Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper og tror Jonas vinner. Jeg liker Marita, men hun fortjente å ryke i dag. Både Vivian og Aleksander var flinke, som alltid, og det ble en tydelig forskjell på Marita og de andre.

Skrevet

sjeleglad at marita røyk ut i dag. hun synger dersverre surt mesteparten av tiden. ellers ganske kul stemme, som jeg pga det sure ikke greier å nyte. Er usikker på hvem jeg ønsker skal vinne ennå. Jonas er ikke den beste sangeren, men er rocka. Alex er flink og kul. Vivian er søt og synger skikkelig fint. rent og pent.

det blir spennende å se.

men jeg orker ikke stemme....

Skrevet

Jeg synes det var riktig at Marita gikk ut i dag, selv om jeg synes hun har pen stemme på sanger som er "henne". Men balladen med Marita og Jonas var helt fantastisk! Nesten så jeg må ta opp reprisen i morgen!

Skrevet
sjeleglad at marita røyk ut i dag. hun synger dersverre surt mesteparten av tiden. ellers ganske kul stemme, som jeg pga det sure ikke greier å nyte. Er usikker på hvem jeg ønsker skal vinne ennå. Jonas er ikke den beste sangeren, men er rocka. Alex er flink og kul. Vivian er søt og synger skikkelig fint. rent og pent.

det blir spennende å se.

Signerer.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er Vivian og Aleksander sinte i dagens VG?

Skrevet

I papirutgaven da eller? Ser ikke noe på VG.no

Gjest gjesta
Skrevet

Så en plass at Aleksander svimte av i pausen. Kanskje derfor? Elle fordi de mener de trenger enda litt mer oppmerksomhet?

Skrevet

det blir spennende å se.

:Nikke:

Skrevet

Jeg vil se Jonas og Aleksander i finalen!

der Jonas vinner :klappe:

Skrevet

der Jonas vinner  :klappe:

neeeei..aleksander ;)

Skrevet

der Jonas vinner  :klappe:

Ikke meg imot... ;)

Skrevet

Jeg imponeres ikke av stemmen til Vivian lenger, jeg syns ikke Aleksander har den helt store trøkken, men Jonas er helt rå.

Helt riktig at Marita røyk ut nå, så håper jeg Vivian forsvinner, og Jonas og Aleksander i finalen - hvor Jonas vinner Idol 2006.

Skrevet

Uansett hvem som vinner, kommer vi ikke til å høre noe mer om personen etter to uker. Den eneste som har kommet bra ut av Idol er Kurt Nilsen.

Gjest Piper
Skrevet

Jeg vil ha Jonas som nr to, for å slippe at han må gi ut et en haste-cd. Det er ingen av vinnerene som har klart å få til første CD-en, og derfor håper jeg Jonas kommer som nr to.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Hm.. Er det virkelig BARE jeg som hører at Vivian synger falskt?

Syns ikke ho sang noe super-bra på fredag jeg.. I forhold til Kelly Clarkson syns jeg ho sang tynt og falskt.. men men! Sikkert bare meg. Spiller vel egentlig ingen rolle hva jeg syns når det bare er jeg som hører det heller. Hehe..

Men kan ikke si jeg har helt sansen for ho heller så det er vel derfor jeg er så kritisk. Kjedelig stemme..

Jonas derimot! Sier ikke at han synger feilfritt, men gir meg mye mer å høre på og å se på han! =)

Skrevet
Jeg vil ha Jonas som nr to, for å slippe at han må gi ut et en haste-cd. Det er ingen av vinnerene som har klart å få til første CD-en, og derfor håper jeg Jonas kommer som nr to.

Egentlig enig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...