Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #261 Del Skrevet 22. april 2006 Ørjan har jeg aldri blitt noe imponert over, bortsett fra at han er kjekk hehe. Det var en sangkonkurranse var det ikke? ← Trailercaps og flanellskjorte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. april 2006 #262 Del Skrevet 22. april 2006 Vivian må vel ha sett veldig mye på Briskeby? Synes hun har så mye Lise Karlsnes over alle opptrednene sine. ← Blir heilt gal av den peikinga hennar og den der "løfte handa høgt opp i lufta"-greia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #263 Del Skrevet 22. april 2006 Den siste sendingen dere nå snakker om her, kommer den i reprise i dag eller søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #264 Del Skrevet 22. april 2006 Tror Idol går i reprise i dag.... Greit at Ørjan gikk i går. Han er jo en fin fyr men sangmessig så har jeg aldri vært noe spesielt begeistra for han. Tipper Jonas kommer til å vinne overlegent, uansett hvem han står i finalen sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #265 Del Skrevet 28. april 2006 Det var leit at Wishnu måtte gå, men jeg tror han kommer til å gjøre det godt i musikkverden likevel! Lykke til i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. april 2006 #266 Del Skrevet 28. april 2006 Like greit at Wishnu gikk, for da ender han i alle fall ikke opp som en Idol-flopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #267 Del Skrevet 28. april 2006 Syns ikke han var den verste i dag. Vivian burde heller konsentrert seg om å synge så fint som hun egentlig kan, enn å peke på publikum og se ut som hun har spist noe surt (de flørteblikkene når hun smalet øynene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 28. april 2006 #268 Del Skrevet 28. april 2006 Enig. Syns han var en av de beste i dag, men har har vel ikke fått like mye oppmerksomhet i media som de andre, og dermed er det færre som tenker på å stemme på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 28. april 2006 #269 Del Skrevet 28. april 2006 Wisnu var best i dag.... kjedelig at han måtte gå, men det er sikkert mange som stemmer på favorittene sine nå.... Marita var også kjempeflink i dag, men hun har vært så dårlig så lenge at jeg fatter ikke at hun er med fortsatt! Håper hun ryker neste gang, så Jonas og Vivian og Aleksander i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_synseren_* Skrevet 28. april 2006 #270 Del Skrevet 28. april 2006 Fortjent Han sang surt etter modelasjonen. 3 feige dommere lot være å nevne det fordi de ville ha ham videre. Men folket har talt. Uansett: Han synger fantastisk når han får synge sine greier. og platekontrakt får han helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. april 2006 #271 Del Skrevet 28. april 2006 Wisnu var best i dag.... kjedelig at han måtte gå, men det er sikkert mange som stemmer på favorittene sine nå.... Marita var også kjempeflink i dag, men hun har vært så dårlig så lenge at jeg fatter ikke at hun er med fortsatt! Håper hun ryker neste gang, så Jonas og Vivian og Aleksander i finalen ← Helt enig med deg. Jeg har aldri likt Wisnu, men i dag var han den beste. Synd at han skulle ryke denne gangen, akkurat i dag fortjente han det ikke... Men Jonas, Vivian og Aleksander i finalen blir bra. Marita var flink i dag, men basert på det hun har prestert de siste rundene fortjener hun ikke finaleplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_synseren_* Skrevet 28. april 2006 #272 Del Skrevet 28. april 2006 Hvordan kan dere mene at wisnu var best i dag??? Han sang jo stokk surt midt i sangen!!! (Kom seg riktignok helt på slutten) Man må jo være tonedøv for ikke å høre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 28. april 2006 #273 Del Skrevet 28. april 2006 Hvordan kan dere mene at wisnu var best i dag??? Han sang jo stokk surt midt i sangen!!! (Kom seg riktignok helt på slutten) Man må jo være tonedøv for ikke å høre det! ← Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 28. april 2006 #274 Del Skrevet 28. april 2006 Det var helt greit at wisnu røyk ut i dag. Har ventet på det lenge nå. Han har en tam stemme, ikke noe futt i den. Håper Marita ryker ut neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 28. april 2006 #275 Del Skrevet 28. april 2006 Synes Marita har vært med alt for lenge... Hun gir jo ingenting, det er ikke noe trøkk eller styrke bak det hun synger. Hun synger helt fint, men det mangler liksom noe! Synd at Wisnu gikk ut, han er den som har levert bra hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 28. april 2006 #276 Del Skrevet 28. april 2006 Hvordan kan dere mene at wisnu var best i dag??? Han sang jo stokk surt midt i sangen!!! (Kom seg riktignok helt på slutten) Man må jo være tonedøv for ikke å høre det! ← Helt feil! Han sang ikke notene som står i partituret, men improviserte i modulasjons-partiet. Han forholdt seg hele tiden fht kompet. Jeg er mer sjokkert over at en av "ekspertene" i dommerpanelet ikke skjønte dette, og trodde han var helt på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #277 Del Skrevet 28. april 2006 Wisnu var best i dag.... kjedelig at han måtte gå, men det er sikkert mange som stemmer på favorittene sine nå.... Marita var også kjempeflink i dag, men hun har vært så dårlig så lenge at jeg fatter ikke at hun er med fortsatt! Håper hun ryker neste gang, så Jonas og Vivian og Aleksander i finalen ← Helt enig med deg! Spørsmål: skal det være 3 i finalen i år? Det hadde vært bra i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. april 2006 #278 Del Skrevet 28. april 2006 Wisnu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 28. april 2006 #279 Del Skrevet 28. april 2006 Helt enig med deg! Spørsmål: skal det være 3 i finalen i år? Det hadde vært bra i såfall ← Nei - skal sikkert bare være to - men det hadde vært bra med tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 29. april 2006 #280 Del Skrevet 29. april 2006 Like greit at Wishnu gikk, for da ender han i alle fall ikke opp som en Idol-flopp. ← Jeg tenker at Wisnu er den eneste som kunne ha unngått flopp ved å vinne Idol. Tror de som står igjen blir døgnfluer som Kjartan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå