Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #381 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er da ingen som heter Marita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mai 2006 #382 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er da ingen som heter Marita! ← Marita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #383 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg bare tuller jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. mai 2006 #384 Del Skrevet 13. mai 2006 Håper Jonas vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mai 2006 #385 Del Skrevet 13. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 13. mai 2006 #386 Del Skrevet 13. mai 2006 Nesten perfekt trøndersk Lupi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #387 Del Skrevet 13. mai 2006 For å sissformulere spørsmålet noe: er Marita ute av konkurransen? Håper hun fortsatt er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #388 Del Skrevet 13. mai 2006 Marita kom på 4.plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #389 Del Skrevet 13. mai 2006 Marita kom på 4.plass ← Så hun er fortsatt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #390 Del Skrevet 13. mai 2006 Nei, for nå er det bare 2 igjen, Jonas og Aleksander er i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 13. mai 2006 #391 Del Skrevet 13. mai 2006 Ble utrolig skuffet etter utstemningen i går. Det at den beste ikke kommer hjem er jo helt utrolig. Hadde håpet at Vivian skulle gå videre sammen med Alexander. Ikke fordi at de er kjærester. Men fordi at de har de beste stemmene. Hadde virkelig håpet at Jonas skulle ut. Stemte selv på Vivian og Alexander. Nå håper jeg at Alexander vinner finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mai 2006 #392 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg var veldig fornøyd. Liker ikke stemmen til Vivian, men elsker Jonas sin. Har også fått mer og mer sansen for Akex. Sang Kiss from a rose helt nydelig i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #393 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er nok en grunn til at ingen kvinner noensinne vil vinne Idol i Norge: det er fjortisjentene som stemmer som gale på de guttene de synes er kjekkest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mai 2006 #394 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er nok en grunn til at ingen kvinner noensinne vil vinne Idol i Norge: det er fjortisjentene som stemmer som gale på de guttene de synes er kjekkest. ← Var da to jenter i finalen i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #395 Del Skrevet 13. mai 2006 Det har vært to gutter, to jenter, en gutt og en jente i finalen, og nå to gutter igjen. Tror ikke utfallet skyldes at fjortisjentene stemmer på de kjekkeste nei. Var forresten Kurt og Kjartan så utrolig kjekke da? Sjarmerende kanskje, men ikke poster-boys akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 13. mai 2006 #396 Del Skrevet 13. mai 2006 Ble utrolig skuffet etter utstemningen i går. Det at den beste ikke kommer hjem er jo helt utrolig. Hadde håpet at Vivian skulle gå videre sammen med Alexander. Ikke fordi at de er kjærester. Men fordi at de har de beste stemmene. Hadde virkelig håpet at Jonas skulle ut. Stemte selv på Vivian og Alexander. Nå håper jeg at Alexander vinner finalen. ← Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mai 2006 #397 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg er fornøyd med utfallet. Holder en knapp på Jonas, men det gjør meg ingenting om Aleksander vinner heller. Synes bare at han har litt lite sjarm når han står på scenen. Når han IKKE synger er han jo både morsom og sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 13. mai 2006 #398 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg var meget fornøyd med at vivian gikk ut. Syns stemmen hennes er langt i fra så bra som alle skal ha det til! Har heia på Jonas hele veien fordi jeg elsker stemmen hans Aleks har kommet veldig sterkt på slutten syns jeg, så nå har det egentlig ikke så mye å si hvem som vinner. Verdige finalister begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #399 Del Skrevet 13. mai 2006 Det er nok en grunn til at ingen kvinner noensinne vil vinne Idol i Norge: det er fjortisjentene som stemmer som gale på de guttene de synes er kjekkest. ← Var Jorunn mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #400 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg er ikke fjortis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå