Mrs. B Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Vurderer å ta en tur til Nederland i påsken og da å bo i Amsterdam. Snakk om en 3-4 dager. Noen som har et greit hotel å anbefale som ligger passe sentralt til og ikke er veldig dyrt?
monikabrx Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 Jeg pleier å bo på rho.. lit dyrt, men det ligger midt på damplassen
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Hotel Smith ved Leidseplein. Søk på Hotels.com
alicante Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Hotel Prins Hendrik. Det ligger like ved stasjonen, og er rent, pent og ordentlig. I tillegg er betjeningen veldig hyggelig, og beliggenheten er veldig bra, etter min mening. Vi betalte € 110, pr døgn inkl. frokost, såvidt jeg husker. God tur! Amsterdam er en herlig by!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Bodde her: http://hotels.nl/amsterdam/deparis/ 5 min. gange til Leidseplein. Helt greit hotell.
Plonk Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Vi bodde på Hotel Fita, ti minutter å gå til Leidseplein, rolig nabolag, like ved van Gogh-museet (vil ikke anbefale å bo midt på Leidseplein hvis du vil ha litt søvn om natten). www.fita.nl Det er et familiedrevet hotell, og enda hvor mye jeg har reist i mitt liv har jeg sjelden følt meg så ivaretatt og velkommen som jeg gjorde der. Eierne tok imot oss personlig med velkomstdrikke, snakket med oss hver dag i frokostsalen og passet på at vi hadde det bra. Kjempefint hotellrom med ekstrautstyr som vannkoker, teposer og kaffepulver og sånt. Ikke var det så ille dyrt heller. Hvis jeg skal til Amsterdam igjen, vil jeg bo samme sted. Anbefales!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå