Gå til innhold

Master i Organisasjons­psykologi og ledelse??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sitter i tenkeboksen å lurer veldig på om jeg burde ta master for å få drømmejobben. 

Jobbmuligheter/-ønsker:

Jeg har bachelorgrad i innovasjon hvor jeg gjorde det best i fag som handlet om strategisk ledelse, struktur og dynamikk i bedrift + anvendt entreprenørskap og prosjektstyring. Psykologi er i tillegg noe jeg syns er ekstremt spennende, så da lurer jeg egentlig på om master i organisasjonspsykologi vil kombinere alt jeg liker i ett? Tenke nytt og finne løsninger for hvordan bedrifter kan utvikle seg innad, spesielt menneskene, er en type rådgiverjobb jeg har veldig lyst å få en dag.

Er en slik master innafor eller bommer jeg litt?

Opptakskrav og emner:

Jeg er usikker på om emnene jeg har går under økonomi og administrasjon eller ikke. Selve studiet er under denne paraplyen, men aner ikke om jeg likevel har 80 poeng i de fagene studiet krever? Masteren krever også at jeg har minst 7,5p i metodefag (kvalitativ/kvantitativ). Jeg har bestått Samfunnsvitenskapelig metode (7,5p), er det innafor? Er det på en måte en innføring til kvantitativ og kvalitativ metode?

Masteroppgave:

Det som skremmer meg aller mest er masteroppgave, og er egentlig den eneste grunnen for hvorfor jeg ikke har valgt master tidligere. Å skrive er heldigvis noe jeg liker å gjøre, men å velge tema og samle tall/statistikk og fagstoff er virkelig ikke noe jeg ser fram til å gjøre.

Noen svar, tips eller tanker?

Opptakskrav (bilde)

opptakskrav.png.4b23db951ba9d7a09499e00f6e905dca.png

Emner første året (bilde)

frster.thumb.png.8b8daa88ca8cc3cf6e0bd328284d50f5.png

Master i organisasjonspsykologi og ledelse, Kristiania

Anonymkode: d808c...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...