Kari-Anne Skrevet 9. mars 2006 #41 Skrevet 9. mars 2006 Du fikk vel ikke den helt store responsen, antakelig fordi ganske få jenter kjenner til fetishen din. Og når det er slik innbiller de seg at du er "syk" og helt alene i verden med den !!! Kan jo først fortelle at jeg har delt klesskapet mitt i to, i den minste delen har jeg tre "manneantrekk" som jeg bruker av og til, føler meg ganske sexy i mørk dress og alt som hører til, har også full galla (snippkjole). Siden jeg er biseksuell, er det helt deilig å sjekke opp begge kjønn kledd som mann. Det er vel egentlig slik at i de antrekkene så forsterker en egentlig det feminine. Ja, det er min fetish da. Den er sikkert i manges øyne på linje med din. Nei, ikke bry deg om hva andre mener, hver deg selv og lev ut fetishen din du UTEN SKAM.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mars 2006 #42 Skrevet 9. mars 2006 Du fikk vel ikke den helt store responsen, antakelig fordi ganske få jenter kjenner til fetishen din. Og når det er slik innbiller de seg at du er "syk" og helt alene i verden med den !!! Kan jo først fortelle at jeg har delt klesskapet mitt i to, i den minste delen har jeg tre "manneantrekk" som jeg bruker av og til, føler meg ganske sexy i mørk dress og alt som hører til, har også full galla (snippkjole). Siden jeg er biseksuell, er det helt deilig å sjekke opp begge kjønn kledd som mann. Det er vel egentlig slik at i de antrekkene så forsterker en egentlig det feminine. Ja, det er min fetish da. Den er sikkert i manges øyne på linje med din. Nei, ikke bry deg om hva andre mener, hver deg selv og lev ut fetishen din du UTEN SKAM. ← Se der
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #43 Skrevet 19. mars 2006 Se der ← Jeg føler liksom ikke for å kle meg i Dameklær - Men jeg elsker følelsen/lukten av ei DEILIG jentes klær- Men, ikke for å kle meg - men Nyte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå