Gå til innhold

Tips om dansbar musikk for de "voksne" i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har masse musikk, men er redd det ikke er dansbart nok for de "voksne". Kjør på med tips på kul, dansbar musikk jeg kan laste ned og fylle inn på lista mi :)

Har tatt med endel Elton John, Sinatra, Beach Boys & Barry White...men synes kanskje jeg trenger noe mer?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Svimle
Skrevet

Vi må bare bite litt i det sure eplet og ha noe svensktopp/danseband-greier. Vi er ikke noe glad i musikken, men vet at mange av gjestene er det, og det er mange av gjestene våre som elsker å danse sving. Kjører dessuten litt på med countrypop.

Spillelisten vår blir en salig blanding, noe for enhver smak. Vi holder jo festen for gjestene våre, så vi kan jo ikke utelukkende spille musikk som vi liker.

Skrevet
Vi må bare bite litt i det sure eplet og ha noe svensktopp/danseband-greier. Vi er ikke noe glad i musikken, men vet at mange av gjestene er det, og det er mange av gjestene våre som elsker å danse sving. Kjører dessuten litt på med countrypop.

Spillelisten vår blir en salig blanding, noe for enhver smak. Vi holder jo festen for gjestene våre, så vi kan jo ikke utelukkende spille musikk som vi liker.

Enig. Nå har jeg lastet ned en hel haug med saker så nå tror jeg det er bra :) Heldigvis ingen som liker hverken country eller svensktoppar hos oss..hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

Du trenger slett ikke ha svensktopp-dansband for at de godt voksne skal kunne danse.

Spill heller Beatles og annen 60-tallsmusikk innimellom det nyere.

Gjest Svimle
Skrevet
Du trenger slett ikke ha svensktopp-dansband for at de godt voksne skal kunne danse.

Spill heller Beatles og annen 60-tallsmusikk innimellom det nyere.

Vi trenger slett ingenting, men nå vet vi nå engang at mange av gjestene er veldig glad i svensktopp-danseband - og HATER Beatles.

Så vi legger opp vår spilleliste etter litt av hvert, inkludert 60-tallsmusikk.

Gjest gjest1
Skrevet

Sven nyhus sitt orkester har mange FINE dansbare låter - vals og reinlender kan vel de fleste? Flott folkemusikk... Hvis man blir litt lei av swing/gammeldans!

Gjest gjest1
Skrevet

Hva med litt storbandmusikk a la Frank Sinatra?

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

BeeGees, Sinatra og Dionne Warwick!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...