AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Altså at det ikke finnes avvik for å bli registrert et sted på kartet man ikke befinner seg? Spør for en venn. Anonymkode: 70d61...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Tviler på avvik, men man registreres bare i kartet dersom man bruker Snapchat. Derfor kan det se ut som man er et sted lenge, selv om man bare stoppet innom en liten stund. Man kan også være innom mange steder som ikke vises fordi man ikke bruker Snapchat da. Så vanskelig å stole helt på det. Anonymkode: 02203...aee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Jeg var i Japan en gang på snap kartet. Mens jeg satt hjemme i Norge. Så avvik kan forekomme jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Tøvftta skrev (1 minutt siden): Jeg var i Japan en gang på snap kartet. Mens jeg satt hjemme i Norge. Så avvik kan forekomme jo. Hadde du posisjonstjenester på eller av? Anonymkode: 8fd81...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Selvfølgelig kan det forekomme avvik. Jeg og fruen drev å snappa om natta (hun var hjemme) og jeg var hjemme (vi bodde ikke sammen da) . Samtidig var snapfiguren hennes langt ute på sjøen klokken 01:00 på natta, så man må ikke stole blindt på denne. Endret 23 timer siden av Goodtimes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Man kan også tukle med Snapmap, Tinder osv ved å låse/flytte sin gps-posisjon via en tredjepartsapp. Anonymkode: 8fd81...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Ja, ok. Har sett det at om man er på et sted, åpner snap og drar videre, så ser det ut som man blir værende det til man evt åpner snap igjen et nytt sted. Men åpner/ bruker man snap et sted, så vil det være ganske pålitelig at man befinner seg der kartet sier? TS Anonymkode: 70d61...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Selvfølgelig finnes det avvik. Den registrerer jo bare når du har Snapchat åpent, og om den så registrerer den posisjonen du hadde da, så kan den også være feil. Jeg spiller Pokemon Go og er avhengig av GPS posisjon for å spille det og ser at posisjonen endrer seg av og til. Det pleier ikke å være så langt da og det skjer ikke så veldig ofte. Men den kan flytte seg noen hundre meter sånn plutselig og så hopper den tilbake noen sekunder senere. Anonymkode: 9b5dd...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, ok. Har sett det at om man er på et sted, åpner snap og drar videre, så ser det ut som man blir værende det til man evt åpner snap igjen et nytt sted. Men åpner/ bruker man snap et sted, så vil det være ganske pålitelig at man befinner seg der kartet sier? TS Anonymkode: 70d61...126 Ganske pålitelig, men ikke 100%. Anonymkode: 9b5dd...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske pålitelig, men ikke 100%. Anonymkode: 9b5dd...683 Takk👍 Anonymkode: 70d61...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig finnes det avvik. Den registrerer jo bare når du har Snapchat åpent, og om den så registrerer den posisjonen du hadde da, så kan den også være feil. Jeg spiller Pokemon Go og er avhengig av GPS posisjon for å spille det og ser at posisjonen endrer seg av og til. Det pleier ikke å være så langt da og det skjer ikke så veldig ofte. Men den kan flytte seg noen hundre meter sånn plutselig og så hopper den tilbake noen sekunder senere. Anonymkode: 9b5dd...683 Jeg skjønner. Takk for svar. Anonymkode: 70d61...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hadde du posisjonstjenester på eller av? Anonymkode: 8fd81...655 På Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Sønnen min var plutselig et helt annet sted enn på skolen (ca 500m unna, i et random bolighus). Ringte broren hans for å høre, og de var på skolen sammen. Dette var ikke snapmap da men Apples find my. Anonymkode: 20c64...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå