Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Little sister

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Jeg hadde aldri akseptert det. Jeg hadde tuslet meg ut i livet for å finne en som verdsatte meg og ønsket å tilbringe tid sammen med meg.

Vi går ut hver for oss og sammen. Helt ærlig kunen jeg vel ikke tenkt meg å vært med på festene i gutteklubben, på samme måte som han ikke kunne tenkt seg å være med på festene i jenteklubben. Ellers går vi sammen. Å ikke feire bursdag sammen høres litt merksnodig ut i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:

Ååå, Hege! :klem:

Jeg får bare si at jeg er helt enig med alle de andre som har skrevet her.

Håper du finner ut hva du skal gjøre!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar :)

Jeg har vurdert å gå i fra han, for han er egentlig en egoistisk drittsekk. Men er ikke bare bare å må flytte å sånn :(

Han har oversett meg i hele dag, og ikke sagt et ord til meg. Synes det er litt barnslig av han å bli sint på meg, fordi jeg er lei meg som ikke får bli med..

Det var lurt sagt Rosin :)

Jeg skal dra til en veninne, så gidder jeg ikke dra hit for om et par dager.

Føler meg litt som en reserve :tristbla:

Men tusen takk for at dere har svart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hva er konsekvensene av å flytte? *rasjonell*

Sånn i forhold tl å være et sted der du føler deg utilfreds? Det er mange menn der ute som bare venter på å få en sånn dame som deg på kroken! Fortjener du virkelig en egositisk liten *hoster* drittsekk, når det finnes så mange andre som er deg verdig?

Ta en tur til frisøren, gå ut på shopping, forlat ham, finn en ny! *peptalker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel til å akseptere slik oppførsel, og hadde aldri akseptert at jeg IKKE fikk være med. En sak er at begge behøver tid for seg selv, men at du ikke får være med og feire dagen hans blir helt feil i mine øyne.

Hvorfor skal dere bare ha hverdagen sammen? Hvorfor vil han ikke ha deg med? jeg hadde ikke akseptert at han ville være med kameratene, for jeg tror det ligger mer bak. Han kan vel kose seg sammen emd kameratene, selv om du er med. Eller er det slik at han må flørte og herje rundt, og det er derfor han ikke liker at du er med?

Helt enig!

Jeg hadde sagt takk for meg og farvel - for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er konsekvensene av å flytte? *rasjonell*

Sånn i forhold tl å være et sted der du føler deg utilfreds? Det er mange menn der ute som bare venter på å få en sånn dame som deg på kroken! Fortjener du virkelig en egositisk liten *hoster* drittsekk, når det finnes så mange andre som er deg verdig?

Ta en tur til frisøren, gå ut på shopping, forlat ham, finn en ny! *peptalker*

Var bare det å flytte på dagen liksom ;)

Skal til trondheim neste uke, så får ev bli etter det.

Var forresten til frisøren i går, men shopping blir det hele neste uke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer Piper og Rosin!

Nå har jeg vært sammen med min kjære i snart 6 år. Klart jeg har latt han gå ut med kompiser alene (hvis de skal ha kompistreff, se fotballkamp på byn osv.), men vi har da gått på fest sammen også. Han har aldri sagt at jeg ikke får lov å være med, og det hadde jeg heller ikke funnet meg i.

Du fortjener bedre enn dette.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg si ting som jeg sikkert kommer til å få pepper for fordi det innebærer at man ikke er helt ærlig med den man er sammen med:

I dette tilfellet synes jeg du skal legge om stilen litt og tenke på deg og ditt eget beste.

Jeg synes du skal begynne å gå ut MYE sammen med venner og uten han. Rett og slett lage deg et liv uten at han er inkludert. Bli kjent med nye folk, venner av venner, kolleger og gå ut sammen med dem, finn deg nye venner. Gutt og jenter. Begynn å leve som om du skulle være singel, men uten å ha sex med andre da ;-)

Og om han spør om dere skal gå på kino eller gjøre noe så kan du si at det ikke passer eller at du har avtalt å se den filmen sammen med "Line".

Det kan nemlig ha to funksjoner:

1) Han kan oppdage at det føles kjipt å bli prioritert bort.

2) Du får et sterkere nettverk og det å flytte fra ham til ingenting blir enklere.

Jeg synes også at om du velger å slå opp med ham så må du tenke gjennom en del ting først. F.eks hvem skal bo der dere bor nå? Det er jo ikke nødvendigvis han. Kanskje greier du utgiftene alene sammen med ei venninne.

Be prepared.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Var bare det å flytte på dagen liksom  ;)

Skal til trondheim neste uke, så får ev bli etter det.

Var forresten til frisøren i går, men shopping blir det hele neste uke  :sjarmor:

Neida. Du skaffer deg et annet sted å bo først. Jeg tenker at når du selv skriver at du ser galskapen i det hele og at du vet at han er en egoist, samt at du våger å skrive om det på et nettforum, er det bare bekreftelsen og støtten du er ute etter. (Laaaang setning)

Du kommer til å klare deg helt fint. Garantert. I starten kommer du til å savne å ha noen i leiligheten sammen med deg, men det går over. Sannsynligvis fortere enn du tror også.

You go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han skal på vorspiel og lignende med guttegjengen, så skjønner jeg godt at du 'ikke får være med'. Det passer seg rett og slett ikke å ta med kjæresten på slikt.

Makan til overreagering fra banden her. Jeg antar at det ikke er snakk om at han skal på en stor privatfest med massevis av andre par, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han skal på vorspiel og lignende med guttegjengen, så skjønner jeg godt at du 'ikke får være med'. Det passer seg rett og slett ikke å ta med kjæresten på slikt.

Makan til overreagering fra banden her. Jeg antar at det ikke er snakk om at han skal på en stor privatfest med massevis av andre par, eller?

Det er bursdagen hans og hun får heller ikke lov til å være med ellers heller, og du synes "banden" overreagerer? Når hun aldri får være med?

Ærlig talt!

Ellers er jeg enig i at det ikke alltid passer seg. Det er ikke alltid det passer seg å ha med typen på et jentevorspiel/fest heller, men er det bestandigdet er snakk om, på alle fester, så er det ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er privatfest med felles venner da (men de er mest hans venner). Hans venner har med sine kjærester også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Nå skal jeg si ting som jeg sikkert kommer til å få pepper for fordi det innebærer at man ikke er helt ærlig med den man er sammen med:

I dette tilfellet synes jeg du skal legge om stilen litt og tenke på deg og ditt eget beste.

Jeg synes du skal begynne å gå ut MYE sammen med venner og uten han. Rett og slett lage deg et liv uten at han er inkludert. Bli kjent med nye folk, venner av venner, kolleger og gå ut sammen med dem, finn deg nye venner. Gutt og jenter. Begynn å leve som om du skulle være singel, men uten å ha sex med andre da ;-)

Og om han spør om dere skal gå på kino eller gjøre noe så kan du si at det ikke passer eller at du har avtalt å se den filmen sammen med "Line".

2) Du får et sterkere nettverk og det å flytte fra ham til ingenting blir enklere.

Jeg synes også at om du velger å slå opp med ham så må du tenke gjennom en del ting først. F.eks hvem skal bo der dere bor nå? Det er jo ikke nødvendigvis han. Kanskje greier du utgiftene alene sammen med ei venninne.

Be prepared.

Enig med deg. Dette kan ikke skade i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er privatfest med felles venner da (men de er mest hans venner). Hans venner har med sine kjærester også.

Kompisene hans har med kjærestene sine, men du får ikke være med?

OK.....for en drittsekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi jentene på KG skal ta godt vare på deg, Hege!

Utrolig merkelig av ham å gå rundt å være sur og overse deg nå idag, ja. Hadde han enda holdt rundt deg, tatt deg inntil seg og sagt at han nå skjønner hvor utrolig dum han er og at du selvfølgelig skal få bli med, men neida. Det virker som det er sånn han synes det skal være. Og når de andre skal ha med kjærestene sine også, da blir dette helt utrolig rart! Og rart er det uansett, spesielt når det er bursdagen hans!

Huff, jeg føler meg deg... men jeg lover deg at du vil finne noen som er bedre enn han her og det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be prepared.

Dette var i grunnen ganske lurt ;)

Så får jeg litt tid å tenke igjennom saker og ting først.

Er jo et ganske stort steg.

Jeg er så glad fordi dere gidder å svare. Dere aner ikke hvor mye dette hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes forslaget til Anna var bra jeg! Så får du litt tid til å finne ut av ting, og han får forhåpnetligvis seg en aldri så liten lærepenge han også.

Slik oppførsel er helt uakseptabel. Nå har jeg riktignok hatt jentevorspiel med gjengen på mine to siste bursdager, men det er jo en masse ganger ellers i løpet av året hvor vi er på vorsiel/fest/på byn sammen. Om jeg aldri fikk være med hadde jeg synes det var veldig, veldig rart.

Høres ut som en snodig type (som ikke fortjener noen gave imorgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når de skal ha gutte-vorspiel så gidder jeg ikke engang tenke på å være med. Men når det er en fest som dette, så reagerer jeg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?! Hva er det for noe å si av han da?! Serriøst, han forteller ikke dama si at hun ikke får være med han på fest?! Hva er det han gjør der som tilsier at du ikke skal få være med da? Greit nok hvis han og guttegjengen har bestemt seg for "BARE GUTTA, INGEN DAMER", men hvis det er "unisex-fest", så disrespect'erer han deg (kommer ikke på det norske ordet :) )

Jenta mi, sånn skal det ikke være. :sinna: Iallefall på bursdagen hans, jeg regner med du ikke er partypooper deluxe selv om du har kyssesjyken asså.

Jeg ville forlangt et skikkelig svar. Hva er det liksom han gjør på fest som han vil at du ikke skal være med på? Du er god nok for han ellers, men ikke på fest?

Ble litt provosert her. Ikke finn deg i å bli behandlet sånn, kjære! :troest:

Endret av Lenestol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...