Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkar jonas ja.. huff..

Fikk skikkelig vondt av han jeg.. kjente jeg rødma selv! :forvirret:

Håper virkelig han kommer videre da! Han og Aleksander!

*krysser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Aleksander var dagens beste med den siste sangen der.

Kiss from a rose- opptredenen vil bli stående som et av høydepunktene fra denne Idol-sesongen, helt vanvittig nydelig :klappe: Aleks best i dag!

Tipper Jonas får mange sympatistemmer for at han tabbet seg sånn ut, så jeg får sende en sms til Aleksander, hadde vært best med de to i finalen ja. Selvom Nothing Compares var veldig fint å høre på merker jeg at jeg er litt lei av Vivian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stemt for første gang siden Kurt i kveld.... På Aleksander. Han rørte meg noe vanvittig med den siste sangen. Knallbra, han bare må videre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjønner ikke hva folk snakker om når de sier at Aleksander ikke har utstråling. Han synger nydelig og har litt sånn fuck you-rocker holdning. Han er den eneste som faktisk overrasker som person. Jeg har sendt mine to første stemmer i dag og de gikk til Aleksander. Håper han tar med seg Jonas til finalen, selv om han ikke er bedre enn en hvilken som helst karaokeartist eller trubadur på en pub (bortsett fra da han sang Hurt). Vivian har en utrolig gnålete stemme som jeg ikke liker i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første runde var dårlig på alle tre. Men andre runde. Fy fader, både Jonas og Aleksander var DRITBRA!! Høy gåsehudfaktor. Kan ikke skjønne annet enn at det blir ren guttefinale i år. Og Aleksander får min stemme. Ingen har levert så bra som han gjorde på Seal-låta i dag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

"æ vart nummer 3 av 8000 liksom. det e dritbra!! liksom at det var med 8000 stykka liksom, å æ vart nummer 3. æ e den 3. bæste i heile norge. det er utrulig bra da. fikk dokker med dokk kor mange som var med eller som æ vaint over?"

:forvirret:

aait...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor gadd jeg ikke se finalen i Spektrum (likte ikke Tone eller Jorun), men i år skal jeg følge med. Liker både Jonas og Aleksander. Tror kanskje Jonas er mer "popstjerne" enn Aleks. Aleks er så rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dei beste gjekk til finalen. Har aldri likt Vivian, syns faktisk ho har ei grusom stemme...gneldrete :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stemme må ha karakter ja.

Deltakerne er forresten utrolig unge i fohold til i andre land......

Han Alex er jammen smalere skuldre enn Rønneberg. Utrolig ... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Måtte spole tilbake og se Kiss from a rose en gang til, helt fantastisk!

Velfortjent at Aleks og Jonas kom til finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta
"æ vart nummer 3 av 8000 liksom. det e dritbra!! liksom at det var med 8000 stykka liksom, å æ vart nummer 3. æ e den 3. bæste i heile norge. det er utrulig bra da. fikk dokker med dokk kor mange som var med eller som æ vaint over?"

:forvirret:

aait...

Mhm.. Så dersom det var deg ville du ikke hørtes hysterisk skuffa ut? Mhm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...