Anonym2828 Skrevet 30. desember 2024 #1 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Jeg tok Vippeløft i starten av august. Ingen smerter/ubehag under behandlingen eller irritasjon/smerter i etterkant. Men etter ca 1-2 uker så falt det av masse vipper helt plutselig, på det ene øyet. Hadde ingen vipper i ytterkanten på øyet, og på desken av øyet var de resterende vippene mye tynnere. Kun noen få har vokst tilbake, myyye tynnere enn normalt, og de vokste ut blonde, når jeg normalt har mørkere vipper. De få vippene som var igjen er veldig slitte og tynne. Det har nå gått 4-5 mnd siden vippeløftet ble utført, og det har vel egentlig ikke vokst ut særlig med vipper. Jeg har brukt vippeserum. Det andre øyet har masse sunne og sterke vipper som normalt. Mistenker at noe under vippeløftet skjedde (enten om teknikeren hadde det på for lenge på det ene øyet osv). Er det sannsynlig at jeg får tilbake vippene, eller er hårsekkene mest sannsynlig svært skadet/ døde, slik at de ikke kommer tilbake? Har noen liknende erfaringer? Endret 30. desember 2024 av Anonym2828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå