Søtpotita Skrevet 7. april 2006 #201 Del Skrevet 7. april 2006 Wisnu er best synes nå jeg ← :Nikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. april 2006 #202 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg ble skuffa over Marita og Siri Helene i går, så det var helt greit at Siri Helene røk ut. Håper Jonas vinner! Og så var det befriende med en flink medprogramleder som Silje Stang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #203 Del Skrevet 8. april 2006 Enig, Silje var kjempeflink. Kåre Magnus er jo bare sååå elendig, han snubler jo i annethvert ord - HVER GANG!!! Helt greit at Siri-Helene røyk ut i går. Jonas er også min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #204 Del Skrevet 8. april 2006 Og så var det befriende med en flink medprogramleder som Silje Stang! ← Helt enig, hun er virkelig proff den dama, hun satte jo Kåre-Magnus helt på sidelinjen, samtidig har hun et behagelig vesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. april 2006 #205 Del Skrevet 8. april 2006 Vinner Alexander, blir han en ny Kjartan. Rett opp og pang ned igjen. Det gjelder alle de andre også. Ingen av dem er flinke nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2006 #206 Del Skrevet 8. april 2006 Det gjelder alle de andre også. Ingen av dem er flinke nok ← Helt enig. I årets idol er det ingen artist-emner I fjor var det en del, og det gjorde det mye morsommere å se på. dessverre nådde ingen av dem til finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. april 2006 #207 Del Skrevet 9. april 2006 Og så var det befriende med en flink medprogramleder som Silje Stang! Det var en helt annen kvalitet over programlederjobben når hun var der. Jeg tror Jonas, Vivian og Ørjan er de tre som blir igjen til sist - og så Vivian og Jonas i finalen. Også håper jeg Jonas blir den som vinner. Selv om jeg synes Wisnu er bra, tror jeg desverre ikke han kommer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #208 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg tror Jonas, Vivian og Ørjan er de tre som blir igjen til sist - og så Vivian og Jonas i finalen. Også håper jeg Jonas blir den som vinner. Selv om jeg synes Wisnu er bra, tror jeg desverre ikke han kommer så langt. ← Helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2006 #209 Del Skrevet 9. april 2006 Håper enda Vivian vinner jeg da - men uansett tror jeg noen plukker opp henne på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 10. april 2006 #210 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg tror og haaper Jonas og Vivian staar igjen i finalen og naar der gjelder programledere saa la du merke til den store forskjellen mellom Guri/Silje og Sandra/Berte/Marion for aa si det saann! Men maa innromme at Sandra imponerte mer en hva jeg trodde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #211 Del Skrevet 11. april 2006 Synes Siri Helene har en flott stemme. Men sangvalget hennes gjorde at hun fortjente å gå ut. 80-tallet - med den stemmen, og den hårfrisyren - HVORFOR var det ingen som anbefalte henne å synge Cyndi Laupers 'True Colours'??? Hun er som skapt for den sangen!!! Da ville hun nok tatt publikum og dommere med storm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #212 Del Skrevet 11. april 2006 Enig, true colours hadde vært en fin sang for Siri Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 21. april 2006 #213 Del Skrevet 21. april 2006 Vakker bleie Vivan hadde på seg ikveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. april 2006 #214 Del Skrevet 21. april 2006 Bleie du gitt :grine2: Jeg tror Marita går i kveld. Hun er ikke i nærheten av de andre. Synd det, jeg liker stemmen hennes godt... Men jeg håper at Wisnu ryker. Sangen er da ikke fin fra før, men han gjorde den verre enn verst. De lyse partiene var direkte grusomme, selv om han greide resten bra. To gåsehudfaktorer i kveld - Jonas og Aleksander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. april 2006 #215 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor de skryter sånn av Wisnu. Jeg liker han ikke i det hele tatt! Ja, han kan synge soul, men det er noe med stemmen hans som bare skjærer i ørene mine... Jaja. Hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 21. april 2006 #216 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg synes Wisnu var kjempeflink i kveld jeg (som alltid ) Begynte nesten aa graate, jeg. Jonas var ogsaa kjempebra (som alltid igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. april 2006 #217 Del Skrevet 21. april 2006 Wisnu sjarmerte meg i dag, og jeg har hele tiden sett på han som dønn kjedelig. Så tommel opp for han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 21. april 2006 #218 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Argh, jeg blir litt irritert på at de alltid skal hakke sånn på Aleksander. I dag var han jo dritbra! Han engasjerer. Marita derimot er kjeeeeedelig. I dag MÅ hun ryke. Den jenta eier ikke trøkk i stemmen. Wisnu er flink han, men etter min smak litt for kjedelig. Syns dommerne skryter altfor uhemma av han. Virker som de vil hjelpe han videre, siden han har sittet i stolen noen ganger. Ørjan ser kul ut og alt det der, men that is it. Eller nei, han har egentlig en kul stemme, men bruker den dessverre litt for ofte til å synge sure toner. Dessuten engasjerer han null og niks på scenen. Tenk å skilte med en så kjip framføring av en så kul sang som han sang i kveld. Triste greier. Jonas er en kul fyr. Og i dag syns jeg han slo til med en kjempebra framføring av en for han uvant låt. Kanon! Han og Aleksander er mine favoritter. Vivian er flink som alltid. Bare synd hun er litt for kjedelig, hun også. Endret 21. april 2006 av Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 21. april 2006 #219 Del Skrevet 21. april 2006 håper virkelig ikke marita går i kveld..selv om jeg tror det blir hun som går..liker ikke stemmen til wisnu jeg da så håper det er han som må hjem.. jonas er min helt klare favoritt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 21. april 2006 #220 Del Skrevet 21. april 2006 Wisnu, Marita og Jonas har dei finaste stemmene. Men trur kanskje Marita dessverre ryk ikveld på grunn av ukjent sang, og fordi det kanskje var litt småfalskt her og der. For min del kunne bleieguri gått ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå