Nala Skrevet 19. mai 2006 #421 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har egentlig sansen for dem begge, men er likevel ikke i tvil om at den beste vant. Aleksander var FANTASTISK i dag! Ikke en sur tone. Jonas derimot leverte ikke spesielt bra i dag. Aleksander har hatt veldig bra framgang hele veien. I dag toppa han det. Og ikke minst syns jeg det er flott at han har begynt å gi mer av seg selv på scenen. I det hele tatt er jeg veldig veldig fornøyd med utfallet
Tiit Skrevet 19. mai 2006 #422 Skrevet 19. mai 2006 Jonas sang veeeeldig surt på siste låten, og småsurt hele veien ellers også. Aleksander var veldig bra i dag, og jeg er veldig glad at han vant. Han virker ellers som en kar med integritet og personlighet, så jeg har tro på at plata han kommer med ikke bare er vissvass.. Stemmen har han, og han synes etterhvert å ha bra "killerinstict" også... GO ALEKS!
tuji Skrevet 20. mai 2006 #423 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Nå får dere jaggu ta dere sammen! Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod. ← Ta deg sammen selv. Har ikke sett noe til den såkalte utstrålingen til Jonas heller, jeg. Aleks synger i det minste rent. Endret 20. mai 2006 av orakel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå