Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #281 Skrevet 29. april 2006 På storband-aftenen var Marita den flinkeste av dem, synes jeg.
Jens Skrevet 29. april 2006 #282 Skrevet 29. april 2006 Er det ingen som syns att Jonas sang grusomt falsk igår???!!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #283 Skrevet 29. april 2006 Er det ingen som syns att Jonas sang grusomt falsk igår???!! ← Jo, det var grusomt. De røper seg når det er storband-aften, fordi storband er så flott og musikerne er jo kjempeprofesjonelle...så det er alltid den kvelden at disse amatørene som skal synge røper seg totalt. Derfor synes jeg at Marita var best, fordi hun utgir seg ikke for å være annet enn hva hun er og kan. Jeg mener hman kommer lengst med ærlighet og det er Marita.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #284 Skrevet 29. april 2006 Kommer storbandaften i reprise?? Når?????? Fikk ikke sett igår.................
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #285 Skrevet 29. april 2006 Det kommer i morgen. Husker ikke når, pleier å være i tre-fire- tiden.
Montezuma Skrevet 29. april 2006 #286 Skrevet 29. april 2006 Det kommer i morgen. Husker ikke når, pleier å være i tre-fire- tiden. ← Tusen takk! Ja, fant det i programmet kl. 16.30 imorgen.
Gjest Gjest_synseren_* Skrevet 29. april 2006 #287 Skrevet 29. april 2006 Helt feil! Han sang ikke notene som står i partituret, men improviserte i modulasjons-partiet. Han forholdt seg hele tiden fht kompet. Jeg er mer sjokkert over at en av "ekspertene" i dommerpanelet ikke skjønte dette, og trodde han var helt på bærtur. ← Det er helt riktig at det var det han forsøkte på. Det hørte jo jeg også. Men han fikk det nok dessverre ikke helt til, noe som førte til at det ble helt feil i forhold til kompet. Han kom seg riktignok på sporet igjen etterhvert. Grunnen til at ikke flere av de øvede ørene til dommerne "hørte" dette, var at de digger han og ville se han videre. De er jo klar over at de har mye makt..
*Doriz* Skrevet 29. april 2006 #288 Skrevet 29. april 2006 Er det ingen som syns att Jonas sang grusomt falsk igår???!! ← Jonas sang heilt forferdelig.. Eg hadde håpt at Marita gikk ut. For visnu er jo så flink! Nyydelig stemme.. Menmen!
Gjest Catwoman Skrevet 30. april 2006 #289 Skrevet 30. april 2006 Enig i at Jonas ikke var på topp på fredag. Mne jevnt over synes jeg har vært så go di idol at eg heier på han fremdeles. Synd Wisnu gikk ut, men kanskje det beste for han egentlig, for han kommer nok til å få platekontrakt likevel.
*Doriz* Skrevet 30. april 2006 #290 Skrevet 30. april 2006 Enig i at Jonas ikke var på topp på fredag. Mne jevnt over synes jeg har vært så go di idol at eg heier på han fremdeles. Synd Wisnu gikk ut, men kanskje det beste for han egentlig, for han kommer nok til å få platekontrakt likevel. ← Riktig! Men det hadde vore ganske kult om Vivian og Aleks kom i finala ilag.. Men syns Jonas er flinkare enn Aleks uansett..
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #291 Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde håpet på Jonas og Wisnu i finalen. Hvem som får den andre plassen nå spiller egentlig ingen rolle, for jeg tror Jonas vinner uansett.
*Doriz* Skrevet 30. april 2006 #292 Skrevet 30. april 2006 Eg trur Jonas eller Vivian vinner.. Men eg trur dei andre klarer seg uansett.. sånn som Ali, maria osv..
Monarabb Skrevet 30. april 2006 #293 Skrevet 30. april 2006 Jeg ville ikke at Wisnu skulle gaa ut, han skulle jo vinne hele greia
fiesta Skrevet 30. april 2006 #294 Skrevet 30. april 2006 wisnu er ikke noe popstjerne. jeg stemte selv på vivian og alexander. for jeg syntes de er gode. hvis jeg skulle ha kjøpt cd med noen av de ville jeg ikke kjøpt den med wisnu. heller med aleks, vivian eller jonas. men jeg kommer ikke til å kjøpe en cd altså, men det var bare hvis jeg skulle ha gjort det.
Abr@xas Skrevet 30. april 2006 #295 Skrevet 30. april 2006 Jeg håper på Jonas, for jeg syns ikke wisnu er popstjernemateriale. At Marita fortsatt er med er for meg en gåte.
Søtpotita Skrevet 30. april 2006 #296 Skrevet 30. april 2006 At Marita fortsatt er med er for meg en gåte. ← What? Ho er jo den av dei som er igjen no med mest særpreg i stemma.
Søtpotita Skrevet 30. april 2006 #297 Skrevet 30. april 2006 Jonas sang jo veldig fint, høyrest ut som ein veldig vanskeleg sang. Med mange laaaaaaaaaange tonar, veldig lett å høyra dersom den minste ting går galt.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #299 Skrevet 30. april 2006 Jonas er oppskrytt. For stort ego virker det som. Ikke særlig tiltalende!
Abr@xas Skrevet 30. april 2006 #300 Skrevet 30. april 2006 What? Ho er jo den av dei som er igjen no med mest særpreg i stemma. ← Syns du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå