Anonym-bruker Skrevet mandag kl 18:17 #1 Del Skrevet mandag kl 18:17 Flere nettbutikker hvor man kan betale med klarna. Det er jo nesten for lettvint, man kan kjøpe i dag og betale senere. Har du mye i Klarna gjeld? Hvor mye bruker du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:20 #2 Del Skrevet mandag kl 18:20 400 kr som må betales innen en måned. Bestilte akkurat nye linser, betaler den nok når pakken er mottatt og jeg har fått lønn på fredag. Anonymkode: 9610a...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:20 #3 Del Skrevet mandag kl 18:20 Ingenting, betaler med kredittkort for å få eurobonuspoeng 🛩️ Anonymkode: 6eaa5...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:21 #4 Del Skrevet mandag kl 18:21 Jeg bruker ikke Klarna, bruker kredittkort (Morrow og Bank Norwegian). Det er jo samme prinsippet, inntil 45-50 dagers betalingsutsettelse, rentefritt. Jeg kjøper alt med kredittkort, inkludert mat og diesel. Jeg har mye større regninger nå til forfall rundt 20.januar enn jeg pleier å ha, men så var jo desemberlønnen ganske god også. Jeg opparbeider med "gjeld" hver måned pga kreditt, men det spiller Inge rolle så lenge jeg betaler alt til forfall, dvs ikke bruker mer enn jeg har råd til. Anonymkode: 46403...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:22 #5 Del Skrevet mandag kl 18:22 3500,- tror jeg. Anonymkode: aef7a...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:24 #6 Del Skrevet mandag kl 18:24 Ingenting nå, betaler når jeg har mottatt det jeg har kjøpt. Anonymkode: bbc00...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:26 #7 Del Skrevet mandag kl 18:26 Rundt 3000,-. Betaler når jeg har mottatt varene. Anonymkode: f06f8...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #8 Del Skrevet mandag kl 18:27 Betaler stortsett når jeg mottar varene. Er kun Musti, Tights og nettapoteker jeg bruker klarna til. Anonymkode: 6f477...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #9 Del Skrevet mandag kl 18:27 Anonym-bruker skrev (5 minutter siden): Flere nettbutikker hvor man kan betale med klarna. Det er jo nesten for lettvint, man kan kjøpe i dag og betale senere. Har du mye i Klarna gjeld? Hvor mye bruker du det? 1000, på noe jeg kjøpte i går. Betaler det når jeg får varen. Bruker klarna ganske mye, men jeg kjøper ikke ting jeg ikke har råd til. Jeg er en type som godt kan impulsshoppe, derfor kjøper jeg aldri på impuls, jeg venter noen uker og ser om jeg fortsatt har lyst på det. Husker jeg det etter noen uker, så vurderer jeg det. For det meste husker jeg ikke etter 2 uker at dette var noe jeg «ikke kan leve uten» 😂 Anonymkode: 9f123...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #10 Del Skrevet mandag kl 18:27 Har aldri brukt Klarna. Anonymkode: c9e06...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:28 #11 Del Skrevet mandag kl 18:28 Ingenting Anonymkode: 59a26...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:32 #12 Del Skrevet mandag kl 18:32 Akkurat nå har jeg 10.000. Bestilte blant annet en ny bilstol til baby som koster 6300kr. Synes det er greit å få varen før jeg betaler. De resterende 3700 er et hotellopphold i februar og en genser. Anonymkode: a4f43...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:35 #13 Del Skrevet mandag kl 18:35 Ingenting. Betaler alt så snart jeg mottar varen👍🏼 Anonymkode: a9b96...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet mandag kl 18:35 #14 Del Skrevet mandag kl 18:35 Anonym-bruker skrev (14 minutter siden): Det er jo nesten for lettvint, Nei, det er god sikkerhetstenking, fordi man kan netthandle uten å legge igjen noe kortinformasjon. "Da skal du bruke kredittkort" sier mange da, men det er mye pes å bli utsatt for kortsvindel selv om det er på et kredittkort. Med Klarna slipper man alle mulige trusler. Men handel på kreditt er for de av oss med kontroll på økonomien selvsagt. Det gjelder alltid og overalt. Det har ingenting med betalingsløsning å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:36 #15 Del Skrevet mandag kl 18:36 Hvordan registrere retur på klarna? Jeg fikk det til før, men ikke nå Anonymkode: 3dfd4...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:37 #16 Del Skrevet mandag kl 18:37 A-hunter skrev (1 minutt siden): Nei, det er god sikkerhetstenking, fordi man kan netthandle uten å legge igjen noe kortinformasjon. "Da skal du bruke kredittkort" sier mange da, men det er mye pes å bli utsatt for kortsvindel selv om det er på et kredittkort. Med Klarna slipper man alle mulige trusler. Men handel på kreditt er for de av oss med kontroll på økonomien selvsagt. Det gjelder alltid og overalt. Det har ingenting med betalingsløsning å gjøre. De fleste av oss sjekker godt butikkene vi handler fra på forhånd, har aldri blitt svindlet Anonymkode: 6eaa5...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet mandag kl 18:40 #17 Del Skrevet mandag kl 18:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste av oss sjekker godt butikkene vi handler fra på forhånd, har aldri blitt svindlet Anonymkode: 6eaa5...e19 Det er bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:41 #18 Del Skrevet mandag kl 18:41 Ca 9000kr akkurat nå, kjøpte ny tlf gjennom samsung.com og valgte 24 mnd rentefri delbetaling, så ble det klarna som tar seg av det. Helt greit det, betaler det ned fortere, men var greit å ha "noe å gå på"når jeg først måtte ha ny telefon. Anonymkode: a3a1e...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:45 #19 Del Skrevet mandag kl 18:45 Anonym-bruker skrev (26 minutter siden): Flere nettbutikker hvor man kan betale med klarna. Det er jo nesten for lettvint, man kan kjøpe i dag og betale senere. Har du mye i Klarna gjeld? Hvor mye bruker du det? Så enkelt er det ikke lengre, nå skal alle kredittvurderes før de får benytte Klarna. Og nei, jeg er ikke så korka dum at jeg bruker Klarna, jeg har kredittkort til netthandel. Og jeg er uten gjeld om det skulle være viktig. Anonymkode: a6cd0...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet mandag kl 18:49 #20 Del Skrevet mandag kl 18:49 har 3 ting, som skal betales når Telenor betaler tilbake pengene for en tlf som gikk i retur. fått bekreftelse på det, så da sa dem at jeg skulle få betalt tilbake innen 1-3 dager. Liker å bruke klarna pga. da kan jeg betale når jeg har fått varen. ca. 3500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå