Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hvordan kan dommerne rose henne så oppi skyene? Satt på spissen da. De er utrolig forsiktige i uttalelsene sine! Feiginger :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry altså...det var jo helt fælt med Vivian. Hun dissonerte veldig med korerene på refrengene. Nå har jeg ikke hørt så mye på den låten før, så kanskje det skal være slik....Ikke likte jeg det instrumentale heller, så tynt.

Stakkars Jonas da, men han så litt ukomfortabel ut.

Skrevet

Synes alle så litt ukomfortable ut idag jeg....

Gjest Malina
Skrevet

Aleksander skuffet litt i dag,synes jeg...men jeg håper han er videre! :klappe:

Skrevet

Vivian synger så skrikete! Det nytter ikke med all verdens register og teknikk når det høres ut som om man spiller på sag når man synger. Kan ikke dommerne fatte det? :sur: Idol i år er lavmål, har aldri sett så mange kjedelige kandidater på et sted...

Skrevet

Jeg synes at alle tre låter var ekstremt dårlige valg. Ingen av låtene passet til stemmer og typer i det hele tatt, og hvorfor skal deltagerne på død og liv vise frem sider de ikke har eller vil ha?

Skrevet (endret)

Ut med Vivian!

Endret av Druscilla
Gjest gjest1
Skrevet

Nå synes jeg dommerne var urettferdige mot Aleksander! Jeg synes han sang AHA kjempebra, fikk gåsehud jeg!

Skrevet (endret)

De tre siste låtene er jo mye bedre. Virker som om de har kjørt en låt de (dommerne) visste ville bli dritt og en safe låt.

Endret av monja
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk gåsehud av han aleksander nå! Liker ikke slike sanger, men den var fin og han sang den så fint!

Skrevet
Jeg fikk gåsehud av han aleksander nå! Liker ikke slike sanger, men den var fin og han sang den så fint!

Så enig, så enig! Jeg liker ikke Seal-sangen i det hele tatt, men klarte ikke la være å se/høre på når Aleksander sang den nå. veldig bra!

Vivian har en skrikete stemme..har jeg ment hele tiden.

Jonas har vært favoritten gjennom hele greiene, men synes jaggu Aleks har blitt god!

Skrevet

Stakkars stakkars Jonas.... synes helt synd på han da han datt ut!!

Aleksander MÅ videre i dag, det der var fantastisk!! Siste sang var helt utrolig!

Jonas og Aleks i finalen... Hvem som vinner bryr jeg meg lite om akkurat nå ;)

Skrevet

Uff, jeg satt her og skriblet, så jeg fikk ikke med meg de siste 3 låter.

De var altså bedre?

Gjest Gjesta
Skrevet

Aleksander var dagens beste med den siste sangen der. synes helt klart han og jonas i finalen :)

Gjest singel!
Skrevet
Aleksander var dagens beste med den siste sangen der. synes helt klart han og jonas i finalen :)

Helt enig!

Var høy gåsehudfaktor idag på Alex's siste sang...sukk!Kan godt få komme å synge inn i øret mitt han :ler:

Gjest cecilia
Skrevet

Så utrolig fint Aleksander sang. Har ikke ord jeg.. Stemme har han hvertfall ;)

Synes Vivian klarte den siste låta bra, jeg. Den først derimot :forvirret: Men så er det jo en sinnsykt vanskelig sang også da.

Ut med Jonas! Liker han ikke, åsså synger han falskt av og til. Ingen andre enn meg som har lagt merke til det? :forvirret:

Men alikevel tror jeg han vinner. Er jo så mange som liker ham... :sjenert:

Skrevet
Uff, jeg satt her og skriblet, så jeg fikk ikke med meg de siste 3 låter.

De var altså bedre?

Jepp.

Skrevet

Jeg tror Aleks og Jonas går videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...