sånn tapt kjærlighet, de datet lavmælt i månedsvis. 

Du kan vinne mye med egeninnsats, men ikke ekte kjærlighet. Den oppstår uten at du må presse den, den er der av gjensidig lyst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Om du kun hørte det motsatte, men aldri har vært med dem, vet du enda ikke om det var noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...