AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg fikk en airfryer i julegave. Men jeg har jo stekeovn, samt dårlig plass på kjøkkenet. Hva er så bra med en airfryer? Den tar mindre tid å steke ting, men når jeg steker ting i ovnen gjør jeg bare andre ting samtidig, så det gjør meg ingenting at det tar en time å bake grønnsaker. Man kan få sprø fries skjønner jeg også. Jeg spiser fries en gang i året kanskje. Er det noen andre fordeler med airfryer? Det frister ikke så veldig å la den ta opp halve benkeplassen på kjøkkenet. Anonymkode: 9e002...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg tenkte akkurat det samme som deg, frem til jeg fikk Airfryer til jul for noen år siden. Nå kan jeg aldri i livet tenke meg å bytte den ut 😅 Du kan egentlig basicly lage nesten hva du vil i den. Google Airfryer oppskrifter for inspirasjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Airfryer var vårt bomkjøp dette året. Den står pent i et hjørnet på benken, og brukes nesten aldri... Så bytt den er mitt råd. Anonymkode: 071e9...7ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi bruker airfryerne mer enn stekeovnen. Den blir stort sett kun brukt til bakst nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi bruker airfryer mye. Sparer tid og sparer strøm. I dag stekte vi ribbe til 5 stk i den, aldri hatt så digg svor noen gang 😅 Ikke at airfryer er noen mirakelgreier, den klarer det som ovnen klarer og litt til, men den tar jo plass - og stekeovnen kan lage til flere om gangen sikkert. Anonymkode: fbc7d...b8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Bruker min mye, mest til fryste rundstykker. Den trenger ikke oppvarming men samtidig kjøler seg fortere ned. Så når den er ferdig stopper den og det er ikke problem om rundstykke ligger eit øyeblikk Anonymkode: d2113...c5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi bruker airfryer mye. Sparer tid og sparer strøm. I dag stekte vi ribbe til 5 stk i den, aldri hatt så digg svor noen gang 😅 Ikke at airfryer er noen mirakelgreier, den klarer det som ovnen klarer og litt til, men den tar jo plass - og stekeovnen kan lage til flere om gangen sikkert. Anonymkode: fbc7d...b8f Airfryeren er helt suveren og overlegen til ribbe! Den steker alt raskere og bedre enn komfyren! Bruker heller airfryer enn komfyr. Anonymkode: d6f0d...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg fikk en airfryer i julegave. Men jeg har jo stekeovn, samt dårlig plass på kjøkkenet. Hva er så bra med en airfryer? Den tar mindre tid å steke ting, men når jeg steker ting i ovnen gjør jeg bare andre ting samtidig, så det gjør meg ingenting at det tar en time å bake grønnsaker. Man kan få sprø fries skjønner jeg også. Jeg spiser fries en gang i året kanskje. Er det noen andre fordeler med airfryer? Det frister ikke så veldig å la den ta opp halve benkeplassen på kjøkkenet. Anonymkode: 9e002...35f jeg sier behold! Bruker den til utrolig mye, og det er en ovn nummer 2. Ofte bruker jeg begge deler samtidig. Den jeg har, har også nesten gått opp 2tusen kroner siden jeg fikk den, så hvis du senere tenker det er noe du vil anskaffe er det dumt å nå gi den tilbake. Anonymkode: 08a14...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Bruker den daglig! Elsker den. Anonymkode: c085e...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk en airfryer i julegave. Men jeg har jo stekeovn, samt dårlig plass på kjøkkenet. Hva er så bra med en airfryer? Den tar mindre tid å steke ting, men når jeg steker ting i ovnen gjør jeg bare andre ting samtidig, så det gjør meg ingenting at det tar en time å bake grønnsaker. Man kan få sprø fries skjønner jeg også. Jeg spiser fries en gang i året kanskje. Er det noen andre fordeler med airfryer? Det frister ikke så veldig å la den ta opp halve benkeplassen på kjøkkenet. Anonymkode: 9e002...35f Viss den kjem til å ta opp halve benkeplassen din så hadde eg nok bytta den ja Anonymkode: 340fb...e72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Bruker den til alt annet en pizza. Den er basicly som en mye raskere stekeovn for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:43 #12 Del Skrevet i går, 02:43 I kveld serverte vi kalkunbryst til gjestene tilbredt i AirFryer . Det ble helt perfekt. Vi bruker den daglig til alt ifra ostesmørbrød til helstekt biff. Til og med ribbe blir bra i en sånn. Anonymkode: 97034...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:08 #13 Del Skrevet i går, 13:08 Jeg hadde nok kvittet meg med den. Skal flytte nå og får større kjøkken og større bod, da vurderer jeg å kjøpe en liten airfryer. Mest for å kunne lage fries. Men jeg lager mest gryteretter på komfyr, eller så lager jeg ovnsbakte retter i større former. Jeg klarer ikke se for meg at en airfryer blir brukt til annet enn fries en sjelden gang. Men jeg skal absolutt kjøpe meg en crockpot når jeg får større kjøkken 😁 Anonymkode: 84965...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #14 Del Skrevet i går, 13:12 Veldig greit å kunne steke en ting i ovn og en ting i airfryer for eksempel. Vi pleier blant annet å lage hasselbackpoteter i airfryeren, og det blir aldri like bra hvis vi lager det i stekeovn. Så steker vi gjerne kjøttet i stekeovnen. Vi har hatt airfryer et par år nå, og den blir godt brukt! Anonymkode: 1a17d...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #15 Del Skrevet i går, 13:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde nok kvittet meg med den. Skal flytte nå og får større kjøkken og større bod, da vurderer jeg å kjøpe en liten airfryer. Mest for å kunne lage fries. Men jeg lager mest gryteretter på komfyr, eller så lager jeg ovnsbakte retter i større former. Jeg klarer ikke se for meg at en airfryer blir brukt til annet enn fries en sjelden gang. Men jeg skal absolutt kjøpe meg en crockpot når jeg får større kjøkken 😁 Anonymkode: 84965...742 Mens jeg bruker airfryeren min mye, mens crocpoten støver ned i skapet 🤣 Jeg bor alene, og jeg syns det er mye mer effektivt å lage mat i airfryeren enn ovnen. Saftig kyllingfilet på 20 min, slipper å styre med å forvarme ovn og slikt. Anonymkode: dfe0c...b2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #16 Del Skrevet i går, 13:14 Fant80 skrev (På 30.12.2024 den 23.21): Bruker den til alt annet en pizza. Den er basicly som en mye raskere stekeovn for min del. Pizza er topp i airfryer! Eneste kjipe er at man må dele pizzaen i fire og steke i fire omganger. Men selve pizzaen blir sprø og deilig Anonymkode: e474e...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:04 #17 Del Skrevet i går, 15:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mens jeg bruker airfryeren min mye, mens crocpoten støver ned i skapet 🤣 Jeg bor alene, og jeg syns det er mye mer effektivt å lage mat i airfryeren enn ovnen. Saftig kyllingfilet på 20 min, slipper å styre med å forvarme ovn og slikt. Anonymkode: dfe0c...b2b Jeg bor også alene, og nettopp derfor liker jeg lage gryteretter istedet. Mindre oppvask med one-pot, og superenkelt lage nok til å fryse ned rester. Lager lett en ferdig kyllinggryte på 20 minutter på komfyren. Til kyllingfillet må jeg også steke/koke grønnsaker, og pasta eller ris, og eventuelt saus. Anonymkode: 84965...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #18 Del Skrevet i går, 15:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pizza er topp i airfryer! Eneste kjipe er at man må dele pizzaen i fire og steke i fire omganger. Men selve pizzaen blir sprø og deilig Anonymkode: e474e...1d2 Å varme opp takeaway-pizza i airfryer er noe av det beste som fins! Er skikkelig glad i min. Bruker til alt mulig av kjøtt, grønnsaker. Perfekt om man bor alene og ikke alltid har masse tid til å lage mat. Jeg bruker også ovnen, men absolutt airfryer mest. Anonymkode: 7b07a...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Behold den! 😀 Anonymkode: 859a2...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Vår er mye i bruk. Den lager enkelte retter mye bedre enn hva som går i stekovnen, uten bruk av olje. Panerer fisk i alle varianter, eller battered fisk - for eksempel til fish tacos. Lager crispy kylling til taco eller bao, cordon bleu, kyllingvinger (rå, med ulike marinder, og battered). Falafler blir veldig godt i airfryer. Sprøstekt svin i sursøt saus. Også grønnsaker. Crispy grønnkål. Blomkål. Rosenkål. Blooming onion med dipp er en favoritt. Skiver med hvitløksbrød lages raskt. Skiver brød, legger i, gnir med hvitløk, strør litt parmasan, varmes litt til. Papadums når vi skal ha indisk - og slipper bruk av olje på disse. Fredag skal vi ha bao buns med ribberester. Da lager jeg ribbeskiver i airfryer, det gjør den skikkelig crispy, men samtidig saftig. Og sikkert mye jeg ikke husker i farten 😅 Anonymkode: 0d0ac...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå