Marcie Skrevet 10. februar #41 Del Skrevet 10. februar Luna Selene skrev (1 time siden): Tusen takk for fine ord @Marcie og @Amatariel, det er jammen fint med litt støtte Her ble det også plutselig sykdom i heimen, med tette bihuler, hodepine og verk i kroppen. Ble en dag uten særlig med skritt, men på lørdagen gikk jeg en tur i feberrus (🤭) slik at jeg skulle nå målene. Og i går kjørte jeg på med paracet og årspers på over 10000 skritt. Tenkte det var greit siden det var morsdag med kake og greier. Sånn sett ble det en fin uke, med over 6 og en halv time med trening, og målene: 1 klare 6000 skritt minst 5 ganger.✅ 2. powerwalk i 30 min 3 ganger i uka, prøve å ligge over 8000 skritt disse dagene.✅ 3. treningsprogram 2 ganger.✅ 4. Fortsette med et godt kosthold.✅ Tenker jeg fortsetter med disse målene en stund. Var i bedre form i dag, så det ble både powerwalk og treningsprogram. Kjenner at egentlig så er det godt å dra på litt, sånn at svetten siler. Ellers er jeg trøtt og sliten. Å være syk hjelper ikke akkurat på søvnen - så det er litt krise for tida. Går rundt og er susete og småsvimmel både på jobb og hjemme. Gjesper nonstop. Men det er dessverre ikke så mye å gjøre med. Så må må bare bite tenna sammen.. Men nå har jeg funnet sofaen, og skal kose meg med en appelsin og 16 ukers helvete. Du er rå!!! Jeg hadde aldri orka å gå tur med feber!!! god bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 10. februar Forfatter #42 Del Skrevet 10. februar Marcie skrev (23 minutter siden): Jeg hadde aldri orka å gå tur med feber!! @Marcie Det var ikke så høy feber altså😅Da hadde jeg nok ikke gått en meter en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar #43 Del Skrevet 11. februar Veldig imponert jeg også! Jeg er en sånn som får "manflu", så hvis jeg bare har litt vondt i hodet eller føler meg noe dårlig så har jeg bare lyst til å legge meg ned og dø 😶Så absolutt imponert over at du har fått gjennomført ukas mål så bra selv i redusert form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 16. februar Forfatter #44 Del Skrevet 16. februar E har begynt å træn! E har begynt å spise sunt, å det ska e gjør året rund🎶 🎵Og mediter kvar dag. Ska ikke spis nå sukker! E ska va sånn som går på tur, og les faglitteratur - og rydd kvar dag….🎤🎵🎶 Herlig sang å gjør husarbeide til 🤩 I dag ble det en lang treningsøkt. Først gikk jeg en time på mølla, så litt mattetrening og tilslutt litt intensivt husarbeide. Godt fornøyd med dagens økt🙌 Det har egentlig vært en drittuke, som jeg har hangla meg igjennom med tette bihuler og mye hodepine. Men det slapp heldigvis taket til slutt - og jeg klarte målene denne uka også💪. Jeg fortsetter med de samme målene noen uker til. Jeg liker veldig godt at jeg har mål om 6000 skritt eller mer 5 dager. Det betyr at jeg har 2 dager jeg ikke trenger tenke på skritt i det hele tatt, og det spiller liksom ingen rolle om det bare blir 3-4000 skritt. Det er faktisk godt med noen hviledager. I går var vi på en liten shoppingtur. Og denne gangen kjøpte jeg nye puter som belønning for godt arbeid. De har litt mer farger enn hva jeg bruker å ha, og er litt vårlig. Skal vente litt før jeg bruker de, til det blir enda lysere ute. Vi spiste en lang og deilig lunsj og, og til kvelds ble det både litt chips og vin. Og siden jeg glemte å veie meg på søndag, så ble det veiing «dagen derpå» denne uka også😅 Midje: 0, -2, -1 Mage: - 3, -3, -5 Rumpe: - 4, -3, -1 Kg: - 1,5, -1,5, -0,5 O,5 kg er ikke så mye, men jeg er fornøyd likevel. Jeg er fullt klar over at dette kommer til å ta tid. Og så er jeg superfornøyd med at det stadig forsvinner noen cm her og der - 22 cm til nå😍. Merker det godt på buksene, men her er det mye å ta av for å si det sånn🤭 Nå favorittfrokost er cottage cheese med litt eple syltetøy, mandler og eplebiter. Nam!!! Nå skal jeg binge resten av kvelden, og så kose oss med litt frukt, ost og kjeks🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 16. februar #45 Del Skrevet 16. februar veldig bra innsats, og minus en halv kilo på en uke er jo et veldig bra resultat!! Cottage cheese er jo genial slankemat, men og jeg har vært veldig glad i den varianten du nevner der med eplemos og mandler. Men jeg blir så fort lei cottage cheese, så jeg må stadig finne nye måter å bruke det på! Akkurat nå blander jeg det med grønnsaker og bruker det som pålegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 16. februar Forfatter #46 Del Skrevet 16. februar @Marcie det skal ikke stå på innsatsen, men den halve kiloen var på 2 uker, ikke en…🤪 Jeg synes cottage cheese er digg og spiser det gjerne i helgene, eller sammen med kornblanding om jeg trenger et kjapt mellom måltid, men det er jo ikke så mye smak så greit å variere hva en har sammen med den. Ei vending hadde jeg dilla på c c og reker🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 17. februar #47 Del Skrevet 17. februar Fin fermgang! Jeg liker cottage cheese i perioder, også må jeg over på mager Kesam for litt avveksling. Liker egentlig cottage cheese bedre til salte retter som salat eller suppe. Jeg synes mager Kesam er også kjempe godt med eplemos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. februar #48 Del Skrevet 17. februar Hurra for både kilo og cm som forsvinner! Bare fortsett slik! Er ikke noe mål i seg selv at alt skal raaase av i hurtig tempo. Jevnt og trutt er veldig bra det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 23. februar Forfatter #49 Del Skrevet 23. februar Takk for at dere titter innom @Marcie, @123qwe og @Amatariel, det setter jeg stor pris på uka har gått fort, og helga enda fortere. I går var jeg på en liten shopperunde - og det ble bl.a. en ny vårjakke på meg - i en str mindre… woop woop I dag har jeg gått en lang tur ig gjort treningsprogrammet + litt ekstra øvelser. Men alt i alt har det blitt mindre gåing/trening denne uka - bare 4 timer mot rundt 5 de andre ukene. Men men, greide målene uansett. kostholdet går greit, tenker ikke så mye på det. Etter 1 måned med godte- og alkoholstopp, så har jeg mye mindre cravings. Litt potetgull og vin på lørdagene er nok, og savner det ikke i ukedagene. i kveld har vi spist deilig pizza, med salat som tilbehør.- og Taffel lime . Har faktisk ikke drukket brus heller siden jul, men har egentlig aldri vært en brusdrikker så det teller kanskje ikke🤪😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 23. februar #50 Del Skrevet 23. februar klær i en størrelse mindre - det er den beste følelsen som finnes!!!! Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 1. mars Forfatter #51 Del Skrevet 1. mars (endret) @Marcie Ja, det er så digg - og beste motivasjonen Woooaaahhh - endelig helg igjen! Og denne helgen har jeg ingen planer, non, nada!!! Skal bare kose meg hjemme. Gå tur og trene litt, se på VM, kanskje binge litt serier. Nå er jeg ferdig med 2 måneder med livstilsendringa mi, og jeg har jo kommet et lite steg videre på veien. Og det er jeg selvfølgelig glad for, selv om det ikke går så fort. Men nå er jo tanken at jeg skal ha fokus på å være i aktivitet og ha et… tildels sunt kosthold. Det betyr at om jeg spiser pizza så spiser jeg nå 2 pizzastykker sammens med en god salat, mot 3 stykker tidligere og 0 salat. Jeg har tidligere prøvd både slankekurer og dietter men problemet er at jeg går fort lei. Og å telle kalorier…holdt på 1 uke så gav jeg opp🤭🤭 Nå er dette en stund siden, men har nok ikke blitt mer tålmodig med årene. Midje: 0, -2, -1 -1 totalt for jan og febr er -4 cm Mage: - 3, -3, -5 - 2 - « - -13 cm Rumpe: - 4, -3, -1 -1. - « - - 9 cm …..totale cm i minus er 26. Kg: - 1,5, -1,5, -0,5, -0,6 totalt 4,1 kg Fornøyd med at 13 cm er borte rundt magen - 10 ti ville vært magisk…🤩 men er ikke så fornøyd med cm ned rund midja - der sitter de visst godt klistra fast. Får bare håpe at mars og april blir gode måneder. Det er nesten litt våraktig ute, og for meg er det helt greit. Myyye bedre å gå med joggesko enn piggsko! Håper dette blir en fin periode for aktivitet ute! Når det gjelder ukesmålene så er jeg ikke helt i mål enda, men har jo i dag og i morgen til å rette opp i der😊 I morgen må jeg også i tenkeboksen når det gjelder nye mål. Endret 1. mars av Luna Selene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars #52 Del Skrevet 1. mars Vel overstått de første to månedene av resten av ditt liv! Du har vært superflink! Hele mentaliteten, og også resultatene av det. Kjempemoro Bare fortsett slik så er jeg sikker på at du når alle dine mål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 2. mars #53 Del Skrevet 2. mars du har jo fantastiske resultater, og de cm rundt midjen kommer etterhvert - jeg forestiller meg alltid at kroppen har vett til å ta det viktigste først når den begynner med magen!! Selv har jeg gått ned 9 cm rundt magen, men bare 2 cm på hvert av de andre målepunktene, og det tror jeg er ganske typisk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 8. mars Forfatter #54 Del Skrevet 8. mars Marcie skrev (På 2.3.2025 den 19.35): du har jo fantastiske resultater, og de cm rundt midjen kommer etterhvert - jeg forestiller meg alltid at kroppen har vett til å ta det viktigste først når den begynner med magen!! Du har nok helt rett, og jeg er jo veldig fornøyd med at magen har krympet litt. Har nok bare fokusert litt ensidig siden jeg leste om den «farlige midjen»🫣 I dag er jeg egentlig litt uggen i kroppen. Etter ønske så bakte jeg horn med ost og skinke i går. De ble gode….for gode! Så jeg spiste nok for mye. Kjenner det på hele kroppen 😩 Vel, får spise en lett frokost, gå meg en lengre tur og håpe godfølelsen kommer tilbake😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå