Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gulline skrev (5 minutter siden):

Du virker ikke helt å ha fått med deg at du bor i Norge - hvor vi har ytringsfrihet. 

Du virker ikke helt å ha skjønt at ytringsfrihet ikke betyr at man kan dikte fritt og uhemmet om noe, eller ønske noens død.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil minne @Forumansvarlig at det å hinte om at folk kan kontakte MMs beskytterskap om validiteten i hennes rolle, verken er ulovlig etter norsk jura eller strider mot Forumets regler. Subtile trusler om at andre kan 'klage' på KG, derimot..

Endret av Ellie42
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

@Forumansvarlig er flashback, subjekt, diskutopia  og Reddit gyldige kilder? Hvis ikke hvordan skal det rapporteres? 

Endret av Hebbe-lille
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Fjernet

Endret av Hebbe-lille
Fjernet
Skrevet
Hebbe-lille skrev (Akkurat nå):

Har til gode å se at noen ønsker noen død. Har du rapportert og tagget den det gjelder? 

Det er moderert bort - heldigvis.

• Liker 4
Skrevet

Denne tråden vil nå få forhåndsgodkjenning for å forhindre debatt mellom brukere. 

Spørsmål vil bli lest, godkjent og besvart ved kapasitet, men vi ønsker å ha fokus på selve tråden og rydding i tråden og ikke krangling mellom brukere. 

• Liker 7
Skrevet

Er det nå tillatt å finne på alskens kreative scenarier som innebærer Kronprinsessen som ruset, naken, klåfingret og medvirkende til overgrep og flagge det med "NB! DETTE ER ET HYPOTETISK TILFELLE"?

Fint om du svarer meg selv om du sletter innleggene mine her på RR.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Reverend skrev (31 minutter siden):

Er det nå tillatt å finne på alskens kreative scenarier som innebærer Kronprinsessen som ruset, naken, klåfingret og medvirkende til overgrep og flagge det med "NB! DETTE ER ET HYPOTETISK TILFELLE"?

Fint om du svarer meg selv om du sletter innleggene mine her på RR.

Innleggene du referer til er allerede slettet. 

Til informasjon er denne tråden for spørsmål angående tråden. Generelle innlegg om at tråden må bli ryddet eller svar på andre brukere vil ikke bli godkjent for å unngå at denne tråden gir merarbeid og at fokuset er på rydding av trådene. 

• Liker 1
Skrevet
Hebbe-lille skrev (På 4.2.2026 den 15.00):

@Forumansvarlig er flashback, subjekt, diskutopia  og Reddit gyldige kilder? Hvis ikke hvordan skal det rapporteres? 

Jeg siterer meg selv igjen når det gjelder kilder. 

Skrevet
Hebbe-lille skrev (1 time siden):

Jeg siterer meg selv igjen når det gjelder kilder. 

Beklager at den ikke ble svart på. Det er ikke noe problem å linke til disse, men det kommer ann på hva som diskuteres i de. Er det spekulasjoner og rykter vil de bli fjernet da de uansett ikke kan diskuteres videre hos oss. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stiller samme spørsmål med en annen formulering:

Hva skjer når blokkering av brukere brukes kollektivt mot meningsmotstandere? Hvis mange etter oppfordring, slik som i går, blokkerer de samme brukerne fordi de er uenige, får vi i praksis parallelle virkeligheter i samme forum. Da er ikke blokkering lenger bare et personlig filter for å skjerme seg slik jeg gjør, det blir et verktøy som kan fungere som uformell utestengelse utført av unisone brukere, og kansellering tenker jeg. Finnes det regler mot slik dynamikk på forumet?

Endret av Reverend
  • Liker 4
Skrevet
Reverend skrev (3 timer siden):

Stiller samme spørsmål med en annen formulering:

Hva skjer når blokkering av brukere brukes kollektivt mot meningsmotstandere? Hvis mange etter oppfordring, slik som i går, blokkerer de samme brukerne fordi de er uenige, får vi i praksis parallelle virkeligheter i samme forum. Da er ikke blokkering lenger bare et personlig filter for å skjerme seg slik jeg gjør, det blir et verktøy som kan fungere som uformell utestengelse utført av unisone brukere, og kansellering tenker jeg. Finnes det regler mot slik dynamikk på forumet?

Vi legger oss ikke borti hvem man ønsker å blokkere på sine profiler og av hvilke grunner. Ønsker man selv å diskutere i ett ekkokammer skal man få lov til det, og man faller fort utenfor debatten om man kun for opp sin siden. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...