Gå til innhold

Fetisj eller sykt?

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg vet det er syyykt - og jeg gjør det ikke til vanlig, men ettpar ganger har jeg barre Måttet gjøre det! Noen jenter er bare uimotståeligt flotte. Men, har måttet godta latter og. Du ville altså Aldri solgt meg noe??? Og hvis du hadde det. Hva er d verdt

Har du fått kjøpt noe nån gang? Hvor mye ville du ha betalt? Jeg ville ikke solgt deg noe uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har du fått kjøpt noe nån gang? Hvor mye ville du ha betalt? Jeg ville ikke solgt deg noe uansett.

En gang for to år siden spurte jeg ei jente. Først fikk jeg kjøpt strømpebukser og truse for 200.- Neste gang jeg møtte Henne så hadde vi sex - gratis!!! Mener ikke å plage deg Chrissy - og uanz hva Stella mener så virker ikke du mer "villig" enn andre, men har moraltypen og er ikke for Posh - så du svarer meg som du vil og Det er jeg glad for... Vet dette er sprøtt, men jeg gjør det nok igjen!!

Gjest Chrizzy
Skrevet
En gang for to år siden spurte jeg ei jente. Først fikk jeg kjøpt strømpebukser og truse for 200.- Neste gang jeg møtte Henne så hadde vi sex - gratis!!! Mener ikke å plage deg Chrissy - og uanz hva Stella mener så  virker ikke du mer "villig" enn andre, men har moraltypen og er ikke for Posh - så du svarer meg som du vil og Det er jeg glad for... Vet dette er sprøtt, men jeg gjør det nok igjen!!

Tror fremtoningen betyr masse og ja det høres sprøtt ut. Men ikke verre enn mange andre ting. Men dame da, hvor gammel er du, har du ikke dame. Kunne du hatt det? Siden du sier at du ikke er noens type. da høres det jo litt trist ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror fremtoningen betyr masse og ja det høres sprøtt ut. Men ikke verre enn mange andre ting. Men dame da, hvor gammel er du, har du ikke dame. Kunne du hatt det? Siden du sier at du ikke er noens type. da høres det jo litt trist ut.

Er vel det, men jeg har liksom ikke sjøltilliten til å prøve meg. Litt overvektig og långhåra!!! Ikke bra hvis man vil ha drømmejenta, men Jeg må ikke det. Men, er for sjenert og spesielt opphengt i ting som bare en kjæreste kan få meg fra!!! Kanskje??? Kult å "snakke" med deg, Ikke bry deg om Stella. Du er saklig og kanskje fin og -hehe

Gjest Gjest
Skrevet
:hoho:

Nei nå må jeg legge meg

GodNatt Chrissy-- Takk for din "støtte" og at du svarte meg! Kanskje j spør Deg en dag.! GodNatt

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk en gang tilsendt en link av ei venninne som hadde sett en annonse hvor ei jente averterte brukte truser for 200 pr stk. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk en gang tilsendt en link av ei venninne som hadde sett en annonse hvor ei jente averterte brukte truser for 200 pr stk.  :ler:

Kjøper ikke av hvem som helst usett. Skal like jenta Godt - samt vite at det Er hennes klær. Og 200 for bare trusa er Litt dyrt, Fikk jho truse og strømpebukser av ei dame i sommer. Superheit Babe må ha vært. Holdt varmen i bare skjørtet. Tror Hu ble litt kåt av det, for neste gang jeg så henne så hadde vi èt møte`hvor vi koste oss rått!!!

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Hør her: Kvinners truser kan ha kostet langt mer enn 200 kroner!

Eller er du like fornøyd med de litt avdanka trusene som snart blir kastet fordi de ikke er pene lengre? Ellers lurer jeg på om du ikke er litt skrudd. En venn hadde sikkert fått truser og sokker av meg gratis, men tror du ikke det hadde vært bedre å slanket seg litt og klippet håret og kommet deg uti et virkelig forhold i steden for å dyrke det sære? Jeg vil tro at du for hvert år fjerner deg mer og mer fra en normal seksualitet, slik at det til slutt ikke finnes noen vei tilbake.

Hvordan er det med deg? Lar du denne fetisjismen styre hele seksualiteten din, eller har du en "normalt fungerende" seksualitet ved siden av?

Gjest Gjest
Skrevet
Hør her: Kvinners truser kan ha kostet langt mer enn 200 kroner!

Eller er du like fornøyd med de litt avdanka trusene som snart blir kastet fordi de ikke er pene lengre? Ellers lurer jeg på om du ikke er litt skrudd. En venn hadde sikkert fått truser og sokker av meg gratis, men tror du ikke det hadde vært bedre å slanket seg litt og klippet håret og kommet deg uti et virkelig forhold i steden for å dyrke det sære? Jeg vil tro at du for hvert år fjerner deg mer og mer fra en normal seksualitet, slik at det til slutt ikke finnes noen vei tilbake.

Hvordan er det med deg? Lar du denne fetisjismen styre hele seksualiteten din, eller har du en "normalt fungerende" seksualitet ved siden av?

Har vel latt den styre meg litt, men prøver å få et noenlunde normaøt sex-liv også men jeg har vært overvektig siden 8 årsalderen så det er psykisk ikke let. Må liksom ha en God Grunn nå. Første dama som ga meg undertøy og sokker var en nabojenta som Forsto meg, noe også andre jenter gjør - av og til!

Gjest Gjest
Skrevet

Du får mene hva Du vil Chrissy, men jeg er sååå glad for at du svarte meg fredag natt. Jeg føler at du har det som gjør deg til ei jente med forståelse for mitt =problem=

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nol Lav selvtillit. og kunne nok trenge ei som hjalp meg Opp. Men, vet ikke Hvordan jeg skal finne Henne??? Kanskje Du vetdet

Gjest Chrizzy
Skrevet
En venn hadde sikkert fått truser og sokker av meg gratis, men tror du ikke det hadde vært bedre å slanket seg litt og klippet håret og kommet deg uti et virkelig forhold i steden for å dyrke det sære?

Jeg syns det er godt å ta seg en tur ut på byen, på gaten, å se på alle disse menneskene som finner hverandre. Alle størrelser, alle former! Det er så mange som ser ut som hånd i hanske, perfekte sammen og på sin måte, vellykket :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns det er godt å ta seg en tur ut på byen, på gaten, å se på alle disse menneskene som finner hverandre. Alle størrelser, alle former! Det er så mange som ser ut som hånd i hanske, perfekte sammen og på sin måte, vellykket  :)

Håper å være en av de en dag - som finner en som jeg kan leve med, Var litt uheldig med den forrige jenta jeg var sammen med, så det har nok skremt meg litt fra å bo sammen med noen. Må ikke bo sammen da men, Hun hadde blitt voldtatt i 4 timer av en hun trodde var sosialkurator. Da skjønner sikkert mange hva jeg mener med at det kunne være slitsomt!!! :tristbla::tristbla:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk.

Phobia

-mod

Skrevet

du kan godt få kjøpe mine sokker :sjarmor: (undertøyet beholder jeg!) sokkene mine betyr ikke så mye, sokker er jo liksom bare sokker...

(sier dette på grunn av at jeg er blakk....)

Gjest Gjest
Skrevet

du kan godt få kjøpe mine sokker :sjarmor: (undertøyet beholder jeg!) sokkene mine betyr ikke så mye, sokker er jo liksom bare sokker...

(sier dette på grunn av at jeg er blakk..

Som jeg har sagt før. Jeg vil gjerne like den jeg kjøper klær av eventuelt. Kjøper ikke uz... kan jo være trusa/sokkene til bestemora di. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...