AnonymBruker Skrevet 5. januar #61 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig i det første, men at hun er litt sjalu synes jeg er et kick for meg. Blir som at hun bryr seg ekstra om meg og ikke tåler noe initiativ fra andre damer. Anonymkode: 30230...82c Be careful what you wish for… sjalusi i et forhold er det verste en person kan oppleve. Å ha noen som synes selvfølgelig å kontrollere deg er ingenting å romantisere. Anonymkode: dc440...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #62 Del Skrevet 5. januar Jeg synes stygge tenner og dårlig ånde er turn off. Rotete og skitten bil er også no go. Falske negler, falskt hår, ja alt som skriker åpenbart falskt synes jeg er skikkelig turn off. Egoistisk, frekk og hjelpesløs, eller typ dum bimbo synes jeg heller ikke er attraktivt. Anonymkode: 7d200...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #63 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Be careful what you wish for… sjalusi i et forhold er det verste en person kan oppleve. Å ha noen som synes selvfølgelig å kontrollere deg er ingenting å romantisere. Anonymkode: dc440...8f7 Skal ikke mye til før slikt bikker over til psykisk vold, så mistenker de som sier de liker sjalusi egentlig ikke er så langt inn i forholdet, for slikt blir oftest bare verre og verre desto mer hun føler hun kan komme unna med slik oppførsel Anonymkode: 7dabe...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #64 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har stor forståelse for at en kvinne som mister håret bruker parykk, eller at en som opererer bort brystene får silikon. Det man snakker om her er vel det kunstige og karikerte look-en som friske mennesker får når de har sett for mye på Kardasians. Anonymkode: e9bc9...321 Er jo ikke parykk kvinner bruker. Kan også bruke extensions og eller hårtopper ifm med hårtap. Men hårtap kan jo også være så meget. For min del har jeg diffust hårtap slik at man ser det ikke nødvendigvis, men bruker en hårtopper for å få tilbake mitt gamle hår. Er bare nysgjerrig ettersom det hele er veldig nytt for meg og redd for hvordan menn vil oppfatte meg Anonymkode: 9c2a0...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå