AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvor mange netter jobber man typisk? Det står at vaktene er 11 timer pr natt, det må vel bety at det er mer enn en arbeidsdag? I en 70 prosent stilling som hvilende nattevakt, hvor mange vakter blir det i måneden, sånn omtrent? Anonymkode: dea3b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg jobber som våken nattevakt, og har 70 prosent (10 timer pr vakt) Jeg har ca 10 i måneden. Anonymkode: a0e87...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg jobber som våken nattevakt, og har 70 prosent (10 timer pr vakt) Jeg har ca 10 i måneden. Anonymkode: a0e87...ecf Tusen takk for svar. Mulig at det er annerledes med hvilende jeg vet ikke. Anonymkode: dea3b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 De aller fleste jeg kjenner som har rene nattevaktstillinger (helsevesenet) jobber ikke mer enn 70%. Mener at det skal utgjøre ca samme lønn som hvis man jobber dagstilling. Tror heller ikke det lyses ut mange stillinger med større prosent. Vanlig å jobbe 3-4 netter per uke og ha turnusfri på 7-10 dager med jevne mellomrom. Kjenner ingen som jobber som hvilende nattevakt, men jeg tror ikke det er så store forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Jobber 100% som våken nattevakt (helsevesenet). Blir ca 16,5 nattevakter i mnd, har 10 timers-vakter. Sammenlignet lønnen min mot noen som jobbet 100% dag/aften. Var ikke store forskjellen, nattilegget utgjorde ca 6k mer i mnd. Anonymkode: 4fba1...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…