AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:34 #1 Del Skrevet mandag kl 18:34 Har du funnet ut hva som "feiler" deg? Jeg har lavt stoffskifte, men i tillegg siste året har jeg fått stive fingerledd, vond hæl, tørrere hud som klør og klør ( spes på leggene) Føler jeg har blitt ti år eldre på et år...kan vel ikke bare skylde på overgangsalder? Jeg verken drikker eller røyker. Kunne nok spist sunnere. Hvordan kom du deg ovenpå igjen? Blir glad for råd. Anonymkode: 9d081...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:41 #2 Del Skrevet mandag kl 18:41 Jeg har fått vonde hæler og veldig stiv muskulatur i leggene pga oa. Jeg tøyer og tøyer og det er like stivt neste morgen. Virker litt håpløst. Har mange andre ting også, noe relatert til oa og noe relatert til andre ting. Ja, jeg har tørr hud også Anonymkode: 220ff...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:49 #3 Del Skrevet mandag kl 18:49 Jeg synes det du beskriver kan forklares med overgangsalder, ja. Anonymkode: 94398...d34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:54 #4 Del Skrevet mandag kl 18:54 Helt klart overgangsalder. Har du forsøkt hormonbehandling? Anonymkode: c0d32...f76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Samme her. 52. Anonymkode: ac92e...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Vondter hver dag, enten her.. eller der.. det verker i hele kroppen- noen dager mer enn andre. Har fibromyalgi i bånn. I tillegg overgangsalder med hetetokter, kløe, ekstrem tørre legger som du beskriver…. Får dårlig samvittighet når jeg klager hjemme😅 Anonymkode: 1a111...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jepp. Men det funker med bedre livvstil, spesielt å kutte sukker. Anonymkode: 70bcd...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har sju ulike autoimmune sykdommer i tillegg til overgangsalderen, så hva som er hva vet jeg ikke. Jeg forsøker å holde meg aktiv og trener regelmessig, i tillegg hjelper det hvis jeg klarer å drikke nok, redusere karbohydrater og sove nok. Jeg røyker eller drikker ikke og bruker hrt. k51 Anonymkode: adc55...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Jeg har det som deg, og legen er ikke særlig imøtekommende på utredning. Jeg får behandling (østrogen) på grunn av hjernetåke av overgangsalderen, er medisinert mot lavt stoffskifte og har smertestillende å ta etter behov, men hva som gir ondtene vet jeg ikke. Har lest en plass at det tar mange år med revmatisme før det er synlige forandringer i ledd og en får utslag på blodprøver....så det er vel like før nå. 😝 (Skal mase om utredning under neste legetime) Prøver å holde meg aktiv og går jevnlig til fysioterapi. k48 Anonymkode: f88df...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Jeg har vondter etter alle snøen mann36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Hva er voksen dame? Jeg er 41. Siste 2 årene har jeg fått artritt, plantar fasciit, sprukne hæler (og tørr hud ja generelt, både i underlivet og overalt ellers.) Ellers greit. Har fedme da, så det finnes forbedringspotensial. Men, ja kroppen blir jo slitt, ikke alt som fornyer seg. Anonymkode: 7e873...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå