Arwen Skrevet 12. mai 2006 #361 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tror Aleks og Jonas går videre. ← tror og håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. mai 2006 #362 Del Skrevet 12. mai 2006 Stakkar jonas ja.. huff.. Fikk skikkelig vondt av han jeg.. kjente jeg rødma selv! Håper virkelig han kommer videre da! Han og Aleksander! *krysser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 12. mai 2006 #363 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tror aleksander og jonas går vidre i kveld! Vivian var ikke super i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #364 Del Skrevet 12. mai 2006 Aleksander var dagens beste med den siste sangen der. ← Kiss from a rose- opptredenen vil bli stående som et av høydepunktene fra denne Idol-sesongen, helt vanvittig nydelig Aleks best i dag! Tipper Jonas får mange sympatistemmer for at han tabbet seg sånn ut, så jeg får sende en sms til Aleksander, hadde vært best med de to i finalen ja. Selvom Nothing Compares var veldig fint å høre på merker jeg at jeg er litt lei av Vivian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. mai 2006 #365 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har stemt for første gang siden Kurt i kveld.... På Aleksander. Han rørte meg noe vanvittig med den siste sangen. Knallbra, han bare må videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #366 Del Skrevet 12. mai 2006 Skjønner ikke hva folk snakker om når de sier at Aleksander ikke har utstråling. Han synger nydelig og har litt sånn fuck you-rocker holdning. Han er den eneste som faktisk overrasker som person. Jeg har sendt mine to første stemmer i dag og de gikk til Aleksander. Håper han tar med seg Jonas til finalen, selv om han ikke er bedre enn en hvilken som helst karaokeartist eller trubadur på en pub (bortsett fra da han sang Hurt). Vivian har en utrolig gnålete stemme som jeg ikke liker i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mai 2006 #367 Del Skrevet 12. mai 2006 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 12. mai 2006 #368 Del Skrevet 12. mai 2006 Første runde var dårlig på alle tre. Men andre runde. Fy fader, både Jonas og Aleksander var DRITBRA!! Høy gåsehudfaktor. Kan ikke skjønne annet enn at det blir ren guttefinale i år. Og Aleksander får min stemme. Ingen har levert så bra som han gjorde på Seal-låta i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #369 Del Skrevet 12. mai 2006 "æ vart nummer 3 av 8000 liksom. det e dritbra!! liksom at det var med 8000 stykka liksom, å æ vart nummer 3. æ e den 3. bæste i heile norge. det er utrulig bra da. fikk dokker med dokk kor mange som var med eller som æ vaint over?" aait... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 12. mai 2006 #370 Del Skrevet 12. mai 2006 I fjor gadd jeg ikke se finalen i Spektrum (likte ikke Tone eller Jorun), men i år skal jeg følge med. Liker både Jonas og Aleksander. Tror kanskje Jonas er mer "popstjerne" enn Aleks. Aleks er så rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #371 Del Skrevet 12. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 12. mai 2006 #372 Del Skrevet 12. mai 2006 Hurra. Gleder meg til neste uke. Synes begge er verdige vinnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. mai 2006 #373 Del Skrevet 12. mai 2006 Velfortjente plasser det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 12. mai 2006 #374 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, dei beste gjekk til finalen. Har aldri likt Vivian, syns faktisk ho har ei grusom stemme...gneldrete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 12. mai 2006 #375 Del Skrevet 12. mai 2006 En stemme må ha karakter ja. Deltakerne er forresten utrolig unge i fohold til i andre land...... Han Alex er jammen smalere skuldre enn Rønneberg. Utrolig ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #376 Del Skrevet 12. mai 2006 Måtte spole tilbake og se Kiss from a rose en gang til, helt fantastisk! Velfortjent at Aleks og Jonas kom til finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #377 Del Skrevet 13. mai 2006 "æ vart nummer 3 av 8000 liksom. det e dritbra!! liksom at det var med 8000 stykka liksom, å æ vart nummer 3. æ e den 3. bæste i heile norge. det er utrulig bra da. fikk dokker med dokk kor mange som var med eller som æ vaint over?" aait... ← Mhm.. Så dersom det var deg ville du ikke hørtes hysterisk skuffa ut? Mhm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #378 Del Skrevet 13. mai 2006 Hva med Marita, hvordan gikk det med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #379 Del Skrevet 13. mai 2006 Hun er med i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2006 #380 Del Skrevet 13. mai 2006 Trodde hun vant jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå