Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rosin, hun har sameland i ryggen vet du! Det er krefter man ikke skal spøke med..:)

Jeg regner med at dette bare er tull? Det bor jo faerrst folk i Nord Norge!!

Unasett, saa synes jeg ikke Örjan har vaert saa spennede i det siste, saa jeg synes ikke det var saa farlig. Er bare glad ikke Wisnu rök ut, jeg. Heldigvis faar jeg höre mer av den stemmen :grine2: :klappe: Hurra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:grine:

Ikke mye rettferdighet i verden. Marita burde absolutt gått i dag.

Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd så lenge Jonas vinner jeg :hjerte:

Endret av Arwen
Skrevet
Jeg er fornøyd så lenge Jonas vinner jeg  :hjerte:

:Nikke:

Helt enig!

Skrevet

Nei, detta var noe dritt!!!!! :sur:

Marita var elendig, og ørjan skulle vært med til The bitter end!!!!

Nå gidder ikke gamlefjortishusmor følge med lenger!!!!!!! :icon_mad:

Gjest Gjest_Susann_*
Skrevet
Nei, detta var noe dritt!!!!! :sur:

Marita var elendig, og ørjan skulle vært med til The bitter end!!!!

Nå gidder ikke gamlefjortishusmor følge med lenger!!!!!!! :icon_mad:

Her har vi jammen samme smak, gitt!! Uten Ørjan.... :grine::grine:

Vi gamlefjortishusmødre ( :grine2: ) får nok finne oss en annen fredagsunderholdning fra nå av!! Verden er virkelig urettferdig, dere!!

Skrevet
Jeg er fornøyd så lenge Jonas vinner jeg  :hjerte:

Jeg tror faktisk han drar seieren i land, jeg.

Skrevet
Jeg tror faktisk han drar seieren i land, jeg.

Selv om han kanskje kunne hatt godt av å komme på andre eller tredje eller noe. Da blir jo cden han sikkert skal gi ut uansett bedre...

Men jeg heier på han uansett jeg :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Vivian må vel ha sett veldig mye på Briskeby? Synes hun har så mye Lise Karlsnes over alle opptrednene sine.

Ørjan skulle ikke gå igår. Selv om han sangmesig kanskje ikke er best alltid, så er han bare en sånn kul og sympatisk fyr.

Og så så søte han og Alex er sammen. :ler:

Skrevet

Jeg synes Jonas gjorde en utrolig bra opptreden i går, med den sangen han sang i går (var det ikke noe med Cecilia Lind?) Jeg satt med gåsehud til laaangt oppover armene... Har ikke hatt noe særlig inntrykk av ham tidligere. Men han er jammen flink!

Skrevet

Han sang jo hurt i semifinalen, da satt jeg med gåsehud (fant min favoritt da :) )

Den sangen i går var Cornelis Vreeswijk - Balladen om Herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind.

Gjest Primula
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor de skryter sånn av Wisnu. Jeg liker han ikke i det hele tatt! Ja, han kan synge soul, men det er noe med stemmen hans som bare skjærer i ørene mine...

Jaja. Hver sin smak.

Helt enig med deg. Og det irriterer meg at dommerne skryter så voldsomt av han. Det virker som om de er redde for at han skal gå ut, og prøver alt de kan for å påvirke seerne til å stemme på han.

Jonas var knallbra igår. :) Og Vivian og Aleksander som 2 og 3. Marita skulle gått.

Gjest gjest1
Skrevet
Nei, det var mora. Kom tilfeldigvis over mammas se&hør i påsken, og så et familiebilde av henne der.

Åsså det uttrykket i ansiktet da Vivian havna i stolen da. Nesten som om livet hennes sto på spill. Holdt på å le meg i hjel :ler:

Ja, man skal jo egentlig være helt "ice cool" når man har kommet så langt i en konkurranse. For noen amatør-trekk på hun der. :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Sett fra et synspunkt som ikke er forelsket i noen av idol-deltakerne, skulle ørjan gått ut for lenge siden. Når jeg har drevet med noe annet og hatt Idol på i bakgrunnen, får jeg alltid grøsninger og baufiler oppetter ryggraden når jeg hører han - og de er ikke av den positive sorten! Like greit han gikk! :tommelsmil:

Gjest gjest1
Skrevet

Beklager jeg har 3 innlegg på rad her nå, men må bare få ut frustrasjonen min om media og spleising og graving!

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article616854.ece

Pluss med solveig og håkon magnus eller hva nå enn han heter da de prøvde å spleise enda et nesten-par i kristiansand på audition. Jeg hadde blitt så stresset og sint! De må få ta det i sitt eget tempo, tenk om de blir for fort sammen og finner ut de ikke passer sammen etterhvert, bare fordi Solveig ville lage litt romanse i programmet! Rene såpeserien dette! Huff!

Skrevet

Alle synger elendig, så det spiller ingen rolle for meg hvem som går ut.

Skrevet

Jeg er fornøyd bare Wisnu går videre! Hurra!

Liker ikke Jonas noe særlig jeg da, har mer sansen for sånne soul-stemmer...

Men jeg kommer sannelig til å savne Ørjan :sjarmor:

Skrevet

Soul er for spesielt interesserte.. Altså, Wisnu, han er jeg drittlei av å høre på! Han hadde passet godt inn som forsanger i et gospel kor..

Vivian sang greit, jeg hadde store forhåpninger til henne i starten, men hun har ikke overbevist meg.

Marita var dødskjedelig og høre på, det var falskt og hørtes ikke bra ut. Men hun pleier å gjøre det litt bedre. man bør jo ta alle opptedener i betraktning.

Jonas var som alltid kjempeflink..

Aleksander har virkelig tatt seg opp! Selv om stemmen hans ikke er like særegen som noen av de andres, så tar han det igjen ved å være så allsidig, og den sangen han sang i tror jeg ikke mange av de andre hadde klart.. I starten skjønte jeg ikke hva han gjorde der, men synes han virkelig brøyter seg frem!

Ørjan har jeg aldri blitt noe imponert over, bortsett fra at han er kjekk hehe. Det var en sangkonkurranse var det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...