Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet for nedsettende innlegg. 

Christina82, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som henholdsvis mor og søster til jenter med autisme, må jeg si at jeg ikke sitter med annet en godfølelser. For et nydelig program!♥️ Så utrolig fint å se alle ressursene som ligger i en gruppe som ofte blir undervurdert. Vi har grått og ledd om hverandre. Kudos til de som lot seg intervjue, og til de som intervjuet. Så rørende, morsomt og interessant å se hva som skjer når man tar bort båndene vi legger på oss selv i møte med andre mennesker. Nydelig, NRK♥️

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Den danske serien ligger tilgjengelig i DR-appen: "En særlig samtale". Også veldig bra.

• Liker 1
  • Nyttig 4
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Erling Braut Håland, altså - for en fyr! Jeg fikk kjemperespekt for ham etter dette - jeg hadde vel egentlig trodd at han var en høy-på-seg-selv-fotballspiller med altfor mye selvtillit og penger, men måten han svarte på og snakket på her, imponerte meg veldig. Jeg blir rett og slett glad av denne serien!

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Anim92 skrev (På 20.1.2025 den 21.35):

De gangene jeg kjente en eim av bismak, var de gangene jeg møtte mine egne fordommer og «kleinhet». Med en gang jeg la vekk det, ble det et nydelig program! 

wøøørd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...