AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:21 #1 Del Skrevet søndag kl 10:21 Skal lage en, men Google gir meg bare link til de som skal ha betalt for skjemaet. Noen som har link til gratis skjema? Anonymkode: 61eda...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:44 #2 Del Skrevet søndag kl 12:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal lage en, men Google gir meg bare link til de som skal ha betalt for skjemaet. Noen som har link til gratis skjema? Anonymkode: 61eda...387 Det er bare å google: fremtidsfullmakt mal, så kan du velge og vrake. Anonymkode: 99230...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:52 #3 Del Skrevet søndag kl 12:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er bare å google: fremtidsfullmakt mal, så kan du velge og vrake. Anonymkode: 99230...1e7 Har jo gjort det, alle linker går til advokater eller organisasjoner som skal ha betaling for malen. At det ligger maler ute som eksempler ser jeg jo, men da må jeg jo lage en hel mal på word fra scratch. Tenkte mer på om det var en ferdig utfylt mal som jeg bare kan plotte inn det jeg skal og kan bruke. Anonymkode: 61eda...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:58 #4 Del Skrevet søndag kl 14:58 Googlefu litt rusten? Kommer opp som første resultat.. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.nordea.no/Images/152-359468/Nordea_Fremtidsfullmakt.pdf&ved=2ahUKEwiZ7e_M696KAxVNHxAIHTKDBnIQFnoECDAQAQ&usg=AOvVaw2FgBKTsVds5_NmCRdcwZCu Anonymkode: 77f54...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:51 #5 Del Skrevet søndag kl 15:51 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Googlefu litt rusten? Kommer opp som første resultat.. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.nordea.no/Images/152-359468/Nordea_Fremtidsfullmakt.pdf&ved=2ahUKEwiZ7e_M696KAxVNHxAIHTKDBnIQFnoECDAQAQ&usg=AOvVaw2FgBKTsVds5_NmCRdcwZCu Anonymkode: 77f54...91d Ja, men den har så lite innhold. Anonymkode: 61eda...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:56 #6 Del Skrevet søndag kl 15:56 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men den har så lite innhold. Anonymkode: 61eda...387 Hva ser du for deg at den burde inneholde? Detaljerte beskrivelser av hvordan båten din skal holdes vedlike? Koden til dørlåsen din? Fødselsnummer til alle de barna du har som ikke vet om hverandre her og nå? Altså, jeg tuller, men hva ser du for deg at en fremtidsfullmakt bør inneholde utover «jeg er grønnsak - du bestemmer» Anonymkode: 4b9af...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:57 #7 Del Skrevet søndag kl 15:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har jo gjort det, alle linker går til advokater eller organisasjoner som skal ha betaling for malen. At det ligger maler ute som eksempler ser jeg jo, men da må jeg jo lage en hel mal på word fra scratch. Tenkte mer på om det var en ferdig utfylt mal som jeg bare kan plotte inn det jeg skal og kan bruke. Anonymkode: 61eda...387 Det er jo så forskjellig hva som skal være med i en fremtidsfullmakt, og det vil være umulig å lage et skjema som man bare kan fylle ut. Anonymkode: 49c85...ad8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:33 #8 Del Skrevet søndag kl 17:33 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal lage en, men Google gir meg bare link til de som skal ha betalt for skjemaet. Noen som har link til gratis skjema? Anonymkode: 61eda...387 Skal du ha en fremtidsfullmakt så må du nesten snakke med noen som kan dette. Det er uhyre lett å trø feil, og du får en fullmakt som er ubrukelig til noe som helst. Så å spare på de små kronene det koster deg å få hjelp kan lett koste deg de store kronene når du trenger fullmakten. Anonymkode: bbeba...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:53 #9 Del Skrevet søndag kl 17:53 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal du ha en fremtidsfullmakt så må du nesten snakke med noen som kan dette. Det er uhyre lett å trø feil, og du får en fullmakt som er ubrukelig til noe som helst. Så å spare på de små kronene det koster deg å få hjelp kan lett koste deg de store kronene når du trenger fullmakten. Anonymkode: bbeba...230 Nei. Man trenger ikke noen til å hjelpe til med dette. De fleste jeg kjenner har fikset det selv. De har fikset å skrive en, fått to vitner, dato og da er fullmakten klar til å sendes inn når det gjort. Bare tull å bruke penger på det når man kan gjøre det selv. Idag skal alle være så hjelpesløse. Anonymkode: 61eda...387 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:29 #10 Del Skrevet søndag kl 18:29 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei. Man trenger ikke noen til å hjelpe til med dette. De fleste jeg kjenner har fikset det selv. De har fikset å skrive en, fått to vitner, dato og da er fullmakten klar til å sendes inn når det gjort. Bare tull å bruke penger på det når man kan gjøre det selv. Idag skal alle være så hjelpesløse. Anonymkode: 61eda...387 Og de har blitt anvendt (tatt i bruk) og funker også…? Anonymkode: f99b1...db2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:59 #11 Del Skrevet søndag kl 18:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Man trenger ikke noen til å hjelpe til med dette. De fleste jeg kjenner har fikset det selv. De har fikset å skrive en, fått to vitner, dato og da er fullmakten klar til å sendes inn når det gjort. Bare tull å bruke penger på det når man kan gjøre det selv. Idag skal alle være så hjelpesløse. Anonymkode: 61eda...387 Og du er juridisk bindende uten noen juridiske snubletråder som gjør dem til en nullitet? Oppbevart der slike papirer skal oppbevares og? Anonymkode: bbeba...230 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pelle1358 Skrevet søndag kl 19:04 #12 Del Skrevet søndag kl 19:04 Fort gjort å gjøre feil. Og når du virkelig trenger den er det for sent for da kan du ikke rette opp. Gå til advokat. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:10 #13 Del Skrevet søndag kl 20:10 Pelle1358 skrev (1 time siden): Fort gjort å gjøre feil. Og når du virkelig trenger den er det for sent for da kan du ikke rette opp. Gå til advokat. Ikke F. Det er ikke nødvendig så lenge man følger veiledningen fra sivilrett.no Anonymkode: 61eda...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:15 #14 Del Skrevet søndag kl 20:15 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke F. Det er ikke nødvendig så lenge man følger veiledningen fra sivilrett.no Anonymkode: 61eda...387 Når du er verdensmester, så får du klare deg selv da. Anonymkode: bbeba...230 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #15 Del Skrevet søndag kl 20:19 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke F. Det er ikke nødvendig så lenge man følger veiledningen fra sivilrett.no Anonymkode: 61eda...387 Når du ikke evner å finne en passende mal gratis så bør du virkelig stikke fingeren i jorda og innse at du neppe får til å bruke sivilrett.no riktig heller. Anonymkode: c588d...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:22 #16 Del Skrevet søndag kl 20:22 Statsforvalteren kan stadfeste fremtidsfullmakten, som da bekrefter at formkrav er fulgt 😊 Anonymkode: ee65f...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:15 #17 Del Skrevet søndag kl 21:15 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Statsforvalteren kan stadfeste fremtidsfullmakten, som da bekrefter at formkrav er fulgt 😊 Anonymkode: ee65f...dc9 Når det blir aktuelt. Jeg har funnet noe selv, så ingen hjelp fra KG som vanlig. Anonymkode: 61eda...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:17 #18 Del Skrevet søndag kl 21:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du er verdensmester, så får du klare deg selv da. Anonymkode: bbeba...230 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Når du ikke evner å finne en passende mal gratis så bør du virkelig stikke fingeren i jorda og innse at du neppe får til å bruke sivilrett.no riktig heller. Anonymkode: c588d...527 For en gjeng 🙄 Takk for ingenting. Som vanlig. Anonymkode: 61eda...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:19 #19 Del Skrevet søndag kl 21:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en gjeng 🙄 Takk for ingenting. Som vanlig. Anonymkode: 61eda...387 Hahahahhahahahaha 😂😂 dagens. Enn å måtte skrive på KG for å få hjelp til å google 🤠 Anonymkode: 74232...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:14 #20 Del Skrevet søndag kl 22:14 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Når det blir aktuelt. Jeg har funnet noe selv, så ingen hjelp fra KG som vanlig. Anonymkode: 61eda...387 Men malen må jo være så kortfattet som mulig ettersom innholdet i en fremtidsfullmakt varierer så mye. Poenget mitt var uansett at du ikke trenger advokat for å passe på at den blir holdbar, som noen nevnte over. Anonymkode: ee65f...dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå