AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har fått så stive ledd i fingrene, og syns liksom de har blitt skeive og tynnere når jeg kjenner på de. Hvordan er det for deg? Jeg er i overgangsalder, så kan jo være bare det også Anonymkode: e6dbd...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Fingrene mine er stive og tidvis smertefulle. Smertene flytter seg litt rundt, men typisk er rotleddet i tomlene, lillefingrene, de ytterste fingerleddene (og håndledd). Ikke smale fingre, tvert i mot hovne hender i varierende grad. Har fått påvist typiske forandringer i flere ledd i begge hender på røntgen. Anonymkode: 330d8...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde også det. Vi blir mye mer insulinresistente i denne alderen, så betennelser setter seg lett. Spis mindre sukker og ikke stress, eneste som funket for meg. Anonymkode: 0009e...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå