Gå til innhold

Fødeliste


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Legger inn denne tråden, så kan vi se hvem som har født og når! ;)

FØDELISTE MARS - APRIL 2006

Totalt 7 barn

3 :babyjente:

4 :babygutt:

---

Nick: Martha Stewart

Kjønn: :babyjente:

Født: 25. februar (KS)

Termin: 16. mars

Størrelse: 2970 gram og 48 cm

Fødselsrapport

Nick: Nissejenta2

Kjønn: :babygutt:

Født: 9. mars

Termin: 23. mars

Størrelse: 3950 gram og 52 cm

Nick: Nitha

Kjønn: :babyjente:

Navn: Eveline

Født: 21. mars

Termin: 30. mars

Størrelse: 3170 gram og 50 cm

Nick: Jandia

Kjønn: :babyjente:

Navn: Maja

Født: 29. mars

Termin: 15. mars

Størrelse: 4300 gram og 52 cm

Nick: Flowery

Kjønn: :babygutt:

Født: 1. april

Termin: 18. mars

Størrelse: 3960 gram og 51 cm

Nick: Miss Marple

Kjønn: :babygutt:

Født: 1. april

Termin: 9. april

Størrelse: 3425 gram og 50 cm - 35 cm rundt hodet

Fødselsrapport

Nick: -TeddyToria-

Kjønn: :babygutt:

Navn: Jacob Alexander

Født: 5. april

Termin: 26. mars (Menstermin 1. april)

Størrelse: 3390 gram og 51 cm - 35 cm rundt hodet

Fødselsrapport

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

heisann!!

jeg fikk en nydelig gut 9.mars!!!

hadde termin 23.mars...

han var 52 cm og 3950 g!!!

kjempe deilig å bli ferdig!!!! :ironi:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eveline kom til verden tirsdag 21. mars, 9 dager før ul-termin. 3170 gram tung og 50 cm lang. Helt objektivt sett verdens nydeligste :grine2:

Hadde to cm langt mørkt hår over hele hodet da hun kom.

Jeg er av de som har grudd med i 15 år for fødsel. Det jeg vil si er at for meg var epidural fantastisk! Fatter ikke at folk føder uten når du har den muligheten.

Trykketiden var det verste, men den er tross alt ikke så lang. Tredje dagen var de verste smertene fra stingene borte, og vi reiste hjem fredag ettermiddag. Nå koser vi oss hjemme alle tre.

Lykke til alle sammen.

GLED DERE!

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nitha! Høres fantastisk ut! Jeg blir helt misunnelig jeg, for jeg håper snart min lille prins har tenkt å finne veien ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille prins ville ut lørdag 1. april, 8 dager før UL-termin, og det veldig fort! Han ble født kl 22.26, veide 3425 gram, 50 cm lang og 35 i hodeomkrets.

Dagen begynte med at vi skulle i bryllup, jeg følte meg litt slapp og valgte å være hjemme, mens mannen dro avsted. I 17.30 tiden merket jeg at jeg begynte å få litt vondt nederst i magen, men ikke i ryggen og regnet derfor med at det bare var en opptrapping til en forestående fødsel. Etter en time tok de seg opp og begynte og bli regelmessige, men enda ikke så veldig vonde. I sjutiden sendte jeg en mld til min mann og ba ham ringe nå han var ferdig med middag, for å si at ting var på gang, men at han ikke måtte stresse med å komme hjem. Men når klokken var 20.00 begynte riene å komme tett, men enda ikke så veldig vonde, men jeg ringte min kjære og sa han måtte komme side det tok en time å kjøre fra der bryllupet var. Når han kom klokken 21 var ting virkelig på gang, så vi pakket med oss bagen og dro på sykehuset. Ved sjekk der halv ti kunne jordmor konstantere 8 cm åpning og at fødselen var rett rundt hjørnet. På sykehuset hadde det allerede vært 6 fødsler den kvelden, så det var litt hektisk der, men vi fikk heldigvis fatt i en fødestue, dog som ikke var gjort klar. Det ble gjort mens jeg prøvde å sitte på en krakk (jeg hadde da full åpning og pressveer). Dette likte jeg dårlig og ville derfor opp i sengen. Etter to gode trykk var han ute. Helt nydelig var han med masse langt, brunt hår. Jeg var sikkert på at jeg hadde revnet en masse, men det var kun en liten innvendig rift.

Jeg har jo hele tiden sagt at jeg har hatt lyst til å føde uten smertestillende, og på grunn av at alt gikk så fort ble det jo heller ikke tid til det.Og faktisk var det langt fra så ille som jeg hadde trodd. ble faktisk positivt overrasket! Så nå koser vi oss her hjemme, med mating og stell, både pappaen, jeg og lille Filip Emil. I dag har vi vært ute å trillet en lang tur. Utrolig rart å seg skyggen av seg selv med barnevogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Maja kom til verden 29.mars, hele 14 dager etter termin.

Gikk ganske fort, men jeg trodde mine siste timer hadde kommet.

Hun var 4300 g og 52 cm. Er verdens nydeligste og snilleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...