AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:43 #1 Del Skrevet mandag kl 18:43 Regner du deg selv som en positiv eller negativ person? Hva er bra eller ille med å være det? Anonymkode: 0478b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet mandag kl 18:47 #2 Del Skrevet mandag kl 18:47 Har nok en tendens til å fort være litt negativ. Men det er jo ikke alltid galt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:49 #3 Del Skrevet mandag kl 18:49 rummyking skrev (1 minutt siden): Har nok en tendens til å fort være litt negativ. Men det er jo ikke alltid galt det heller. Nei, det er det ikke. Spørs jo hvordan man er negativ da Anonymkode: 0478b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 18:50 #4 Del Skrevet mandag kl 18:50 Jeg er nok en blanding, kommer an på hva det gjelder, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:50 #5 Del Skrevet mandag kl 18:50 Skulle kanskje heller sag pessimistisk eller optimistisk Anonymkode: 0478b...dae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:50 #6 Del Skrevet mandag kl 18:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skulle kanskje heller sag pessimistisk eller optimistisk Anonymkode: 0478b...dae Sagt Anonymkode: 0478b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #7 Del Skrevet mandag kl 18:51 Jeg er realistisk og det holder. Anonymkode: 95a0f...44a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #8 Del Skrevet mandag kl 19:02 Jeg er opptatt av at ting skal være realistisk og ender derfor lett opp med å se på ting med spørrende kritiske øyne. Anonymkode: 76abd...060 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #9 Del Skrevet mandag kl 19:08 Negativ, veldig negativ og pessimistisk. Såpass at det må være en psykriatrisk diagnose. Er også paranoid, noe som gjør meg mer negativ og pessimistisk av natur. Den diagnosen er satt av en psykologen. Anonymkode: 78537...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:22 #10 Del Skrevet mandag kl 19:22 Positiv til det meste og har stort sett tro på at ting vil ordne seg. Bortsett fra dagene/uka før mensen da får jeg en skikkelig down. Er også jordnær og realistisk og vil påstå at jeg er både empatisk og har evne til mentalisering. Tror hovedgrunnen til at jeg er en optimist er at jeg evner å glede meg over små ting. Som koppen med kaffe om morningen, at jeg fikk til noe i huset selv, hadde en god dag på jobb osv. Så er jeg takknemlig for at jeg bor i Norge. Jeg har tak over hodet, barna mine har det trygt og godt, vi har mat på bordet og varme i huset. Vi er ikke rike, men vi har alt vi trenger. Evig takknemlig for at vi slipper sult og nød, krig og tortur og grusomme maktregimer. Så jeg tror mye handler om hvordan man ser på ting og hva man sammenligner med. Så har jeg god helse. Har forståelse for at de som sliter med helsa, økonomi og vond baggasje har det annerledes. Anonymkode: 91fa6...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet mandag kl 19:28 #11 Del Skrevet mandag kl 19:28 Er stort sett optimistisk og løsningsorientert, men også realistisk. Sjeldent pessimistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:29 #12 Del Skrevet mandag kl 19:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så er jeg takknemlig for at jeg bor i Norge. Anonymkode: 91fa6...306 Når du blir gammel, er det dritt å bo i Norge Anonymkode: 618ef...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:31 #13 Del Skrevet mandag kl 19:31 Ingen av delene. Jeg er ikke så opptatt av den slags kategoriseringer. Anonymkode: 285c7...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:34 #14 Del Skrevet mandag kl 19:34 Begge til hver sin tid. Verden er ikke enten eller. Anonymkode: cf5ea...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:35 #15 Del Skrevet mandag kl 19:35 Jeg er positiv. Har hatt mye motgang i livet, men jeg er en positiv, snill, empatisk og livsglad menneske. Anonymkode: 177c2...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 19:37 #16 Del Skrevet mandag kl 19:37 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Regner du deg selv som en positiv eller negativ person? Hva er bra eller ille med å være det? Anonymkode: 0478b...dae Jeg regner meg selv som en positiv person, og en gledesspreder. Det som kan være negativt med det, er at jeg er veldig glad i å dele. Noen kan nok synes muligens det kan være litt masete uten at jeg skal si det for sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet mandag kl 19:51 #17 Del Skrevet mandag kl 19:51 Aner ikke. Jeg tar all dritten som skjer meg rett inn i negative følelser og føler meg berettiget til det. Det er en form for selvempati, det er forståelig at det er tunge perioder. Men så får jeg snakket med noen, får litt selskap, sukker tungt og teller opp hva det gir og blir plutselig omtalt som veldig positiv av en og annen som vet hva som foregår i livet mitt. Forsøker å holde meg realistisk til mye og det har stabilisert meg kraftig å godta at jeg ikke kjenner fremtida. For meg har det å unngå det som lar seg unngå av ting jeg reagerer på, som i parfyme, plastavdunster og noe mat hindret meg fra å gå inn i dype doomfølelser. Det er utfordrende å være menneske med et såpass variert følelsesliv og i takt med meg selv, jeg bryter med hva folk håper og har forventninger om. De som har opplevd sykdom ser meg som stabil, de som ikke har opplevd sykdom ser meg som ustabil. De som først og fremst vil ha det hyggelig og skal ha «positive» mennesker rundt seg får hetta av meg. De som er overfokusert på urealistiske negative ting synes lite om at jeg tar tak i ting. Jeg tror jeg i sum ender opp et sted nøytralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er så optimistisk at det grenser til galskap. Er nok litt naiv. Har alltid en følelse av at det går bra til slutt. Jeg er på ingen måte en sprudlende person. Er ganske innadvendt. Optimismen er bare noe jeg har inne i meg. Anonymkode: 4579f...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden jeg er realist med optimistiske tendenser.. Anonymkode: f7a3d...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er negativ og pessimistisk, men smiler og ler mye og har 100% galgenhumor på at alt er så mørkt og trist inni meg. Uten å ha en positiv respons på mitt negative indre liv så hadde det vært helt mørkt. 🤣 Anonymkode: 57ae4...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå