Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble skuffa over Marita og Siri Helene i går, så det var helt greit at Siri Helene røk ut.

Håper Jonas vinner!

Og så var det befriende med en flink medprogramleder som Silje Stang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Enig, Silje var kjempeflink. Kåre Magnus er jo bare sååå elendig, han snubler jo i annethvert ord - HVER GANG!!!

Helt greit at Siri-Helene røyk ut i går.

Jonas er også min favoritt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Helt enig, hun er virkelig proff den dama, hun satte jo Kåre-Magnus helt på sidelinjen, samtidig har hun et behagelig vesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinner Alexander, blir han en ny Kjartan. Rett opp og pang ned igjen.

Det gjelder alle de andre også. Ingen av dem er flinke nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det gjelder alle de andre også. Ingen av dem er flinke nok

Helt enig. I årets idol er det ingen artist-emner :( I fjor var det en del, og det gjorde det mye morsommere å se på. dessverre nådde ingen av dem til finalen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

:Nikke: Det var en helt annen kvalitet over programlederjobben når hun var der.

Jeg tror Jonas, Vivian og Ørjan er de tre som blir igjen til sist - og så Vivian og Jonas i finalen.

Også håper jeg Jonas blir den som vinner.

Selv om jeg synes Wisnu er bra, tror jeg desverre ikke han kommer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg tror Jonas, Vivian og Ørjan er de tre som blir igjen til sist - og så Vivian og Jonas i finalen.

Også håper jeg Jonas blir den som vinner.

Selv om jeg synes Wisnu er bra, tror jeg desverre ikke han kommer så langt.

Helt enig!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og haaper Jonas og Vivian staar igjen i finalen og naar der gjelder programledere saa la du merke til den store forskjellen mellom Guri/Silje og Sandra/Berte/Marion for aa si det saann! :)

Men maa innromme at Sandra imponerte mer en hva jeg trodde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes Siri Helene har en flott stemme. Men sangvalget hennes gjorde at hun fortjente å gå ut.

80-tallet - med den stemmen, og den hårfrisyren - HVORFOR var det ingen som anbefalte henne å synge Cyndi Laupers 'True Colours'??? Hun er som skapt for den sangen!!! Da ville hun nok tatt publikum og dommere med storm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bleie du gitt :grine2:

Jeg tror Marita går i kveld. Hun er ikke i nærheten av de andre. Synd det, jeg liker stemmen hennes godt... Men jeg håper at Wisnu ryker. Sangen er da ikke fin fra før, men han gjorde den verre enn verst. De lyse partiene var direkte grusomme, selv om han greide resten bra.

To gåsehudfaktorer i kveld - Jonas og Aleksander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de skryter sånn av Wisnu. Jeg liker han ikke i det hele tatt! Ja, han kan synge soul, men det er noe med stemmen hans som bare skjærer i ørene mine...

Jaja. Hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Wisnu var kjempeflink i kveld jeg (som alltid :klappe: ) Begynte nesten aa graate, jeg.

Jonas var ogsaa kjempebra (som alltid igjen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, jeg blir litt irritert på at de alltid skal hakke sånn på Aleksander. I dag var han jo dritbra! Han engasjerer.

Marita derimot er kjeeeeedelig. I dag MÅ hun ryke. Den jenta eier ikke trøkk i stemmen.

Wisnu er flink han, men etter min smak litt for kjedelig. Syns dommerne skryter altfor uhemma av han. Virker som de vil hjelpe han videre, siden han har sittet i stolen noen ganger.

Ørjan ser kul ut og alt det der, men that is it. Eller nei, han har egentlig en kul stemme, men bruker den dessverre litt for ofte til å synge sure toner. Dessuten engasjerer han null og niks på scenen. Tenk å skilte med en så kjip framføring av en så kul sang som han sang i kveld. Triste greier.

Jonas er en kul fyr. Og i dag syns jeg han slo til med en kjempebra framføring av en for han uvant låt. Kanon! Han og Aleksander er mine favoritter.

Vivian er flink som alltid. Bare synd hun er litt for kjedelig, hun også.

Endret av Nala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper virkelig ikke marita går i kveld..selv om jeg tror det blir hun som går..liker ikke stemmen til wisnu jeg da så håper det er han som må hjem..

jonas er min helt klare favoritt da :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wisnu, Marita og Jonas har dei finaste stemmene. Men trur kanskje Marita dessverre ryk ikveld på grunn av ukjent sang, og fordi det kanskje var litt småfalskt her og der. For min del kunne bleieguri gått ut.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...