AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvor mange netter jobber man typisk? Det står at vaktene er 11 timer pr natt, det må vel bety at det er mer enn en arbeidsdag? I en 70 prosent stilling som hvilende nattevakt, hvor mange vakter blir det i måneden, sånn omtrent? Anonymkode: dea3b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg jobber som våken nattevakt, og har 70 prosent (10 timer pr vakt) Jeg har ca 10 i måneden. Anonymkode: a0e87...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg jobber som våken nattevakt, og har 70 prosent (10 timer pr vakt) Jeg har ca 10 i måneden. Anonymkode: a0e87...ecf Tusen takk for svar. Mulig at det er annerledes med hvilende jeg vet ikke. Anonymkode: dea3b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 De aller fleste jeg kjenner som har rene nattevaktstillinger (helsevesenet) jobber ikke mer enn 70%. Mener at det skal utgjøre ca samme lønn som hvis man jobber dagstilling. Tror heller ikke det lyses ut mange stillinger med større prosent. Vanlig å jobbe 3-4 netter per uke og ha turnusfri på 7-10 dager med jevne mellomrom. Kjenner ingen som jobber som hvilende nattevakt, men jeg tror ikke det er så store forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Jobber 100% som våken nattevakt (helsevesenet). Blir ca 16,5 nattevakter i mnd, har 10 timers-vakter. Sammenlignet lønnen min mot noen som jobbet 100% dag/aften. Var ikke store forskjellen, nattilegget utgjorde ca 6k mer i mnd. Anonymkode: 4fba1...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Det er vel sånn at hvilende ikke lønnes fullt, du får betalt for rundt 60% av arbeidstiden. Anonymkode: dea3b...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 I en 100% hvilende stilling får du ca 50% lønn. Timene mellom 00:00 og 06:00 lønnes 1/3, siden man da egentlig skal sove. Til gjengjeld er det automatisk overtid for de minuttene man pga brukere/pasienter må være våken. Anonymkode: 98468...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er vel sånn at hvilende ikke lønnes fullt, du får betalt for rundt 60% av arbeidstiden. Anonymkode: dea3b...52a Jeg trodde også at det var sånn som du beskriver. Anonymkode: f6a56...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Dere som jobber som hvilende nattevakt, har dere helseutdanning? Hvordan er lønnen? Anonymkode: dea3b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #10 Del Skrevet 31. desember 2024 Skjønner ikke at noen vil jobbe som hvilende nattevakt. Lønna er jo elendig, men man er fremdeles borte fra hjemmet og det kan være vanskelig å sove. i hviletiden får man som regel bare betalt 1/3 av normal timelønn. Man blir helt avhengig av å ha en annen jobb i tillegg eller håpe at man blir vekt flere ganger i løpet av natta. Det finnes mange nattevaktjobber som er aktiv natt (altså betalt hele natta), men likevel rolig. Jeg jobbet som nattevakt på en bolig der det skjedde svært lite, så mesteparten av tiden gikk med til Netflix. Eneste faste oppgaven vi hadde var å vaske gulvet og det tok kanskje 10 minutter.. Anonymkode: 6e5c1...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #11 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke at noen vil jobbe som hvilende nattevakt. Lønna er jo elendig, men man er fremdeles borte fra hjemmet og det kan være vanskelig å sove. i hviletiden får man som regel bare betalt 1/3 av normal timelønn. Man blir helt avhengig av å ha en annen jobb i tillegg eller håpe at man blir vekt flere ganger i løpet av natta. Det finnes mange nattevaktjobber som er aktiv natt (altså betalt hele natta), men likevel rolig. Jeg jobbet som nattevakt på en bolig der det skjedde svært lite, så mesteparten av tiden gikk med til Netflix. Eneste faste oppgaven vi hadde var å vaske gulvet og det tok kanskje 10 minutter.. Anonymkode: 6e5c1...767 Hvorfor jobber du ikke der lenger? jeg har en annen jobb på dagtid, rundt 40% så jeg trenge rå tjene litt mer penger. dagjobben min vil aldri kjasje med nattevaktjobben. Anonymkode: dea3b...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 03:14 #12 Del Skrevet i går, 03:14 Høres kanskje dumt ut og spørre men er hvilende nattevakt en som sover ? Høres fint ut og få lønn for å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå