AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Tenkte jeg skulle lage Pannacotta til dessert på nyttårsaften og ha hjemmelaget jordbærsyltetøy på toppen. Men har dere noen tips jeg kan ha i tillegg til jordbørsyltetøy? Noe crunch for eksempel? Eller rett og slett bare pynte med jordbær? Anonymkode: 0dcca...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Er det «naturell» pannacotta så er det jo mange muligheter, som også passer godt med jordbærsyltetøy. Jeg er jo helfrelst på alt med pepperkaker, eller Oreo Gingerbread så jeg hadde gjerne hatt noe sånt, eller hakket doble havreflarn (de med sjokolade 😋). Biscotti fungerer også bra. Det vil gi litt crunch. Samme vil jo hakket sjokolade, mens det er enda penere (synes jeg) med høvlet/revet sjokolade og det gir litt crunch, men mindre enn hakket. Det ser veldig fint ut med en kjeks/småkake som stikker opp av pannacottaen samme med jordbærsyltetøy og eventuelt litt revet sjokolade, hvor du velger om det er hvit, melke, eller mørk etter type kjeks og smak. Dryss med enten kokosflak (de større, Helios har flere, den ristede er kjempegod 😋), eller hakkede nøtter om du ønsker det, men det er jo ikke nødvendig med alt på en gang. Kun idémyldring fra min side her, vet ikke om noe passer for deg, men artig å tenke ut for meg 😊 Kos dere med hva enn dere bestemmer dere for 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Mange gode forslag over, men jeg er en av de som syns at det er nok med en god, gjerne litt syrlig, saus på toppen. Jeg syns det passer til den myke, søte pannacottaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Bruker pasjonsfrukt på toppen av mine. Pannacotta er søt i seg selv, så da passer det med noe syrlig på topp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-mamma Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Pannacotta med bringebærsaus😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva med gelèlokk laget av gløgg? Lag gløggen litt sterk og tilsett gelatin. Anonymkode: 7a14b...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg skjærer bare opp jordbær og har på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Riste noen pistasjenøtter, det er veldig godt til.. evt lage små havreflarn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Rørte jordbær er godt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Kanskje litt gullglitter for å gjera det festleg? Anonymkode: 04130...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå