nostalgia Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan få Norton til å akseptere "stemmesamtale" gjennom MSN? Hver gang jeg prøver på dette, får jeg meldinger om at Norton har blokkert angrep. Jeg har prøvd å klikke på de meldingene for å se om jeg kan legge inn info om at det er ok der... Men det går ikke. Noen som har peiling på hva jeg kan prøve?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå