Brunello Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 Kalkun er noe nesten alle liker. Om de ikke liker det, er ikke nyttårsaften anledningen for å lære opp andre folks barn til å spise opp maten de får servert. Hadde kjøpt wiener og lomper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 Sossisser i bacon. Anonymkode: 1b7f9...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #23 Del Skrevet 30. desember 2024 Det er da null stress å varme noen pølser som ungene kan ha til potetene og det andre tilbehøret? Skjønner ikke at noen lager problemer ut av noe sånt. Det er ganske vanlig at unger er skeptiske til enkelte matretter, og jeg ville ikke latt unger som kom på besøk kun få poteter og saus. Anonymkode: 78eca...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 30. desember 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde hatt agurker og baguett/loff og kanskje noen pølser som var lett å varme. Spar litt av ingrediensene til waldorf (epler, ananas, druer) og ha i egne skåler. Både waldorf og rosenkål utgår lett for mange barn. Anonymkode: 50805...1da Takk! Godt forslag Rosenkål har vi ikke, det liker ingen av oss 😅 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er da null stress å varme noen pølser som ungene kan ha til potetene og det andre tilbehøret? Skjønner ikke at noen lager problemer ut av noe sånt. Det er ganske vanlig at unger er skeptiske til enkelte matretter, og jeg ville ikke latt unger som kom på besøk kun få poteter og saus. Anonymkode: 78eca...968 Nei, enig. Er wienerpølser det tryggeste valget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 30. desember 2024 #25 Del Skrevet 30. desember 2024 Når vi har kalkun har vi og grove medisterkaker til, som legges inn i panna på slutten av steketiden. Så har vi nå potet, grønsaker,saus og surkål. Så da burde det være noe barna spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 30. desember 2024 #26 Del Skrevet 30. desember 2024 Mine barn spiser verken poteter eller brun saus, men han ene ELSKER rødkål, og han andre synes kokt gulrot og brokkoli er godt. Men begge mine to hadde spist "kyllingen" da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #27 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg tenker hun har sagt i fra nettopp fordi du ikke skal lage noe styr av det, og heller ikke bli overrasket over at de ikke forsyner seg med alt. Når det gjelder waldorfsalaten, så kan den fint lages uten valnøtter, eventuelt ha valnøtter ved siden av. Vi lager alltid den uten nøtter, siden de fleste i min familie ikke er så glad i den bitre nøttesmaken. Kjøp inn en pakke pølser. Når de kommer så kan du si til foreldrene at du har kjøpt inn litt pølser som nattmat, men at du kan varme noen til barna til middagen også om de vil det. Eller at barna kan få en pølse senere. Hos oss har de fleste hatt perioder de har vært kresne, og middagen har svært sjeldent blitt tilpasset. Vi har tilpasset ved å ha f.eks nøtter ved siden av i stedet for oppi salaten. Eller ha store nok løkbiter på pizza til at det kan plukkes av. Eller ta av en skål kjøttdeig før det blandes i saus. Men vi har aldri laget noe ekstra. Anonymkode: b22c6...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #28 Del Skrevet 30. desember 2024 Ville ikke begynt å kjøpe eller lage ekstra som dere ellers ikke ville hatt, plutselig liker de det ikke. Her må nøttene serveres i skål på siden, da er waldorf populært. Rosenkål er veldig populært. Er det barn på besøk og det er helt krise så koker jeg bare spagetti, og serverer med ketchup. Anonymkode: 94b48...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #29 Del Skrevet 30. desember 2024 jaromei skrev (40 minutter siden): Mine barn spiser verken poteter eller brun saus, men han ene ELSKER rødkål, og han andre synes kokt gulrot og brokkoli er godt. Men begge mine to hadde spist "kyllingen" da 😂 Merkelig det der.. Ofte er det så lett som at kalkun er kylling. Bratwurst er pølse. Arrabiatasaus er ketchup. Det grønne er persille (det liker man). 😂 Anonymkode: 94b48...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå