Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg hadde blitt dritforbanna jeg.. Hva er forklaringen hans på at du ikke får være med når de andre skal ha med sine kjærester? Bare at han vil være litt med vennene sine? Herregud...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja der dro han, uten engang å si hade eller se på meg...

Har mest lyst til å pakke sakene å dra hjem til mamma og pappa!

Gjest Piper
Skrevet

Pakk og dra, for han er virkelig ikke verdt det å bli. Hvorfor vil du bli i et slikt forhold, der han liksom skal være den viktigste? Du skla sikkert være der for han, når det passer han. Men helst være ute av veien, når det også passer han. Eller tar jeg helt feil?

Tror faktisk du får det bedre hos mamma og pappa, for da kan du kanskje finne litt indre styre til å ikke akseptere noe slikt igjen.

Ønsker deg lykke til, men håpr virkelig du velger å gå for han er ikke verdt det. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, vet du den typen her kunne jeg fillerista tror jeg!!!! :overrasket:

Jeg er litt enig i forslaget til anna, men samtidig så går det en liten fanden i meg som ikke synes han fortjener noen flere sjanser. Man behandler da ikke dama si slik?

Dette forholdet er tydeligvis ikke så veldig bra siden det ikke er første gang tanken om å bryte opp og flytte har meldt seg.

Jeg kjenner deg ikke, men synes du fortjener en hel del bedre enn dette. Oppførselen han holder på med ovenfor deg nå er jo rett og slett ondskapsfull.

Jeg har vært gjennom et samlivsbrudd selv, og vet at det ikke er enkelt å gå. Men det kommer til et punkt der man skjønner at forholdet ikke er liv laga og da har man det bedre på egen hånd. Selv om det kan virke aldri så skremmende og tungt på forhånd.

Som en annen sa her så virker det som om du allerede har bestemt deg for å bryte, og med en slik type du har i hus nå så har jeg ingen problemer med å forstå det :klem:

Skrevet

Æsj, for en drittsekk.

Ring en venninne, dra på byen en tur, eller ta en venninnekveld..... og ikke kom hjem før i morgen ettermiddag :sur::sur::sur:

:klem:

Skrevet
Pakk og dra, for han er virkelig ikke verdt det å bli. Hvorfor vil du bli i et slikt forhold, der han liksom skal være den viktigste? Du skla sikkert være der for han, når det passer han. Men helst være ute av veien, når det også passer han. Eller tar jeg helt feil?

Tror faktisk du får det bedre hos mamma og pappa, for da kan du kanskje finne litt indre styre til å ikke akseptere noe slikt igjen.

Ønsker deg lykke til, men håpr virkelig du velger å gå for han er ikke verdt det.  :klem:

Du har nok rett.

Skal dra sammen med svigermor til trondheim på fredag da.

Og vi bor på hybel nede hos svigerforeldrene, så jeg lurer på om jeg venter med å flytte til jeg kommer tilbake fra den turen.

Jeg skal sove hos en veninne i natt, og kansje blir jeg noen dager.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg skal sove hos en veninne i natt, og kansje blir jeg noen dager.

Gjør det!

Uff, for en drittsekk!!

Skrevet (endret)
Nei, vet du den typen her kunne jeg fillerista tror jeg!!!!  :overrasket:

Jeg er litt enig i forslaget til anna, men samtidig så går det en liten fanden i meg som ikke synes han fortjener noen flere sjanser. Man behandler da ikke dama si slik?

Dette forholdet er tydeligvis ikke så veldig bra siden det ikke er første gang tanken om å bryte opp og flytte har meldt seg.

Jeg kjenner deg ikke, men synes du fortjener en hel del bedre enn dette. Oppførselen han holder på med ovenfor deg nå er jo rett og slett ondskapsfull.

Jeg har vært gjennom et samlivsbrudd selv, og vet at det ikke er enkelt å gå. Men det kommer til et punkt der man skjønner at forholdet ikke er liv laga og da har man det bedre på egen hånd. Selv om det kan virke aldri så skremmende og tungt på forhånd.

Som en annen sa her så virker det som om du allerede har bestemt deg for å bryte, og med en slik type du har i hus nå så har jeg ingen problemer med å forstå det :klem:

Nei vi har det bra i perioder, og dårlig i perioder. Men vet ikke om de gode periodene veier opp lengre.

Jeg elsker han, og har vært sammen med han i fire år snart. Men jeg vil ike ha det slik resten av livet heller.

Nå skjønner jeg at det er faktisk ikke slik et forhold skal være.

Han sier at om jeg avslutter forholdet kommer han til å glemme meg helt og vil ikke prøve på nytt eller gi det flere sjangser.

Så det er vel best å være sikker på om jeg vil gå eller ikke..

Edit: ble litt feil øverst

Endret av Hege_84
Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Nei vi har det bra i perioder, og dårlig i perioder. Men vet ikke om de gode periodene veier opp lengre.

Jeg elsker han, og har vært sammen med han i fire år snart. Men jeg vil ike ha det slik resten av livet heller.

Nå skjønner jeg at det er faktisk ikke slik et forhold skal være.

Han sier at om jeg avslutter forholdet kommer han til å glemme meg helt og vil ikke prøve på nytt eller gi det flere sjangser.

Så det er vel best å være sikker på om jeg vil gå eller ikke..

Edit: ble litt feil øverst

Du sier du elsker han, men jeg har INGEN tro på at han elsker deg! For å elske noen må man også respektere personen, og han respekterer ikke deg!

Og det han sier med at han bare kommer til å glemme deg helt.. Beklager, men det høres jo helt psycho ut! Jeg tror nok han sier det kun for å kontrollere deg, passe på at du ikke går fra han..

Du har helt rett; det er IKKE sånn et forhold skal være! Du fortjener så mye bedre enn noe sånt!

Skrevet
Du sier du elsker han, men jeg har INGEN tro på at han elsker deg! For å elske noen må man også respektere personen, og han respekterer ikke deg!

Og det han sier med at han bare kommer til å glemme deg helt.. Beklager, men det høres jo helt psycho ut! Jeg tror nok han sier det kun for å kontrollere deg, passe på at du ikke går fra han..

Du har helt rett; det er IKKE sånn et forhold skal være! Du fortjener så mye bedre enn noe sånt!

Dette er nok desverre det jeg også tror :grine:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Dette er nok desverre det jeg også tror  :grine:

Gjest Jersey i.i.
Skrevet

Uff, får så vondt når jeg hører sånt! Du er absolutt for god for han altså, prøv å ikke la han knekke deg :klem:

Skrevet

Håper det går bra med deg, Hege!

Får lyst til å filleriste han typen din, jeg også! :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Han høres totalt psyko ut. Det han driver med er å psyke deg ned og det har han holdt på med i lang tid... da krever det mye å gå ut av forholdet, for selvfølelsen din er vel ikke helt på topp nå...

Du fortjener bedre og du skal være glad for at du har gjennomskuet han, selv om du har dine tvil... (det er naturlig å tvile når man er i en slik situasjon...man vil liksom ikke innse at man har latt seg bli tråkket på og at NOEN kan være på den måten, og i alle fall ikke ens egen samboer...)

Jeg tror ikke det vil nytte noe om du begynner å gå ut på byen for å hevne deg. Han høres ikke ut som en type som bare har LITT å lære. Han høres slem ut.

Alle har det bra i perioder, også i forhold hvor vold (psykisk og fysisk) er inkludert. Ofte kan mannen (eller kvinnen) bevisst være hyggelig og kosete osv, for å beholde deg i forholdet.

Bli egoistisk og tenk på deg selv. Blir du i dette forholdet, vil det ikke bli lettere å gå fra han om f.eks. fem år, men bare vanskeligere for da er du ennå mer psykisk nedbrutt.

Tro meg, jeg har vært sammen med en drittsekk i ti lange år. Det var ikke lett å gå, men jeg minnet meg selv om at jeg engang var et lite barn og så for meg det barnet jeg var...så tenkte jeg at SKAL jeg la dette barnet, som var meg og ennå lever inni meg, la seg tråkkes på eller skal jeg gå min vei...

Du må selv finne ut av det, men i det lange løpet vil du ikke tape noe på å gå, men mye på å bli i et forhold der du lar en mann bruke deg som dørmatte...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er enig med Gjest over her jeg..

Skrevet

Dra til Trondheim, og se deg om etter noe nytt så snart du kommer hjem.

Han er ikke verdt mer av din tid.

Gjest gjest1
Skrevet

Den dagen da jeg ikke ville ha exen min med på fest lengre var det fordi jeg var lei av ham, og ønsket å være med vennene mine uten ham. Sånn kan det jo hende det er for han gubben din og?

Men jeg tok til vettet og gjorde det slutt med samboeren min iallefall.

Skrevet

Veldig bra innlegg av den siste gjesten her!

Prøv også å tenke på at jo tidligere du går fra ham, jo tidligere har du mulighet til å finne en som behandler deg med kjærlighet og tar vare på deg. Selv om du ikke skal stresse med det. Når du er så ung som du er, kan det være fint å etablere et liv alene først.

Gjest gjest 0
Skrevet

Nei dette hadde jeg ikke akseptert!

Enten så er han en utspekulert psykopat, eller så elsker han deg ikke.

Jeg kan se tre grunner til at han ikke vil ha deg med på fest:

1. han er lei av deg

2. Han er flau over deg

3. Han vil flørte med andre eller være utro

Beklager, jeg skjønner det er kjipt å høre slikt, men jeg tror det er på høy tid vi åpner øynene dine så du kommer deg vekk fra denne fyren. Du fortjener en som elsker deg like mye som du elsker han. En som er stolt av å vise deg frem til vennene sine og en som aldri i verden ville behandlet deg så dårlig som det her!!

Jeg synes nesten ikke du skal vente med å flytte heller... Jeg håper du ikke er hjemme enda, og jeg håper du har mange UBESVARTE anrop på mobilen fra kjærsten din. Jeg håper han er bekymret over deg og angrer på at han var en drittsekk. Noen gave fortjener han iallefall ikke!

Ta et standpunkt og gå fra han uansett hvor vondt det er! Du vil få det mye bedre på sikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...