AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:02 #1 Del Skrevet søndag kl 13:02 Det har blitt sagt at jeg har store pupper, noe jeg selv synes ikke er helt riktig. Jeg bruker 75D i bh og synes de passer til kroppen min. En venninne av meg har det jeg anser som veldig store og hun bruker 75H. Hva med dere som i andres øyne har store pupper? Hvor store er de egentlig ifht bh-størrelse? Anonymkode: aa5ee...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:12 #2 Del Skrevet søndag kl 13:12 bh størrelse varierer jo fra merke til merke. Jeg bruker 70 c/d hos f.eks Lindex, men bruker 70 e/f hos Change. Jeg har virkelig ikke store pupper, mer gjennomsnittlig. Anonymkode: 3de08...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:10 #3 Del Skrevet søndag kl 14:10 Synes de er ganske store, særlig med tanke på at jeg er svært slank. Bruker 70h eller 75g. Husk at en D-cup i 85 er større enn en D cup i 75, så cup alene sier ikke såå mye om str. Anonymkode: 3ee9d...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:17 #4 Del Skrevet søndag kl 14:17 Lenge siden jeg kjøpte bh som passet, men har vært oppe i 95g/h på det største. Kjøpte meg treningsbh fra Casall nå før jul. Da jeg kjøpte sist for 4 år siden var det str 95f, nå har jeg gått ned i vekt og måtte ha 90e. Er misunnelig på de som har mindre + jeg får omtrent ikke tak i bh i butikk hjemme men må til undertøysbutikk mange mil hjemmefra.... Anonymkode: c8aa7...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:44 #5 Del Skrevet søndag kl 14:44 Jeg var en 75H før brystreduksjon. Da jeg ble henvist til brystreduksjon tok de omkrets under bryst, og rundt der brystene er størst, og basert på differansen mellom omkrets under og rundt brystet, hadde jeg det legen beskrev som en høy differanse. Jeg følte mine var enorme, og at hvis jeg hadde utrigning ble det litt vel mye pupp. I jakker kunne jeg bruke medium eller small, men ikke over puppene, der måtte jeg ha l. Anonymkode: 8af90...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:30 #6 Del Skrevet søndag kl 17:30 Størrelse varierer jo etter merke og hvor flink du er til å finne bh som faktisk passer deg. Selv bruker jeg Change sine bh'er og det har jo litt rare størrelser men der er jeg jevnt over 80I og tipper av og til over til 80J spør på bh formen. Kunne sikkert skvist mine i en 80 F fra Lindex men det hadde ikke blitt bra. Anonymkode: 67d33...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:53 #7 Del Skrevet søndag kl 17:53 75K hos Change. Jeg har ikke sjans til å finne cup som passer i kjedebutikkene. Dette er stort, smertefullt og dyrt. (Jeg har hatt en såpass dårlig reaksjon på narkose tidligere at jeg blir frarådet å operere med mindre det står om livet.) Det var dog verre, i det minste psykisk, da jeg var 12... Anonymkode: 94b53...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:00 #8 Del Skrevet søndag kl 18:00 70I hos Change, har ikke klart å klemme meg inn i bh’er fra Lindex eller HM siden før barn… Store pupper er dyrt! Anonymkode: c37a7...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:14 #9 Del Skrevet søndag kl 18:14 Jeg bruker 85F/80G. Hadde en ex med veldig store hender, typ "wow, de er store" hender og for han var puppene mine mer enn en håndfull. Var egentlig da jeg innså at de er store. I mitt hode er store pupper typ over D i størrelse. A er ganske små, B og C også små. Vil si at når man får plager i rygg og nakke så er de veldig store. Anonymkode: ae3d4...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet søndag kl 18:20 #10 Del Skrevet søndag kl 18:20 1,2 kg hver seg. Størrelsen er vanskelig å si, som flere sier her. Men i filmer etc sies DD å være "det største" som fins. Virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #11 Del Skrevet søndag kl 18:39 Har naturlig en A 80/85 men operert to ganger, siste la jeg inn 350 cc og trodde de skulle bli store men har fortsatt bare en stor B/liten C. Er høy, slank og er ganske bredskuldret og har hofter. Når jeg går uten BH i løs overdel ser jeg nærmest flat ut og angrer litt for at jeg ikke la inn mer, fordi rammen min hadde tålt det. De kan se store ut om jeg bruker push-up og går i noe utringet. Men men, det er ihvertfall en naturlig størrelse. Anonymkode: c9257...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå