Perine Skrevet 31. desember 2024 #1 Skrevet 31. desember 2024 Mesternes mester starter 1. januar 😀 Mesternes mester 2025: Dette er deltakerne og byen - Underholdning 1
reiseglad Skrevet 1. januar 2025 #3 Skrevet 1. januar 2025 Blålilla skrev (2 timer siden): For et hus! Enig, og beliggenheten var jo bare herlig, selv om det var litt tett mellom naboene. Noen som vet mer om huset? Kan det leies på AirBnb for eksempel? 1
Blålilla Skrevet 2. januar 2025 #4 Skrevet 2. januar 2025 reiseglad skrev (17 timer siden): Enig, og beliggenheten var jo bare herlig, selv om det var litt tett mellom naboene. Noen som vet mer om huset? Kan det leies på AirBnb for eksempel? Står om det i Bergend tidende i dag. En tannlegefamilie som bor der.
Nowayback Skrevet 2. januar 2025 #5 Skrevet 2. januar 2025 Syns det er veldig lite profiler med i år. Begynner å gå tom for folk? 9 1 2
_Maddie_ Skrevet 2. januar 2025 #6 Skrevet 2. januar 2025 Nowayback skrev (7 minutter siden): Syns det er veldig lite profiler med i år. Begynner å gå tom for folk? Bare fordi verdensmesterne er i små idretter som alpint, thaiboxing og fotballtriksing så er det liten tvil om at de fleste av utøverne har holdt høyt nasjonalt og internasjonalt nivå i idrettene sine, til og med verdensrekordholder. Vi har ikke mange norske mannlige europa/vetdensmestere i håndball/fotball, men alle tre utøverne i disse to sportene har landskamper og kanskje også serie/norgesmesterskap. De er mindre kjent enn andre år, men det er ikke like mange introverte som i fjor. 6
Nowayback Skrevet 3. januar 2025 #7 Skrevet 3. januar 2025 Synd at Simen Agdestein røk så fort. Han har jo et godt humør og er en artig type som kunne bidratt mye på det sosiale plan. 11
Tillia Skrevet 3. januar 2025 #8 Skrevet 3. januar 2025 reiseglad skrev (På 2.1.2025 den 0.00): Enig, og beliggenheten var jo bare herlig, selv om det var litt tett mellom naboene. Noen som vet mer om huset? Kan det leies på AirBnb for eksempel? Ligger på Hånestangen i Kristiansand . Leste om det i Aftenposten. Tviler på at det kan leies ut, men går jo an å sjekke
solsolsol Skrevet 4. januar 2025 #9 Skrevet 4. januar 2025 Skal det nå bare være to vanlige øvelser per program + to ala nattest?
Huttetutt Skrevet 6. januar 2025 #10 Skrevet 6. januar 2025 Heldigvis litt mer humørfylte deltagere denne gang😊 Siste sesong var nitrist, bare kjedelige folk uten personlighet! Synd Simen måtte ut, han virket så snill og morsom. 1
loffen Skrevet 24. januar 2025 #11 Skrevet 24. januar 2025 solsolsol skrev (På 4.1.2025 den 15.04): Skal det nå bare være to vanlige øvelser per program + to ala nattest? Dette lurte jeg på i dag.. Aksel sier, nå 'etter 5 øvelser så må du dessverre ut i nattest' osv.. 5? Jeg så bare to, en sånn pengetelle-øvelse som var dritkjedelig, og en ringspilløvelse. Mellom de så var det masse om Kristin Harila. Jeg stusset såpass at jeg startet på nytt og spolte gjennom hele programmet. Nei, dette var kjedelig! Føler jeg kastet bort halve fredagskvelden. 3
Gjest Ninaen Skrevet 24. januar 2025 #12 Skrevet 24. januar 2025 loffen skrev (47 minutter siden): Dette lurte jeg på i dag.. Aksel sier, nå 'etter 5 øvelser så må du dessverre ut i nattest' osv.. 5? Jeg så bare to, en sånn pengetelle-øvelse som var dritkjedelig, og en ringspilløvelse. Mellom de så var det masse om Kristin Harila. Jeg stusset såpass at jeg startet på nytt og spolte gjennom hele programmet. Nei, dette var kjedelig! Føler jeg kastet bort halve fredagskvelden. Det er 3 øvelser ene uka+2 øvelser uka etter og så utslag og nattest. Så 5 øvelser totalt før hver nattest.
loffen Skrevet 25. januar 2025 #13 Skrevet 25. januar 2025 Ninaen skrev (3 timer siden): Det er 3 øvelser ene uka+2 øvelser uka etter og så utslag og nattest. Så 5 øvelser totalt før hver nattest. Aha, takk! Men syntes det var kjedelig. 1
Gjest Xstrella Skrevet 25. januar 2025 #14 Skrevet 25. januar 2025 Blir nok en mann som vinner i år også. Heier på Fatima, men Havnaa er sterk.
Nowayback Skrevet 25. januar 2025 #15 Skrevet 25. januar 2025 Syns at øvelsene i år er kjedelige i tillegg til at det er lite profiler. 3
Mollert Skrevet 26. januar 2025 #16 Skrevet 26. januar 2025 _Maddie_ skrev (På 2.1.2025 den 21.07): Bare fordi verdensmesterne er i små idretter som alpint, thaiboxing og fotballtriksing så er det liten tvil om at de fleste av utøverne har holdt høyt nasjonalt og internasjonalt nivå i idrettene sine, til og med verdensrekordholder. Vi har ikke mange norske mannlige europa/vetdensmestere i håndball/fotball, men alle tre utøverne i disse to sportene har landskamper og kanskje også serie/norgesmesterskap. De er mindre kjent enn andre år, men det er ikke like mange introverte som i fjor. Men vi ser jo på f.eks. denne tråden om programmet i år at interessen ikke er av det største slaget? Det er jo null kok fra MM. Jeg visste bare av Tarik i år, og det er unormalt til meg å være. Har droppet å se på. 3
_Maddie_ Skrevet 26. januar 2025 #17 Skrevet 26. januar 2025 Mollert skrev (Akkurat nå): Men vi ser jo på f.eks. denne tråden om programmet i år at interessen ikke er av det største slaget? Det er jo null kok fra MM. Jeg visste bare av Tarik i år, og det er unormalt til meg å være. Har droppet å se på. Er enig, vet ikke helt hva det er i år, men her i huset har også interessen vært ganske laber. Noen ganger synes jeg det burde vært en viss «karantene» fra man legger opp til man er med. Tarik gitt rett fra proff til MM. Tobias «legge opp» ? Johanne la opp ett år før hun deltok og er godt under 30 år. Så er det litt øvelsene, ofte er det ganske gitt hvem som vil vinne de basert på kjønn, høyde og vekt og det blir ikke like spennende. 5
brainstorm Skrevet 26. januar 2025 #18 Skrevet 26. januar 2025 _Maddie_ skrev (1 time siden): Så er det litt øvelsene, ofte er det ganske gitt hvem som vil vinne de basert på kjønn, høyde og vekt og det blir ikke like spennende. Dessuten er vel nattesten noe av det minst spennende som tenkes kan. To stk som står og stirrer på noen lysrør til dramatisk musikk? Gjerne i et par minutter før "spenningen" utløses. Så kommer programlederen med alvorlig mine: Ja......... Wirkola.......... du.... tapte...denne...runden.... det betyr at du må vinne denne... ellers er... Kuppern... videre....hva tenker du....om det? I tidligere sesonger har det vel vært flere øvelser å velge mellom i nattesten? Hva med noe nytt hver gang, som deltagerne ikke er forberedt på? Hvis det ikke lenger sendes hjem noen hver runde heller, blir det ikke verdt å følge med. Det er allerede alt for mye kosemose og spising. 7
tove77 Skrevet 26. januar 2025 #19 Skrevet 26. januar 2025 Det blir bare kjedeligere og kjedeligere. Tror jeg nettopp så min siste episode. Noen folk som står på rekke og putter mynter i ett glass. Det er killer-TV! Etterpå kaster de samme folka ringspill…. 3
Lost little girl Skrevet 1. februar 2025 #20 Skrevet 1. februar 2025 Blitt veldig kjedelig. Mye pjatt og spising. Har sett hver sesong, men dette blir nok den siste jeg gidder å se. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå