Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Morgan Le Fay skrev (På 7.11.2025 den 18.35):

Det er feil, jeg har aldri bedt om noen ryddig av tråder. Jeg bare minnet «noen» på at det også i denne tråden har vært bagatellisert og bortforklart voldsomt hva som kan ha skjedd med ofrene.

Jeg synes tvert i mot at det burde ha fått stå, som en dokumentasjon på hva folk har fått seg til å si tidligere. Det har IKKE vært pent.

Enig med deg. Det blir veldog merkelig å rydde hva som er sagt tidligere, som da ikke har vært ansett som reglebrudd, bare fordi vi nå vet mer? 

Blir litt historieforfalskning i mine ørerer: hvis feks ofrene mener at habdlingene ble bortforklart, og alt ryddes bort nå i ettertid er det heller ikke noe som kan bekrefte det  

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
blvck skrev (42 minutter siden):

Enig med deg. Det blir veldog merkelig å rydde hva som er sagt tidligere, som da ikke har vært ansett som reglebrudd, bare fordi vi nå vet mer? 

Blir litt historieforfalskning i mine ørerer: hvis feks ofrene mener at habdlingene ble bortforklart, og alt ryddes bort nå i ettertid er det heller ikke noe som kan bekrefte det  

I så fall er hele tråden historieforfalskning, for over halvparten av tråden er slettet pga regelbrudd. FA skal sjekke om regelbrudd ikke er blitt slettet slik de skal. 

• Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

I så fall er hele tråden historieforfalskning, for over halvparten av tråden er slettet pga regelbrudd. FA skal sjekke om regelbrudd ikke er blitt slettet slik de skal. 

Dette blir vel en avsporing, men at noe er reglebrudd nå, og fjernes for det, ikke det samme som at man fjerner noe som ikke var regelbrudd da det ble skrevet, men at det nå ikke ser bra ut fordi vi har fått mer informasjon om saken og omfanget. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ok, dette blir avsporing og brukerdebatt og feil tråd og jeg vet ikke hva, men: 

Innlegget som utløste hele denne debatten og den lange stengingen av MBH-tråden var et innlegg som var slettet som regelbrudd (uriktig etter min mening, men la det ligge), som så ble sitert av en annen bruker som sa seg enig. Denne siteringen hadde moderator glemt å slette, og den var det en annen bruker så dro fram i tråden om MBH, ett år etter, for å live opp en debatt om brukeren som siterte.

Så nei, det har ikke noe å gjøre med at vi nå ett år etter har fått mer informasjon om saken. Det handler om at moderator hadde glemt å slette en sitering av et slettet innlegg, og denne glippen ble så screenshotet og brukt til å fyre igang ny brukerdebatt i MBH-tråden, ett år etter at det aktuelle innlegget hadde blitt postet (og oversett i en eller annen modereringsrunde).

Endret av Aricia
  • Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...