Liebe Skrevet 5. januar 2025 Forfatter #21 Skrevet 5. januar 2025 visp skrev (1 minutt siden): 9 dager uten søvn... da er man ikke mye menneske etter det. Høres forferdelig ut. Er det mulig for deg å gå tur på kvelden? Så du sliter deg litt ut og får frisk luft før du skal sove? Nesten så jeg døde, hadde ikke energi til å ta livet mitt engang. Likevel sovnet jeg ikke. Gikk tur før 2 timer 5 gang i uka også ble jeg overvektig, fikk en skade og er generelt i svært dårlig forfatning
visp Skrevet 5. januar 2025 #22 Skrevet 5. januar 2025 Liebe skrev (4 minutter siden): Nesten så jeg døde, hadde ikke energi til å ta livet mitt engang. Likevel sovnet jeg ikke. Gikk tur før 2 timer 5 gang i uka også ble jeg overvektig, fikk en skade og er generelt i svært dårlig forfatning Men jeg tenker at tretti minutter klarer seg. Få litt frisk luft og røre seg litt? Jeg syns du burde tvinge deg til det og se om det hjelper på søvnen litt
Liebe Skrevet 5. januar 2025 Forfatter #23 Skrevet 5. januar 2025 Lill3My skrev (2 minutter siden): Huff, høres ut som en kjip bosituasjon! Søvn er jo kjempeviktig for alt...foe å fungere i det hele tatt så.om det er det som skal til, skjønner jeg at du gjør det. Hva andre skulle tenke og mene er mindre viktig enn at du får sove. Det sagt, anbefaler at du på dagtid kan ha et annet sted enn senga å oppholde deg i, rett og slett for å la senga forbli en "sovesone"+ det har faktisk overraskende mye for søvnen.å si at en ikke oppholder seg i senga "hele tiden" også når en ikke skal sove. Kan du skyve seng til side på dagtid og trekke sofaen frem? Eventuelt dekke over senga med et overtrekk/teppe og sofaputer så den blir mindre lik en seng?. Evt få tak i en godstol? Takk for d gode svaret. Har sovet dårlig i snart 7 år, er utslitt og i smerter når jeg våkner, og har flere oppvåkninger nesten hver natt, går ikke an å fungere da, spesielt men mine tilleggs problemer. Utrolig crazy drømmer, som faktisk er det eneste brae. Ja skal ikke oppholde meg der hele dagen, er ikke langt til sofaen xD Jeg burde vel egentlig hatt sovesofa, men har ikke lyst til å selge senga fordi jeg liker den
Liebe Skrevet 5. januar 2025 Forfatter #24 Skrevet 5. januar 2025 visp skrev (3 minutter siden): Men jeg tenker at tretti minutter klarer seg. Få litt frisk luft og røre seg litt? Jeg syns du burde tvinge deg til det og se om det hjelper på søvnen litt Skal prøve å begynne å gjøre det:)
visp Skrevet 5. januar 2025 #25 Skrevet 5. januar 2025 Liebe skrev (5 minutter siden): Skal prøve å begynne å gjøre det:) Ja, prøv en måned før du konkluderer med om det hjelper eller ikke. Kroppen trenger sikkert litt tid på å få inn rutinene. Så håper jeg legen kan hjelpe deg med noe som hjelper for søvnen også.
Liebe Skrevet 5. januar 2025 Forfatter #26 Skrevet 5. januar 2025 visp skrev (2 minutter siden): Ja, prøv en måned før du konkluderer med om det hjelper eller ikke. Kroppen trenger sikkert litt tid på å få inn rutinene. Så håper jeg legen kan hjelpe deg med noe som hjelper for søvnen også. Will do:) legen er lei av at jeg kommer og spørr etter nye ting xD tar 400 mg Seroquel depot nå, og det er til å leve med 1
enkefru Skrevet 5. januar 2025 #27 Skrevet 5. januar 2025 (endret) Liebe skrev (26 minutter siden): Har prøvd mye i 7 år no, gidder ikke prøve så hardt lenger. Foreløpig føles flyttingen av senga bra, må glede meg over noe og gjøre det beste ut av det når jeg ikke liker soverommet. Ja, blir litt kleint, men har sjelden noen her Lag deg til en deilig soveplass og kos deg der du! Bruk soverommet som skap og bod heller Er viktig å trives der en bor også! Endret 5. januar 2025 av Fjugur 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå