AnonymBruker Skrevet 5. januar #21 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hjelper lite å undersøke for å undersøke når legene mangler kunnskap om hva som kan være galt, og overser og ikke vil søke hjelp utenfor eget snevre synsfelt. At pasienten har livstruende sykdom, det ser de ikke, før pasienten selv tar grep og bytter sykehus etter å ha funnet info om sykdommen selv. Hvilket blir bekreftet på nytt sykehus. I tillegg skal man i slike situasjoner selv måtte betale for pasientreiser, fordi man har valgt et annet sykehus, både for å få avslørt diagnosen og for å få oppfølging av leger som forstår og har kunnskap om den aktuelle sykdommen. Anonymkode: cf970...a0a Jeg var svært forstoppet da jeg var innlagt på sykehus i høst og måtte virkelig stå på for å få gjort noe med det (vi snakker begynte å bli farlig forstoppet). Noen leger er bare jævlig vrange. Anonymkode: f7fff...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #22 Del Skrevet 5. januar Jeg hadde ekstremt vondt da jeg hadde en cyste (muligens to) som sprakk. Trodde virkelig jeg skulle stryke med. Da den hadde sprukket, var det mer "ømt" og murring. Men ville gått til legen ja. Og videre privat, hvis vedkommende ikke sender deg videre. Anonymkode: 44a3f...4a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #23 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men gikk de akutte smertene over fort når de kom? Har jo ikke vondt nå, kun litt murring. Klarer egentlig ikke å tro at det kommer fra tarmen, kjentes virkelig ut som noe i de reproduktive organene 😅 Har bestilt time hos fastlegen. Takk for svar. Hvordan går det med deg i dag? ❤️ Anonymkode: e5e84...89a Ja det kunne gå mange dager, og i starten uker, mellom hvert smerteanfall. Var så jeg ble akutt innlagt flere ganger før de endelig fant ut av hva det var. Smertene var 10/10 så jeg besvimte av smerter ved ett tilfelle… Alt er heldigvis bra nå. Fikk behandling og ble frisk 😃 Det er 3 år siden nå Anonymkode: 7fec3...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #24 Del Skrevet 6. januar Jeg er ikke TS, men sliter med det samme. Har hatt slike smerteanfall ukentlig i det siste, og skal til legen neste uke. Dere som sier dere hadde det samme og det viste seg å være tarmkreft, kjentes det ut som det var smerter i reproduksjonsorganer? Fordi jeg, som TS, syns også det kjennes ut som det. Er veldig vandt med tarm/mage smerter, så føler meg ganske sikker på at det kjennes ut som om det er i livmor/eggstokker. Ble litt bekymret nå, og jeg pleier veldig sjeldent å tenke det verste 😅 Anonymkode: e0501...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #25 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er ikke TS, men sliter med det samme. Har hatt slike smerteanfall ukentlig i det siste, og skal til legen neste uke. Dere som sier dere hadde det samme og det viste seg å være tarmkreft, kjentes det ut som det var smerter i reproduksjonsorganer? Fordi jeg, som TS, syns også det kjennes ut som det. Er veldig vandt med tarm/mage smerter, så føler meg ganske sikker på at det kjennes ut som om det er i livmor/eggstokker. Ble litt bekymret nå, og jeg pleier veldig sjeldent å tenke det verste 😅 Anonymkode: e0501...daa Nei, det var ikke tarmkreft. Heller ikke noe i kvinnelige kjønnsorganer. Endometrioseoperasjoner var feiloperasjoner. Tenk nå ikke det værste. Se på de andre spørsmålene jeg har stilt ts. Anonymkode: cf970...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #26 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det var ikke tarmkreft. Heller ikke noe i kvinnelige kjønnsorganer. Endometrioseoperasjoner var feiloperasjoner. Tenk nå ikke det værste. Se på de andre spørsmålene jeg har stilt ts. Anonymkode: cf970...a0a Så bra det ikke viste seg å være kreft hos deg ❤️ Men ser at 2(?) stk i tråden har fått bekreftet tarmkreft, så det var egentlig dem jeg spurte Anonymkode: e0501...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #27 Del Skrevet 6. januar Jeg har endometriose. Tar lang tid å utrede. Anonymkode: b5227...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #28 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja det kunne gå mange dager, og i starten uker, mellom hvert smerteanfall. Var så jeg ble akutt innlagt flere ganger før de endelig fant ut av hva det var. Smertene var 10/10 så jeg besvimte av smerter ved ett tilfelle… Alt er heldigvis bra nå. Fikk behandling og ble frisk 😃 Det er 3 år siden nå Anonymkode: 7fec3...a34 Godt å høre at alt er bra! ❤️ Anonymkode: e5e84...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå