AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:46 #1 Del Skrevet onsdag kl 04:46 Jeg fikk plutselig lyst på mama nudler men ser at de jeg ville spise gikk ut i februar 2024, ville dere spist nudler som gikk ut for 1 år siden? Er det trygt? Anonymkode: b44f1...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:53 #2 Del Skrevet onsdag kl 04:53 Ja, det er nok trygt, det er ikke så lenge siden. Anonymkode: 0df38...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:54 #3 Del Skrevet onsdag kl 04:54 Du kan åpne pakken først og lukte. Jeg har gjort akkurat det og ble møtt av noe som luktet skikkelig harskt. Det ble ikke nudler på meg den dagen 😅 Anonymkode: 04bb5...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet onsdag kl 23:18 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:18 Siden du spør om det er trygt så sitter jeg nå og prøver å se for meg hva de kan putte i nudler som blir utrygt å spise når det blir gammelt. Jeg har ikke klart å komme på noe ennå, jeg ville nok spist nudlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:20 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:20 applestories skrev (1 minutt siden): Siden du spør om det er trygt så sitter jeg nå og prøver å se for meg hva de kan putte i nudler som blir utrygt å spise når det blir gammelt. Jeg har ikke klart å komme på noe ennå, jeg ville nok spist nudlene. Fett, palmeolje som harskner? Anonymkode: 684c8...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:22 #6 Del Skrevet onsdag kl 23:22 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fikk plutselig lyst på mama nudler men ser at de jeg ville spise gikk ut i februar 2024, ville dere spist nudler som gikk ut for 1 år siden? Er det trygt? Anonymkode: b44f1...264 Absolutt ja Anonymkode: b27ec...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:23 #7 Del Skrevet onsdag kl 23:23 Man lukter det godt når de er for gamle de lukter gammel olje. Anonymkode: 63db5...740 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:29 #8 Del Skrevet onsdag kl 23:29 Sjekk lukten først! Jeg spiste en pakke med dårlige nudler for noen år siden. Den luktet litt snodig, men hadde ikke spist nudler på flere år og var usikker på hva det skulle lukte, og tok sjansen. Nudler i retur ser veldig spesielt ut, anbefales ikke. Anonymkode: decfa...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:29 #9 Del Skrevet onsdag kl 23:29 Har opplevd at nudler over dato smakte harskt. Merket det ikke før etter at de var kokt. Spøy i to dager etterpå. Anonymkode: 3c357...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:31 #10 Del Skrevet onsdag kl 23:31 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har opplevd at nudler over dato smakte harskt. Merket det ikke før etter at de var kokt. Spøy i to dager etterpå. Anonymkode: 3c357...23f Når jeg tenker meg om, så sjekket jeg det opp i etterkant. Var noe med krydderet eller sausen som fulgte med som var synderen. Anonymkode: 3c357...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet onsdag kl 23:37 #11 Del Skrevet onsdag kl 23:37 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fikk plutselig lyst på mama nudler men ser at de jeg ville spise gikk ut i februar 2024, ville dere spist nudler som gikk ut for 1 år siden? Er det trygt? Anonymkode: b44f1...264 De er tørket, så det går nok bra. Ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:51 #12 Del Skrevet onsdag kl 23:51 Kjøpte en diger eske nudler rundt 2020/21 på et enormt bra tilbud på grunn av dato. Spiser på de fortsatt og de smaker fint. Sausen som er med kaster jeg, men bruker krydderblandingen. Anonymkode: 22602...482 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:37 #13 Del Skrevet torsdag kl 07:37 Jeg ville vært forberedt på at de kan smake harskt, ja. Laget meg noen Mr.Lee nudler her om dagen og det kom en slags kjemikalie-aktig lukt fra dem mens de kokte. Smakte på dem, og de smakte helt grusomt. Måtte bare kaste dem. De hadde ikke en gang gått ut på dato. Har spist mye nudler og det er den eneste gangen det har skjedd. Anonymkode: 46f72...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet torsdag kl 18:38 #14 Del Skrevet torsdag kl 18:38 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fett, palmeolje som harskner? Anonymkode: 684c8...bfa Men er det utrygt å spise? At smaken av saus og olje som følger med ikke er like god tror jeg absolutt på. Men om det er noe der som blir utrygt etter en viss tid.. da burde vel produktene hatt en siste forbruksdag, ikke en best før-dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå