Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aricia skrev (19 timer siden):

Det står en rekke innlegg som trekker Mette-Marits sykdomstilstand i tvil i kongehustråden nå. Dvs de er flyttet dit fra MBH-tråden i stedet for å bli ryddet.

Betyr det at det nå anses som greit å spekulere i om sykdommen hennes er reell/ alvorlig? Det synes jeg i så fall er svært kritikkverdig. (Jeg har også rapportert, men det ser ut som alt bare er flyttet og ikke er vurdert som andre regelbrudd enn avsporing fra temaet i MBH-tråden).

De ble ikke ryddet før de ble flyttet. Tråden skal leses over nå. Dessverre er det mye spesielle omstendigheter rundt kommende rettsak og dessverre kan ryddinger ta lengre tid enn normalt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forumansvarlig skrev (1 time siden):

De ble ikke ryddet før de ble flyttet. Tråden skal leses over nå. Dessverre er det mye spesielle omstendigheter rundt kommende rettsak og dessverre kan ryddinger ta lengre tid enn normalt. 

Denne forstod jeg ikke. Hvilke spesielle omstendigheter har inntruffet som følge av en kommende rettssak, som påvirker kapasiteten?

• Liker 8
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Denne forstod jeg ikke. Hvilke spesielle omstendigheter har inntruffet som følge av en kommende rettssak, som påvirker kapasiteten?

Saken mot MBH er en høyprofilert rettssak med strenge regler og retningslinjer. Det er også utarbeidet nye veiledninger for bruk i rettsaker og for pressen rundt slike saker. Selv om Kvinneguiden ikke er ett redaktør styrt forum må vi fortsatt holde oss oppdatert på disse, samt annen informasjon som blir distribuert på relevante nettsider, digitale arrangementer o.l. Ettersom det ikke er alle detaljer som er 100% avklart enda, tar det dessverre kapasitet i form av lesing og deltagelse i arrangementer rundt dette. 

Det vil bli informert mer om dette i eget informasjons innlegg før rettsaken begynner. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Forumansvarlig skrev (5 timer siden):

Saken mot MBH er en høyprofilert rettssak med strenge regler og retningslinjer. Det er også utarbeidet nye veiledninger for bruk i rettsaker og for pressen rundt slike saker. Selv om Kvinneguiden ikke er ett redaktør styrt forum må vi fortsatt holde oss oppdatert på disse, samt annen informasjon som blir distribuert på relevante nettsider, digitale arrangementer o.l. Ettersom det ikke er alle detaljer som er 100% avklart enda, tar det dessverre kapasitet i form av lesing og deltagelse i arrangementer rundt dette. 

Det vil bli informert mer om dette i eget informasjons innlegg før rettsaken begynner. 

Ok. Takk for tilbakemelding!

Skrevet

Hvorfor ble kongehus-tråden stengt nå, like etter nyhetene om MM og Espein kom ut, og minutter etter det ble postet i tråden (av meg)? 

Står ikke stenge-grunn i tråden.

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
blvck skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ble kongehus-tråden stengt nå, like etter nyhetene om MM og Espein kom ut, og minutter etter det ble postet i tråden (av meg)? 

Ja, hvorfor akkurat nå?  Tilfeldig?

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Reverend skrev (9 timer siden):

Arrangementer?

Det er avholdt foredrag, pressekonferanser, møter o.s.v. i forkant av rettsaken da det er mye opplysninger som gis ut i forbindelse med håndteringen av saken utad. 

blvck skrev (13 minutter siden):

Som det står opplyst i den røde boksen øverste kan tråden bli stengt ved rydding. Det holdes det på med nå og da ble den stengt for å hindre at diskusjonen som ryddes fortsetter da den blir fjernet pga regelbrudd. Jeg har dessverre ingen mulighet til å holde meg oppdatert på eventuelle nyheter som slippes mens jeg ryddes, men tråden vil bli åpnet når jeg er ferdig. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Forumansvarlig skrev (17 minutter siden):

Det er avholdt foredrag, pressekonferanser, møter o.s.v. i forkant av rettsaken da det er mye opplysninger som gis ut i forbindelse med håndteringen av saken utad. 

Som det står opplyst i den røde boksen øverste kan tråden bli stengt ved rydding. Det holdes det på med nå og da ble den stengt for å hindre at diskusjonen som ryddes fortsetter da den blir fjernet pga regelbrudd. Jeg har dessverre ingen mulighet til å holde meg oppdatert på eventuelle nyheter som slippes mens jeg ryddes, men tråden vil bli åpnet når jeg er ferdig. 

Takk for svar! Da var det ikke på grunn av nyhetsaken slik jeg forstår deg? 

• Liker 1
Skrevet
blvck skrev (Akkurat nå):

Takk for svar! Da var det ikke på grunn av nyhetsaken slik jeg forstår deg? 

Det stemmer. Jeg var flere sider bakover i tråden når den ble stengt. At det kommer en nyhetssak er heller ikke ett grunnlag for å stenge en tråd, trådene stenges grunnet regelbrudd og ryddinger av dette, samt om det ryddes har jeg ikke kapasitet til å samtidig holde meg oppdatert på eventuelle nyhetssaker. Da er fokus på tråden og det som evt diskuteres i den der hvor jeg rydder. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Forumansvarlig skrev (2 minutter siden):

Det stemmer. Jeg var flere sider bakover i tråden når den ble stengt. At det kommer en nyhetssak er heller ikke ett grunnlag for å stenge en tråd, trådene stenges grunnet regelbrudd og ryddinger av dette, samt om det ryddes har jeg ikke kapasitet til å samtidig holde meg oppdatert på eventuelle nyhetssaker. Da er fokus på tråden og det som evt diskuteres i den der hvor jeg rydder. 

Takk! Det var godt å lese. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden vil forbli skjult til den er ferdig moderert grunnet det enormt store omfanget av innlegg på under ett døgn. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Da får vi se om det er ytringsfrihet i Norge eller om alt skal ties ihjel. 

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Eyr skrev (36 minutter siden):

Da får vi se om det er ytringsfrihet i Norge eller om alt skal ties ihjel. 

Jeg håper bildene jeg la ut av iA og det som vi lurer på om kan vær MM får stå. Jeg håper alle screen shots fra us justice department sine sider får stå. Jeg håper virkelig ikke det fjernes info henta fra epsteinfilene . 

Endret av FruR
  • Hjerte 3
Skrevet

Tråden er skjult for moderering.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Aricia skrev (2 minutter siden):

Tråden er skjult for moderering.

Pleier den å være synlig på denne måten da? 
ok, ser denne tråden ligger i modereringskategorien…!

Endret av Andrea59
Skrevet
Andrea59 skrev (Akkurat nå):

Pleier den å være synlig på denne måten da? 

Tråden du poster i nå er tråden om moderering av kongehustråden, i underforumet Ris, ros og tilbakemeldinger til Rampelyset.

• Liker 2
Skrevet
Aricia skrev (Akkurat nå):

Tråden du poster i nå er tråden om moderering av kongehustråden, i underforumet Ris, ros og tilbakemeldinger til Rampelyset.

Ser det nå 😛 

Skrevet

Dette er ikke en tråd for diskusjon. 

Tråden ble som sagt skjult pga omfanget og kapasitet for opprydning. Riktignok stenger jeg normalt tråden for å rydde, men da med grunnlag at jeg vil rekke å lese hele før den åpnes. Med nesten 60 sider på under ett døgn var ikke det mulig denne gangen. 

Vi er ikke ett redaktørstyrt forum og har ikke redaktøransvar, men vi rydder etter våre egne retningslinjer. Det er medlemmene selv som er ansvarlige for det de poster.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
blvck skrev (10 timer siden):

Det er vel ingen grunn til at screen shots fra us dep skal fjernes? Det er jo åpenbart hvor de er fra. 

Når det er sagt syns jeg det hadde vært fordelaktig med lenker også. 

Alt som ansees som ryktespredning, personangrep, og spekulasjoner slettes stort sett. I tilegg fjernes screenshot som bryter med opphavsrett, samt screenshot uten link til kilder.

Så tviler på st screenshot uten aktiv link får stå.

Er det mye regelbrudd iht forumet på ganske mange sider tas alt. Det er isåfall ikke pga å tråkke på ytringsfrihet. Men pga brudd på forumregler. Og arb kapasitet til de som jobber i kg.  Det har blitt borte tidsperioder tidligere, pga antall brudd pr side og svar på det igjen.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...