Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå har jeg flytta dobbelt senga inn på stua, fordi jeg liker ikke soverommet. den tar opp det meste av plassen som var ledig i stua, men jeg bryr meg ikke om det. Er dette greit?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig? Med mindre du bor med noen andre, da må du høre med dem

Anonymkode: b6800...f4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer det selv men regner med du bor i kommunal leilighet el.l siden du bor en plass du ikke liker ?

Anonymkode: 9e809...0ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig? Med mindre du bor med noen andre, da må du høre med dem

Anonymkode: b6800...f4a

Bor alene ja:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvem skulle det ikke være greit for?

Anonymkode: 311c9...4e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bestemmer det selv men regner med du bor i kommunal leilighet el.l siden du bor en plass du ikke liker ?

Anonymkode: 9e809...0ce

Tenkte å høre om det er skikkelig unormalt, da jeg er ganske psyk. Nei jeg har kjøpt min egen leilighet, men har hatt det tungt her og spesielt soverommet føles ukomfortabelt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem skulle det ikke være greit for?

Anonymkode: 311c9...4e5

Tenkte hvis det kommer besøk o.l

Skrevet

Kan du gjøre om soverommet til stue?

• Liker 2
Skrevet
Liebe skrev (4 minutter siden):

Tenkte å høre om det er skikkelig unormalt, da jeg er ganske psyk. Nei jeg har kjøpt min egen leilighet, men har hatt det tungt her og spesielt soverommet føles ukomfortabelt 

Gjør det til du føler deg klar psykisk til å flytte den tilbake igjen. Når livet er mørkt, så bør man skaffe lyspunkter der man kan.

• Liker 4
Skrevet
Tvist skrev (2 minutter siden):

Kan du gjøre om soverommet til stue?

Vil ikke oppholde meg der, skal kjøpe et garderobeskap og sette der så det blir bruksområdet

Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Gjør det til du føler deg klar psykisk til å flytte den tilbake igjen. Når livet er mørkt, så bør man skaffe lyspunkter der man kan.

Ser det sånn jeg også, har ikke mye å se frem til så vil hvertfall trives best mulig i eget hjem mellom all lidelsen

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør jo som du vil men du skyver vel egentlig bare et problem under teppet med tanke på at du sier du er psykisk syk..

Du legger iallefall godt til rette for å fortsette å la deg styre av vonde tanker.

Anonymkode: c98bf...8ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Liebe skrev (9 minutter siden):

Tenkte hvis det kommer besøk o.l

Da blir det vel kleinest for deg vil jeg tro….? 

Anonymkode: d244c...23c

Skrevet

Klart du kan. Men prøv å tenk på det som en mellomløsning, kun for en stund :nikke: . Og ikke over så lang tid at du får vegring mot å bytte tilbake.

Tenk kreativt for litt fornying. En ny farge eller litt ommøblering, før du flytter tilbake..:klem:

Screenshot_20240609_210251_Google.jpg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker heller ikke soverommet mitt, det er mangel på rask fluktvei der(vinduet er for lite, og du må gå ut av rommet for å så gå ut døra, føøes utrygt om det kommer noen jeg må rømme fra, da må jeh kjempe mot dem, så bruker å finne gjenstander jeg kan bruke som mulig forsvarsvåpen. Som et svært tungt duftlys.) mørke vegger og sinnsykt kaldt siden det ikke er noen ovn der inne men må få varme i underetasjen som også har lite varme. 

Flere edderkopper også. 

Mental helse er jo sånn at du helst bør stå litt i det, men når det er ekstra vanskelig og bare det å være må bmi tollererbart syns jeg det er lurt å gjøre seg komfortabel. Så kan du jo tenke om det kansje er måter du kan like rommet ditt bedre i lengden? 

Anonymkode: fa700...969

Skrevet

Har prøvd mye i 7 år no, gidder ikke prøve så hardt lenger. Foreløpig føles flyttingen av senga bra, må glede meg over noe og gjøre det beste ut av det når jeg ikke liker soverommet. Ja, blir litt kleint, men har sjelden noen her

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker heller ikke soverommet mitt, det er mangel på rask fluktvei der(vinduet er for lite, og du må gå ut av rommet for å så gå ut døra, føøes utrygt om det kommer noen jeg må rømme fra, da må jeh kjempe mot dem, så bruker å finne gjenstander jeg kan bruke som mulig forsvarsvåpen. Som et svært tungt duftlys.) mørke vegger og sinnsykt kaldt siden det ikke er noen ovn der inne men må få varme i underetasjen som også har lite varme. 

Flere edderkopper også. 

Mental helse er jo sånn at du helst bør stå litt i det, men når det er ekstra vanskelig og bare det å være må bmi tollererbart syns jeg det er lurt å gjøre seg komfortabel. Så kan du jo tenke om det kansje er måter du kan like rommet ditt bedre i lengden? 

Anonymkode: fa700...969

Dumt da, er sånn mitt er også pluss mye søvnløse netter og en gang da jeg gikk 9 dager uten søvn der inne. Tror aldri jeg kan like rommet igjen, så skal bruke det som garderobe

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker du ikke rommet?

Anonymkode: dc6ff...d9c

Skrevet
Liebe skrev (6 minutter siden):

Dumt da, er sånn mitt er også pluss mye søvnløse netter og en gang da jeg gikk 9 dager uten søvn der inne. Tror aldri jeg kan like rommet igjen, så skal bruke det som garderobe

9 dager uten søvn... da er man ikke mye menneske etter det. Høres forferdelig ut. Er det mulig for deg å gå tur på kvelden? Så du sliter deg litt ut og får frisk luft før du skal sove?

Skrevet

Huff, høres ut som en kjip bosituasjon! 

Søvn er jo kjempeviktig for alt...foe å fungere i det hele tatt så.om det er det som skal til, skjønner jeg at du gjør det. Hva andre skulle tenke og mene er mindre viktig enn at du får sove.

Det sagt, anbefaler at du på dagtid kan ha et annet sted enn senga å oppholde deg i, rett og slett for å la senga forbli en "sovesone"+ det har faktisk overraskende mye for søvnen.å si at en ikke oppholder seg i senga "hele tiden" også når en ikke skal sove. Kan du skyve seng til side på dagtid og trekke sofaen frem? Eventuelt dekke over senga med et overtrekk/teppe og sofaputer så den blir mindre lik en seng?. Evt få tak i en godstol?

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...