Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #182 Skrevet 7. april 2006 Aleks var veldig flink i dag! Marita og Siri gjorde det veldig dårlig.
tuji Skrevet 7. april 2006 #184 Skrevet 7. april 2006 Nei, Alexander som Michael Jackson var veldig flaut!
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #185 Skrevet 7. april 2006 Hva var det for stønning på han aleksander?
Arwen Skrevet 7. april 2006 #186 Skrevet 7. april 2006 Digger Jonas jeg Eneste som fortjener stemmer i dag Vivian var også ganske flink.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #187 Skrevet 7. april 2006 Digger Jonas jeg Eneste som fortjener stemmer i dag ← Skuffende dårlige prestasjoner ikveld, det meste ble for tamt og platt, synes jeg.
*Emma* Skrevet 7. april 2006 #188 Skrevet 7. april 2006 Heier fortsatt UBETINGET på Jonas!!!! Han er flink HVER GANG! Vivian var bra og Aleksander var bra! Ørjan var bare kjedelig.,.. Marita, Siri Helene og Wisnu i stolen... Siri Helene drar i dag!
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #189 Skrevet 7. april 2006 Jeg synes Aleksander rett og slett var fantastisk, ble helt i ekstase!! Wisnu får dele førsteplassen min med han, for jeg elsket hans versjon av Faith Vivian, Ørjan og Jonas var også veldig flinke i dag, og utrolig morsomt! Siri Helene og Marita var skuffende dårlige synes jeg, førstnevnte gjorde skam på låta, sistnevnte sang karaoke.
Gjest Binna Skrevet 7. april 2006 #190 Skrevet 7. april 2006 Disse kan bli: Jonas (har vært flink hver gang), Aleksander (har absolutt tatt seg opp), Vivian (men da må hun imponere meg snart..) og Ørjan (tatt seg opp). Resten kan dra hjem.
Vannflaske Skrevet 7. april 2006 #193 Skrevet 7. april 2006 Ikveld har hvertfall Siri-Helene vist hvor dårlig hun er! Eier ikke stemme og klarer ikke bevege seg på scenen heller. Hun ryker idag! Hun eller Marita. Og bra er det!! Hei Jonas! Hehe
Monarabb Skrevet 7. april 2006 #195 Skrevet 7. april 2006 Har likt Jonas fra dag 1 og haaper han vinner hele greiene!
Gjest |H| Skrevet 7. april 2006 #196 Skrevet 7. april 2006 Hva var det for stønning på han aleksander? ← stønning er bra!
Marililja Skrevet 7. april 2006 #197 Skrevet 7. april 2006 Hva var det for stønning på han aleksander? ← Tenkte det samme! Ødelegger jo sangen. I dag var Siri Helene helt for j..lig! Marita var heller ikke så bra (desverre). Jonas var kongegod, Vivian var flink og Ørjan også!!
Elanor Skrevet 7. april 2006 #198 Skrevet 7. april 2006 Oioioi, så skremt jeg ble da det bare var Wisnu og Siri Helene igjen! Wisnu har virkelig seilt opp som den største favoritten min etter fantastiske opptredener gang etter gang. Men det gikk heldigvis bra denne gangen også. Heia Wisnu!
fiesta Skrevet 7. april 2006 #199 Skrevet 7. april 2006 Det var bra at Siri Helene gikk ut i dag. For hun var veldig dårlig i dag. Syntes heller ikke Wisnu sang bra. Han har en tam stemme. De jeg håper vinner er Vivian Aleksander Jonas Ørjan Syntes ikke Marita var så dårlig i dag. Neste gang etter påske så håper jeg at Wisnu går ut. Ikke noe popstjerne.
Gjest Piper Skrevet 7. april 2006 #200 Skrevet 7. april 2006 Vinner Alexander, blir han en ny Kjartan. Rett opp og pang ned igjen. Ørjan og Jonas er de eneste som kan få noe ut av idol, for resten blir for platte. Ørjan må bare få litt flere år på ræva, men han kan bli kjempe flink om han jobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå