Gå til innhold

Det mest turn off på damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kunstig hår også dersom man mister hår også?

Anonymkode: 9c2a0...61f

Jeg har stor forståelse for at en kvinne som mister håret bruker parykk, eller at en som opererer bort brystene får silikon. Det man snakker om her er vel det kunstige og karikerte look-en som friske mennesker får når de har sett for mye på Kardasians.

Anonymkode: e9bc9...321

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

- overdrevent selvbilde og høy på seg selv 

- mye sminke 

- kosmetiske operasjoner eller injeksjoner 

- Kontrollerende og sjalu 

Anonymkode: 7dabe...e5a

Enig i det første, men at hun er litt sjalu synes jeg er et kick for meg. Blir som at hun bryr seg ekstra om meg og ikke tåler noe initiativ fra andre damer.

Anonymkode: 30230...82c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff ja, tenk å ønske like rettigheter for menn og kvinner. Skikkelig turnoff. 

Anonymkode: 8fdf5...e45

Svaret ditt er turnoff ja.

Å ønske like rettigheter er ikke turnoff men heldigvis trenger man ikke å være feminist for å tenke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig i det første, men at hun er litt sjalu synes jeg er et kick for meg. Blir som at hun bryr seg ekstra om meg og ikke tåler noe initiativ fra andre damer.

Tja, det må være i veldig små mengder, for det ender oftest i kontrollende oppførsel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tja, det må være i veldig små mengder, for det ender oftest i kontrollende oppførsel

Stemmer det, men hun min er ikke det. Men hun kunne aldri ha vært med på en trekant MKK. Og en annen kvinne skulle ikke gjort så veldig store fremstøt ovenfor meg..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Huff ja, tenk å ønske like rettigheter for menn og kvinner. Skikkelig turnoff. 

Anonymkode: 8fdf5...e45

Nesten samtlige menn og kvinner er for likestilling, alikevel er det et mindretall av de som definerer seg som feminister, det sier vel litt. Å være for likestilling er ikke problemet, alle oppegående folk er det, men selverklærte feminister har ofte en del holdninger som går langt utenfor det å være for likestilling

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer uten humor. Elsker damer som kan fjase og tulle og komme med litt frekke kommentarer. Stille stive damer som aldri kommer med noe morsomt er helt uinteressant. 

Anonymkode: c0081...6cf

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nesten samtlige menn og kvinner er for likestilling, alikevel er det et mindretall av de som definerer seg som feminister, det sier vel litt. Å være for likestilling er ikke problemet, alle oppegående folk er det, men selverklærte feminister har ofte en del holdninger som går langt utenfor det å være for likestilling

Eg trur nok det er mange av oss feminister som er ganske chill, men me gidd ikkje å krangla så mykje, at dokker ikkje registerer at me er feministar. Det er særs få av oss som claimer Kari Jaqueson for å seia det slik.

Anonymkode: 2d8ee...398

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer som ser naturlig fresh ut, som om de akkurat har kommet ut av dusjen er veldig pent.

Hvorvidt de faktisk må sminke seg i 2 timer for å oppnå den looken vet jeg ikke.

Ja, det gjør de

Anonymkode: 60405...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig med alle som nevner sminke. Dette er faktisk undersøkt, mennene foretrakk kvinnene med "naturlig sminke" over kvinner som var usminket og naturlig. De klarte ikke skille det heller. 

Anonymkode: 60405...2e7

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som mann synes jeg det desidert mest turn off på jenter/damer er de som putter kroppen full av leppefillers slik at de ser ut som to kjøttpølser. Super Ego og Super Harry. Hvis de tror de får oppmerksomhet, så blir det motsatt effekt for mange menn tror jeg.

Ja, og altfor mye sminke, botox og kler seg utfordrende..

Anonymkode: 45cb3...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer som ser naturlig fresh ut, som om de akkurat har kommet ut av dusjen er veldig pent.

Hvorvidt de faktisk må sminke seg i 2 timer for å oppnå den looken vet jeg ikke.

Damer jåler seg opp i timesvis for alt mulig.
Men det er faktisk den slitne, upolerte "søndagslooken" der hun nylig har stått opp, tatt på seg kosebukse og en sliten genser, og har bare kastet opp håret i en bunn, hvor hun ser aller mest deilig ut. 😊 

Anonymkode: 59f5d...42e

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Svaret ditt er turnoff ja.

Å ønske like rettigheter er ikke turnoff men heldigvis trenger man ikke å være feminist for å tenke det.

Å ønske like rettigheter for menn og kvinner er definisjonen på en feminist. 

Anonymkode: cc4cc...3a0

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eg trur nok det er mange av oss feminister som er ganske chill, men me gidd ikkje å krangla så mykje, at dokker ikkje registerer at me er feministar. Det er særs få av oss som claimer Kari Jaqueson for å seia det slik.

Anonymkode: 2d8ee...398

Sikkert en del feminister som er bra damer også, men faktum er at det er få kvinner som definerer seg som feminister, selv om så å si alle er for likestilling. Og det sier en del om selverklærte for feminister når kun 17% av kvinner vil sette seg selv i den båsen. 

https://bora.uib.no/bora-xmlui/handle/11250/2767651

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert en del feminister som er bra damer også, men faktum er at det er få kvinner som definerer seg som feminister, selv om så å si alle er for likestilling. Og det sier en del om selverklærte for feminister når kun 17% av kvinner vil sette seg selv i den båsen. 

https://bora.uib.no/bora-xmlui/handle/11250/2767651

19% skulle det stå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Selverklærte feminister har ofte mye til felles med incels. Selvdestruktive holdninger. Kranglevoren. Dårlig empati. Dårlig evne til å lese en situasjon i 3.person. Bitterhet. Heldigvis definerer svært mange kvinner seg ikke som feminister.

Derfor er feminist noe nært et rødt flagg for meg. At dama er for lik lønn og like rettigheter for loven tar jeg for gitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En del av feminismen er også å erklære at all heterofil sex er en voldtekt.

Kanskje du skulle sette deg litt bedre inn i definisjonen av kulten du følger?

Eller la menn få ha preferanser uten at du prøver å egle deg innpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer jåler seg opp i timesvis for alt mulig.
Men det er faktisk den slitne, upolerte "søndagslooken" der hun nylig har stått opp, tatt på seg kosebukse og en sliten genser, og har bare kastet opp håret i en bunn, hvor hun ser aller mest deilig ut. 😊 

Anonymkode: 59f5d...42e

Enig.

Kvinner kan også være veldig attraktive etter en lang skitur med røde roser i kinnene og svette klær.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva definisjonen er spiller liten rolle, per def er de fleste kvinner og menn feminister. Alikevel er det veldig få som ønsker kalle seg selv feminist, og det er pga alle høylytte selverklærte feminister med ekstreme holdninger, få vil være i samme bås som de 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selverklærte feminister har ofte mye til felles med incels. Selvdestruktive holdninger. Kranglevoren. Dårlig empati. Dårlig evne til å lese en situasjon i 3.person. Bitterhet. Heldigvis definerer svært mange kvinner seg ikke som feminister.

Derfor er feminist noe nært et rødt flagg for meg. At dama er for lik lønn og like rettigheter for loven tar jeg for gitt.

Jeg tenker alle oppegående menn(esker) er feminister, jeg.

Hadde aldri orka å date (og langt mindre være kjæreste med en) fyr som hadde misforstått hva feminisme var og i tillegg var opphengt i å mislike feminisme. Det er bare for rart.

Anonymkode: 066d5...2d9

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...