AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har lagt merke til at mange trådstartere (TS) her i forumet møter kritikk og negativitet, ofte når de kanskje trenger støtte mest. Hva om vi sammen prøvde å snu det? Hva om vi gjorde det til en vane å finne minst én positiv ting å si til TS i hver tråd vi deltar i? Det kan være noe så enkelt som å anerkjenne deres innsats for å dele, vise forståelse for situasjonen deres, eller løfte frem noe bra i det de skriver. Tenk deg hvilken forskjell det kunne gjort – ikke bare for TS, men også for oss selv. Kan vi starte en god sirkel? Én god kommentar om dagen, pr. bruker. Hva tenker dere – kan vi klare det sammen? Anonymkode: 3e411...663 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Du virker som en godhjertet person. Men kan man egentlig snu denne trenden? Føler mange er her for å få ut alle ulumskheter som de ikke får ut andre steder? Anonymkode: 6356c...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har alltid forsøkt å gjøre det du skriver, Ts. Men det er ikke alle man kan (eller bør) si noe positivt til. Men, jeg støtter deg veldig i at alle burde være bevisste hva de skriver og hvordan de skriver det, forsøke å være saklige og ha en normal god diskusjonsetikette, og vise respekt og omtanke for andre. Dette er som regel fullt mulig å få til. Jeg tenker at alle burde rapportere stygge kommentarer som usaklig kritiserer andre brukere, eller på annen måte bryter forumreglene. For det gir også et signal til forumet, om hva vi brukerne ønsker oss av forumet. Anonymkode: fec3d...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du virker som en godhjertet person. Men kan man egentlig snu denne trenden? Føler mange er her for å få ut alle ulumskheter som de ikke får ut andre steder? Anonymkode: 6356c...dd4 Det skader ikke å prøve 😊 Anonymkode: 3e411...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå