Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 i går hadde jeg antydning til vondt i halsen... stappet i meg en drøss av c vitaminer og har faktisk inne sånn ordentlig vondt i halsen lenger..men i brystet så det holder!! super vondt når jeg hoster! ved siden av dette har jeg vondt i øynene, huet, nakken og ryggen... og er heeeelt slappfisk:( dette har jeg aldri opplevd før, tror kanskje jeg har feber også, for fryser og svetter om hverandre...men er jo ikke tett eller noe slikt, så ordentlig forkjølelse er det ikke..hmmm..tar imot råd, for dette har jeg ikke tid til:(
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 uuuufff aldri hattd ette før og jeg kan ikke bli syk nå. skal reise bort til fredag og skal jobbe mandag tirsdag og onsdag og torsdag:/
Furstina Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 tråden rensad från osaklig och kränkande kommentar Furstina (moderator)
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Bronkitt. kom deg til legen og få penicilin. God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå