Respect Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Hei! Noen her som har vært i Nicaragua? Jeg vurderer å dra dit i sommer å ta spanskkurs. Fint om noen kunne fortelle om personlige erfaringer med landet.
La Luna Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Har du muligheten saa maa du bare dra!! Jeg befinner meg her naa for fjerde gang, elsker dette landet! Utrolig herlig her, kulturen, maten, menneskene, alt! Er det kulturstudier du tenker aa dra med? Forrige gang jeg dro hit var med dem, bra opplegg, og Leon er en fin by! Bare aa spoerre hvis du lurer paa noe mer, men jeg anbefaler absolutt aa dra! (skal sjoel vaere her til mai denne gangen, og gruer meg allerede til aa dra hjemover.....)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå